Liever een afdankertje dat geweldig neukt dan een fokker die nog nooit daglicht heeft gezienquote:Op zondag 24 november 2013 22:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo kom jij ook even buurten?Liever een fokker dan het afdankertje van titta.
Je moet doen waar je je goed bij voelt toch. Ik heb geen fokker geneukt en al was dat zo zou ik dat niet hier op fok neerplempen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Liever een afdankertje dat geweldig neukt dan een fokker die nog nooit daglicht heeft gezien
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zondag 24 november 2013 22:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Je moet doen waar je je goed bij voelt toch. Ik heb geen fokker geneukt en al was dat zo zou ik dat niet hier op fok neerplempen.
Titta, dik wijf dat hier op fok wel eens zat te klagen dat fokkers haar op whatsapp blokken. Maar ze bleek best stalkerig te zijn dus can't blame them.quote:
/carequote:Op zondag 24 november 2013 22:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was
ntm is eerder verkaasde jiddequote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Bitchfight.
Ik zet m'n geld in op ntm, Chloro is fysiek sterker, maar ntm heeft straatmocro's uit Diamantbuurt als goons.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Liever een afdankertje dat geweldig neukt dan een fokker die nog nooit daglicht heeft gezien
Sorry, was even afwassen. :$quote:
Hoe ben jij hier eigenlijk beland?quote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar zodra een naam wordt genoemd is diegene gelijk aanwezigfaka met dat?
Jouw aura die liefde uitstraalt bereikte me van ver ver.quote:Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier eigenlijk beland?
Oké.quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw aura die liefde uitstraalt bereikte me van ver ver.
Ik werd door iemand op de hoogte gesteldquote:Op zondag 24 november 2013 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar zodra een naam wordt genoemd is diegene gelijk aanwezigfaka met dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |