jhahjahahaahquote:Op zondag 24 november 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo kom jij ook even buurten?Liever een fokker dan het afdankertje van titta.
O maar k had het ook niet over jouquote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Trust me, ik heb geen contact met Ambipur,, irritant mens
Oh okquote:Op zondag 24 november 2013 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
O maar k had het ook niet over jou
hoezo irritant?
quote:
Volgens mij mogen de meesten haar stiekem juist wel.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oh ok
Ohh ze was TE nadrukkelijk aanwezig in een bepaalde reeks, waar eigenlijk niemand haar mocht
OEHHH OEHHHH WOEHHHHHHquote:Op zondag 24 november 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo kom jij ook even buurten?Liever een fokker dan het afdankertje van titta.
Je weet welke reeks ik bedoel zekerquote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de meesten haar stiekem juist wel.
Ikke welquote:
Boeiend wat fokkers denkenquote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je weet welke reeks ik bedoel zeker
Turkiyem abequote:Op zondag 24 november 2013 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja [ afbeelding ]
sicke UI ook.... [ afbeelding ]
Ik mocht haar zelf gewoon niet. Zo overdreven irritant, heeft niks met die andere te makenquote:Op zondag 24 november 2013 23:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boeiend wat fokkers denkenje neemt fok te serieus
Ewa ja, jij bent ook irritant.quote:Op zondag 24 november 2013 23:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik mocht haar zelf gewoon niet. Zo overdreven irritant, heeft niks met die andere te maken
Hierquote:Op zondag 24 november 2013 23:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Welke site krijg je steeds die gekke GIF's van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |