Bedankt voor de info, i Guessquote:Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers hier, let maar niet op hun. Ik zou je gewoon doen, en ik weet zeker dat er meerderen zijn.
Elke gek heeft z'n gebrek. Niks van meegekregen ook?quote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dubbele persoonlijkheden hebben lijkt me echt supergezellig
quote:
quote:
Geen info die ze hier persé moeten hebben, bedankt voor het delen...quote:Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ze ligt in het ziekenhuis met een gekke prob aan haar hart. Beter doe je tranquilo dushi
Ben je straks ook papaquote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Rozzje het volgende:
Ik zou met Jaleesa de liefde bedrijven srs
Looooolquote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Rozzje het volgende:
Dat is juist het beste, als er niet wordt terug geslagen ga ik me schuldig voelen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En reken maar dat dat ding terugramt. Huiselijk geweld met Chloro is levensgevaarlijk!
[..]
In geen duizend jaar.
Deze man begrijpt het leven.quote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Rozzje het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Rozzje het volgende:
Straks ineens ongewenst kroost en een ex-vriend van haar die je Facebook profiel heeft gekaapt voor Tinder-purposes om nog meer veulens te bezwangeren.quote:
Oeps sorry maar ja als ze daar grappen over gaan makenquote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Geen info die ze hier persé moeten hebben, bedankt voor het delen...
Fucking white knight.quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het leven.
Ze ziet er goed uit, is zelfstandig en zorgzaam en niet zo'n verzuurde kut als de meesten hier.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het leven.
Ze ziet er goed uit, is zelfstandig en zorgzaam en niet zo'n verzuurde kut als de meesten hier.
Nee hoor, weet dat hij wilde seksdromen heeft over het bevuilen en neuken van mijn neus.quote:
Oeffff mijn boxer gaat straks echt uit hoorquote:Op zondag 24 november 2013 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, weet dat hij wilde seksdromen heeft over het bevuilen en neuken van mijn neus.
The Nosebook.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
Chloro lijkt me wel zo'n iemand om een beetje op een bult lauweren te chillen terwijl een stel ingehuurde ntm's die neus oppoetsen en dat ding druiven voeren.
Zou nooit ntm's inhuren, je weet het maar nooit met die Mocrochicks van tegenwoordig.quote:Op zondag 24 november 2013 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
Chloro lijkt me wel zo'n iemand om een beetje op een bult lauweren te chillen terwijl een stel ingehuurde ntm's die neus oppoetsen en dat ding druiven voeren.
Shitquote:Op zondag 24 november 2013 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
Zou er zo met je vent vandoor gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou nooit ntm's inhuren, je weet het maar nooit met die Mocrochicks van tegenwoordig.
Fuck me fucking right als je gewoon weer aan het ovuleren bent geslagen met die vierde vulva van je.quote:
Is nooit 'mijn' vent geweest.quote:
Ruik je meteen man kun je beter met van die shit doen waar ze neptaarten (bij de bakker in de etalage enzo) mee versieren.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fuck me fucking right als je gewoon weer aan het ovuleren bent geslagen met die vierde vulva van je.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ruik je meteen man kun je beter met van die shit doen waar ze neptaarten (bij de bakker in de etalage enzo) mee versieren.
Zina waar kom jij vandaanquote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zina's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U srs? Wat moet me precies pijn doen? Dat jij je fifteen minutes of krio attention krijgt? Ik gun het je.quote:
Oh daar heb ik overheen gelezen..sorryquote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei net toch al dat je niet op hem moest letten.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
U srs? Wat moet me precies pijn doen? Dat jij je fifteen minutes of krio attention krijgt? Ik gun het je.
Nu klink je als Ambi srsquote:Op zondag 24 november 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
U srs? Wat moet me precies pijn doen? Dat jij je fifteen minutes of krio attention krijgt? Ik gun het je.
Hoeveel ga je leggen broer is net shi swahed totoquote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Bitchfight.
Ik zet m'n geld in op ntm, Chloro is fysiek sterker, maar ntm heeft straatmocro's uit Diamantbuurt als goons.
Jwz, ik kom met al me matties en neven.quote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Bitchfight.
Ik zet m'n geld in op ntm, Chloro is fysiek sterker, maar ntm heeft straatmocro's uit Diamantbuurt als goons.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Jwz, ik kom met al me matties en neven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |