Nog erger, helemaal geen Pixiesquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef DO2 het volgende:
Jezus... Joy Division wordt in die lijst maar 1x genoemd. Schande.
Da's ook vrij ernstig, ja.quote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Arn0 het volgende:
Tja, The Smiths één keer in de lijst op plaats 1607. De lijst is niet echt voor onze doelgroep gemaakt
Ik vind die uitzendingen voor de jaarwisseling altijd wel leukquote:Op maandag 25 november 2013 22:44 schreef Arn0 het volgende:
Tja, The Smiths één keer in de lijst op plaats 1607. De lijst is niet echt voor onze doelgroep gemaakt
Geen nood, Supertramp en Marco Borsato zullen ongetwijfeld wel voorbij komen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
The Smiths niet in de top 2000, muhahahaha, daarbij lach ik in mijn vuistje
Arcade Fire staat er iig niet in.quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
The Smiths niet in de top 2000, muhahahaha, daarbij lach ik in mijn vuistje
Misschien zijn album van dit jaar?quote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook geen zijproject van Johnny Marr?
Even uitpluizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel Where The Wild Roses Grow trouwens. Maar alsnog, geen Into My Arms? Die had ik wel verwacht.quote:Op maandag 25 november 2013 22:51 schreef DO2 het volgende:
Geen Nick Cave. Maar wel Nick & Simon. 7x.
Ja, die zag ik idd over het hoofd... Nou, de eer is gered, zeg maar.quote:Op maandag 25 november 2013 22:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wel Where The Wild Roses Grow trouwens. Maar alsnog, geen Into My Arms? Die had ik wel verwacht.
Dit is wel oké:quote:Op maandag 25 november 2013 22:54 schreef Moody het volgende:
Wel realistisch blijven. Er staan alleen hits in. Is ook logisch, want het is een radiolijst.
Is er in Vlaanderen ook iets dergelijks? Zal ongetwijfeld interessanter zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |