Saai? das ook niet leukquote:
Klopt, en ik word er ook wat dippig van als het zo saai is. Kijken of ik de komende dagen wat interessanter kan maken.quote:
Bang dat ik hem eraf zou bijtenquote:Op zondag 24 november 2013 22:07 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Ik gebruik standaard![]()
En ik wou mijn tong niet uitsteken :..
Ja gelijk heb jequote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en ik word er ook wat dippig van als het zo saai is. Kijken of ik de komende dagen wat interessanter kan maken.
Pas op! Dan bijt ik terug. En dan worden we vampiers.quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bang dat ik hem eraf zou bijtenhaha
Ik hou niet zo van bloedquote:Op zondag 24 november 2013 22:11 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Pas op! Dan bijt ik terug. En dan worden we vampiers.
zijn net geweestquote:
Jaquote:
Virooooquote:
Ja maar ja maar toen was ik er nietquote:
Kom maar halen hoorquote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Viro het volgende:
Mij uit mijn grafkist lokken door bloed te roepen en dan geen bloed klaar hebben staan![]()
Ik ben geen jeugdig hertje, dus toch niet lekkerquote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef Viro het volgende:
Mij uit mijn grafkist lokken door bloed te roepen en dan geen bloed klaar hebben staan![]()
Brak, moe en verdrietig. Nothing new.quote:Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef Zokunen. het volgende:
Viro baas der tv tunes.
Hoe is het met uwer zaligheid
ow jee wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Brak, moe en verdrietig. Nothing new.
Met jou?
Vergelijkbaarquote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Brak, moe en verdrietig. Nothing new.
Met jou?
Sexchange een optie?quote:Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Ik ben geen jeugdig hertje, dus toch niet lekker
Nee om te proeven niet.. maar jij mag gerust hoorquote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Valse beloftes, foei carooltjeJe postte net dat jij niet zo bent van bloed
Ik heb genoeg mee gemaakt afgelopen weekendquote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Vergelijkbaar
Hoopte juist op spannende avonturen
Maar sterkte dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |