Jij zegt het, maar mijn punt is dat dat dus bar weinig wordt gedaan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
elk meisje die niet dik is kan soort gelijken foto's maken met bepaalde poses.
Heb jij die ene dropbox niet?quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
Breathtaking had ook zulke foto's gemaakt right?
Ja maar de meisjes met een goed lichaam weten wel beter denk ik. Die denken ook als een zwijn al zo de hemel ingeprezen wordt wat moet ik hier dan nog posten.quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij zegt het, maar mijn punt is dat dat dat dus bar weinig wordt gedaan.
Van die misguided vrouwen die denken dat tieten en ass standaard al sexy zijn en ze geen moeite hoeven te doen.![]()
Juist die onwetendheid/onkunde/gemakzuchtigheid vind ik misschien nog wel onaantrekkelijker dan die verbleekte, oncharmante shots zelf.
Si.quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
Breathtaking had ook zulke foto's gemaakt right?
Ik snap dat nooit, hoezo is het mijn schuld?quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Meloewa het volgende:
@dwc zulke foto's moeten niet in jouw handen behandelen.
Ik heb het over gezichtfoto''s, jij jent mensen graag een beetje op...dus je bent gevaarlijk. Jij bent een echte roddelqueen!quote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, hoezo is het mijn schuld?![]()
Chicks slingeren zulke foto's het internet op, sturen ze naar boys die die foto's verspreiden, die foto's belanden o.a. bij mij, mensen vragen aan mij of ze die foto's ook mogen, dan is het mijn schuld?Ik ben ook maar een schakel.
Ik ben zo trouw als een bruiloft. Zo trouw als die krant. Zo trouw als het begrip in de fytocoenologie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb het over gezichtfoto''s, jij jent mensen graag een beetje op...dus je bent gevaarlijk. Jij bent een echte roddelqueen!
Je staat niet echt hoog in mijn #vertrouwen-lijstje
Hier heb je 100% gelijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, hoezo is het mijn schuld?![]()
Chicks slingeren zulke foto's het internet op, sturen ze naar boys die die foto's verspreiden, die foto's belanden o.a. bij mij, mensen vragen aan mij of ze die foto's ook mogen, dan is het mijn schuld?Ik ben ook maar een schakel.
Mensen op FOK! zijn meestal pas te vertrouwen als je ze gemeet hebt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben zo trouw als een bruiloft. Zo trouw als die krant. Zo trouw als het begrip in de fytocoenologie.
Ik zou dwc wel willen meeten hij is een eckte OGquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen op FOK! zijn meestal pas te vertrouwen als je ze gemeet hebt.
Zo weet ik zeker dat degene die mij gemeet hebben mij nooit zouden naaien.
Is gewoon een extra vertrouwend gevoel wat je erbij hebt dus dan doe je het niet zo snel.
Maar FOKKERS! zoals jij die niemand willen meeten, daar moet je voor uitkijken. Die zijn er voor de drama!
Misschien als je die chubs kwijtraakt?quote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen op FOK! zijn meestal pas te vertrouwen als je ze gemeet hebt.
Zo weet ik zeker dat degene die mij gemeet hebben mij nooit zouden naaien.
Ja maar hij jou niet lieve schatquote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou dwc wel willen meeten hij is een eckte OG
quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien als je die chubs kwijtraakt?
Ik ook hoorquote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar hij jou niet lieve schat
Hij is echt een trolliebollie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |