Ik leg 4 barkies, heb ik nog 1 voor popcorn en cola van Pathé.quote:Op zondag 24 november 2013 22:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoeveel ga je leggen broer is net shi swahed toto
Ik leg 5 barki op ntm
What THE....quote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik riskeer die ban, maar ik krijg net deze pic van Chloro in m'n DM.
[ afbeelding ]
Ik mis die bitch.quote:
Geef mij 25% van je profit.quote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Bitchfight.
Ik zet m'n geld in op ntm, Chloro is fysiek sterker, maar ntm heeft straatmocro's uit Diamantbuurt als goons.
Wifey materiaal ofzeuuuuuuu manquote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 november 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar voel je niet achtergesteld, voor een paar tientjes mag jij ntm ook neuken.quote:Op zondag 24 november 2013 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is er nu eigenlijk gaande? Heeft krio serieus met ntm geneukt?
Hahaha wat een baas ik had nooit verwacht dat krio uit zijn huis zou komen!quote:Op zondag 24 november 2013 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar voel je niet achtergesteld, voor een paar tientjes mag jij ntm ook neuken.
50 euro is minimum.quote:Op zondag 24 november 2013 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ja, maar voel je niet achtergesteld, voor een paar tientjes mag jij ntm ook neuken.
Niet zeuren, niks aan de hand. Zo laten wij aan elkaar merken dat we elkaar leuk vinden.quote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef Rozzje het volgende:
Wat is het hier zo gezellig he dames en heren
Niet liegen nou, dat I love you staat gewoon op je shirt gedrukt en wordt opgevuld met die pens van je.quote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef Chloroform het volgende:
Die foto, godskk I can't.Heb 'm speciaal voor jou gemaakt dWc, kussentje met I love you alles.
Nou en, je zou.quote:Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet liegen nou, dat I love you staat gewoon op je shirt gedrukt en wordt opgevuld met die pens van je.
??quote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha wat een baas ik had nooit verwacht dat krio uit zijn huis zou komen!
Fuck jou ik haat je bitch!quote:Op zondag 24 november 2013 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zeuren, niks aan de hand. Zo laten wij aan elkaar merken dat we elkaar leuk vinden.
Ahw.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou slechtziende kinderen met een klompvoet en een waterhoofd maken.
wowquote:Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon tranen in m'n ogen van het lachen.! Voel me stoned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |