quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee gewoon nu, maar jullie hebben open relatie toch?
Serieus, hoe oud zijn jullie nouquote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je overal geblokkeerd staat
Maar ja ik vind het wel jammer.
Nope. Ik heb relatief veel dates gehad, zowel via offline als online, maar de tweede categorie had altijd iets spannenders, mysterieuzers, etc.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat is omdat je het terug kunt lezen, dat kun je bij een gesprek irl niet. Is dat dan echt hetgeen het zo spannend maakt?
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus, hoe oud zijn jullie nouAls je ruzie hebt iemand gelijk overal blokkeren
![]()
![]()
Relatiestatus op fb veranderen in single.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.
Maar ja ik zeg er verder niks over.
Nee, als hij je overal heeft geblokkeerd kan je er ook moeilijk wat over zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.
Maar ja ik zeg er verder niks over.
Ik heb geen FBquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatiestatus op fb veranderen in single.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope. Ik heb relatief veel dates gehad, zowel via offline als online, maar de tweede categorie had altijd iets spannenders, mysterieuzers, etc.
Totaal geen garantie op succes, totaal geen garantie dat het in het echt ook leuk is, wat is je exit plan, etc etc.
Beats the shit out of afspreken met iemand waarmee je al gezoend hebt bij uitgaan ofzo. Die ken je al.
Leer me kennen, begin er zelf aan. Je vooroordelen zijn waardeloos.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NERD ALERT[ afbeelding ]
Het zal wel niet lang meer duren, I guess.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Meloewa het volgende:
INB4 een post van hem hier:
''IK WIL NIET MEER''
Zou wel ultimate FOK! diss 2013 zijn.
Nee sorry, heb laatst al zo'n type als jij ontmoet, maar dat was heel eng.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leer me kennen, begin er zelf aan. Je vooroordelen zijn waardeloos.
Jullie zyn praktisch exen zowat.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen behoefte om je te leren kennen, nofi.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeite er nog wel instoppen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zal wel niet lang meer duren, I guess.
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Meloewa het volgende:
INB4 een post van hem hier:
''IK WIL NIET MEER''
Zou wel ultimate FOK! diss 2013 zijn.
kingtoppie?quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NERD ALERT[ afbeelding ]
Love youquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen behoefte om je te leren kennen, nofi.
Zo'n type als mij? Go on. Welk stereotype schaar je mij onder?quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee sorry, heb laatst al zo'n type als jij ontmoet, maar dat was heel eng.![]()
En hij voelde zich geïntimideerd door mij.
Heel erg gespierde maar toch nerdy manlet.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n type als mij? Go on. Welk stereotype schaar je mij onder?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Even iets anders, Jaleesa weer zwanger ja?
Het moet wel van 2 kanten komen. Oh bij mij gaat het mwah, ben beetje klaar ermee. Het gaat bijna altijd verkeerdquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeite er nog wel instoppen.
ntm hoe gaat het met de jongens en jou?
Gvd manquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel erg gespierde maar toch nerdy manlet.
Hou je je daar mee bezigquote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Srs?quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, dan m'n uitleg.
Je bent in het verleden een foute man tegenkomen, kreeg een kind, werd achtergelaten en moest Deniz in je eentje opvoeden. Veel respect daarvoor, lijkt me enorm moeilijk.
Ik zou denken dat je dan ietwat voorzichtig zou zijn bij een volgende man. En daarmee bedoel ik dat je zou handelen uit zorg voor je kind(eren).
Naar mijn weten had je geen relatie eind 2012. We zijn nu elf maanden verder en je blijkt zwanger te zijn. Ik weet niet hoelang je al in verwachting bent, maar als ik uitga van een relatie die begonnen is begin 2013 en je drie maanden zwanger bent, ben je na slechts acht maanden relatie zwanger.
Ik vind dat opmerkelijk, omdat je al een kind heb die zonder twee ouders is gegroeid. Dat de vader Turk of wat dan ook is, verandert voor mij niet mijn mening over zo'n persoon; ik vind 'm op z'n zachts een klootzak.
Nu, juist door je eerdere ervaring had ik dus verwacht dat je bij een volgend kind ietwat rationele(re) keuzes zou maken, zodat je tweede kind in betere omstandigheden zou opgroeien (lees: stabiele relatie, kind met vader).
Het was uit je eerdere posts al duidelijk dat je intimiteit zocht en eventueel een kind wilde, dus het verbaast mij niet dat je zwanger bent. Wat mij echter wel verbaast is dat je in een korte tijd - een tijd waar je op de roze wolk loopt en je vriend het allerbeste is - besloten hebt om zwanger te worden.
Ik ken je vriend niet, hij is vast een schatje. Ik ken de relatie niet, ik maak een hoop aannames. Allemaal waar. Ik vind alleen een basis van acht maanden niet voldoende in jouw situatie (ga ik niet over, weet ik). Het kind is er nog niet, alle enthousiastme vind ik voorbarig.
Dat hij Antilliaan is, is niet per definitie fout of verkeerd. Ik ken 'm niet, wat ik zeg is niet persoonlijk. Ik vind z'n afkomst niet opmerkelijk in eerste instantie (kan prima, waarom niet?), alleen doet het mij mijn wenkbrauwen wel fronzen. Omdat - hier komt-ie - generalisaties en stereotypen met een reden generalisaties en stereotypen zijn.
Mijn niet zo tactvolle posts zijn dus gericht op jou en jouw keuzes, en niet op (de afkomst van) je vriend.
Mocht ik ernaast zitten met mijn berekening of mocht ik iets verkeerd gezegd hebben, verbeter me graag. Wat je leest is de reden waarom ik zo bot heb gereageerd.
Verder, net een personeelsavond gehad. Heb hoofdpijn, m'n oren doen zeer en ik ben humeurig. Wellicht speelt dat mee.
Nee, ik heb hier gelukkig niets mee te maken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?
Zal me eens bezighouden met jou, heb net gehoord dat daten via FOK! megaspannend is, winkwink.quote:
Maar je hebt haar ook weleens overal geblokkeerd?quote:Op zondag 24 november 2013 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier gelukkig niets mee te maken.
Ja is ook zo. Maar alleen zijn is zo eenzaam. Is beter om je met een jongen bezig te houden (relatie) dan met 10 tegelijk (aanpappen/proberen/daten) dat werkt ook zo slecht op je zelf daar word je weer zo labiel van.quote:Op zondag 24 november 2013 21:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Het moet wel van 2 kanten komen. Oh bij mij gaat het mwah, ben beetje klaar ermee. Het gaat bijna altijd verkeerd
Ik ben liever alleen dan elke keer gezeik/gekwetst worden. Nee ik vind het goed zoquote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar alleen zijn is zo eenzaam. Is beter om je met een jongen bezig te houden (relatie) dan met 10 tegelijk (aanpappen/proberen/daten) dat werkt ook zo slecht op je zelf daar word je weer zo labiel van.
Hahahaha Chai de FOK!spion.quote:
Een relatie om het hebben van een relatie is zo'n bullshit he. Als je alleen niet gelukkig kunt zijn dan moet je daar eerst eens naar gaan kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar alleen zijn is zo eenzaam. Is beter om je met een jongen bezig te houden (relatie) dan met 10 tegelijk (aanpappen/proberen/daten) dat werkt ook zo slecht op je zelf daar word je weer zo labiel van.
Want irl is niet meer authentiek en hipster genoeg.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal me eens bezighouden met jou, heb net gehoord dat daten via FOK! megaspannend is, winkwink.
Ahw dat doen ze bij mij gelukkig nietquote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben liever alleen dan elke keer gezeik/gekwetst worden. Nee ik vind het goed zo
Niets aan mijn uiterlijk fits the stereotype, sorry. Admirable, but mistaken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel erg gespierde maar toch nerdy manlet.
May 2013, deze foto geeft me nog steeds de fuzzies.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef Meloewa het volgende:
Panzermaus vind ik ook wel een intimiderend kereltje.
What do you care?quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Neen, ik blok alleen in uiterste gevallen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt haar ook weleens overal geblokkeerd?
Nee maar een relatie met iemand die je een fijner gevoel geeft is wel beter. Is gewoon lekker veilig. Als ik een relatie heb om het hebben van een relatie werkt het sowieso niet bij mij want dan zit ik gewoon met andere aan te pappen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een relatie om het hebben van een relatie is zo'n bullshit he. Als je alleen niet gelukkig kunt zijn dan moet je daar eerst eens naar gaan kijken.
Niet veel eigenlijk, het is niet aan mij om daar iets van te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |