Zei je hier toch laatst? Of was dat iemand andersquote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik het niet zou volhouden?
ow, ik ken het niet (obvious)quote:
Neequote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind mezelf ook wel op Statham lijken.
Ja mijn discipline is een beetje ruk maar tot nu toe ben ik nog maar 1 hele week NIET geweestquote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zei je hier toch laatst? Of was dat iemand anders![]()
Net zo groot, kaal, en moves natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow, ik ken het niet (obvious)
[..]
Nee
[..]
Hoezo dat?
Dat vind ik supernetjesquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn discipline is een beetje ruk maar tot nu toe ben ik nog maar 1 hele week NIET geweest
verder is het of 1 of 2 keer in de week
Het schema is niet zo erg.
Ben je even lang?quote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net zo groot, kaal, en moves natuurlijk
Nietquote:Op zondag 24 november 2013 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik supernetjes
Btw lola wanneer ben je weer op de radio?
Had ja.quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je even lang?
Volgens mij had je meer haar op je hoofd?
Jouw moves heb ik nog niet mogen aanschouwen
Ik weet eigenlijk niet hoe lang die is >>> ff googlen ....quote:Op zondag 24 november 2013 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ja.
En ja ik ben even lang als Statham.
Hij is wat gespierder alleen.
Maar dat zou ten koste gaan van mijn snelheid natuurlijk.
Ja dat is film hequote:Op zondag 24 november 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang die is >>> ff googlen ....
Hij lijkt me anders ook best snel
Het is niet zo heel gezellig eigenlijk daar... althans dat was het heel lang een hele tijd nietquote:
I knows....quote:
Goede lengte welquote:Op zondag 24 november 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I knows....
Hehehe hij is maar 1.78Nice... kan ik nog wel hakken aan, maar verdwijn ik niet onder zijn arm door als ik gewoon op platte schoenen loop
Dan snap ik het wel... sowieso wel... radio maken met alle andere dingen wow.quote:Op zondag 24 november 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Het is niet zo heel gezellig eigenlijk daar... althans dat was het heel lang een hele tijd niet
Geen idee hoe de sfeer nu is
Dat kan ik idd doenquote:Maar Engeltje... als je mijn stem wilt horen kan je me toch gewoon bellen
Ik ga over een tijdje wel even kijken hoe het daar isquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel... sowieso wel... radio maken met alle andere dingen wow.
quote:
Prima... ik geniet van t weekendquote:
Je was brak, hebt tot nu toe alles verloren en nu 1x gewonnen?quote:Op zondag 24 november 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
omg omg omg
ik heb vandaag gewonnen![]()
hoi allen
quote:Op zondag 24 november 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga over een tijdje wel even kijken hoe het daar is
Ik was niet brak, maar heb wel mega goed gespeeldquote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Prima... ik geniet van t weekend
[..]
Je was brak, hebt tot nu toe alles verloren en nu 1x gewonnen?
en hoi!
Je hebt een goed feestje gemist meneer
Geen apjes gelezen? Foei toch weerquote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was niet brak, maar heb wel mega goed gespeeld![]()
welk feestje, whut?
ik heb een nieuw nummerquote:Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen apjes gelezen? Foei toch weer
Was rond mijn V-dag... in Amersfoort....quote:
Cancun een optie?quote:Op zondag 24 november 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was rond mijn V-dag... in Amersfoort....
Ik ben nu in ieder geval nog op zoek naar een goed O/n-feestDus als je wat weet wat niet belachelijk duur is
dan hou ik me aanbevolen
kontje verkopen in een achterafsteegjequote:Op zondag 24 november 2013 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat valt n btje buiten budget of ik moet er kunnen werken voor O/N
ik moest lachenquote:Op zondag 24 november 2013 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wat dacht je.... een blote t ettenfoto natuurlijk
Nu heeft iemand anders diequote:Op zondag 24 november 2013 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wat dacht je.... een blote t ettenfoto natuurlijk
Ik ben geen kerelquote:Op zondag 24 november 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kontje verkopen in een achterafsteegje
Daar hoef ik toch geen oppas voor te regelenquote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je oppas regelt, gaan we stappen in A'dam....
quote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je oppas regelt, gaan we stappen in A'dam....
Hmm.. ik weet zo niksquote:Op zondag 24 november 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was rond mijn V-dag... in Amersfoort....
Ik ben nu in ieder geval nog op zoek naar een goed O/n-feestDus als je wat weet wat niet belachelijk duur is
dan hou ik me aanbevolen
Oh valt meequote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn discipline is een beetje ruk maar tot nu toe ben ik nog maar 1 hele week NIET geweest
verder is het of 1 of 2 keer in de week
Het schema is niet zo erg.
Jup maar dat vind ik welquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh valt mee
Sowieso moet wel leuk blijven natuurlijk
quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I'm soooooooo Good
[..]
Lijkt me sterk
Weljaaaaaaaquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan hier maar een feestje bouwen?
Hier is het niet gezellig enzo hoorquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan hier maar een feestje bouwen?
Nietquote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi joof
Wanneer doe je die achterlijke smurf-ui weg?
Oe niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Ik ga je appen dan wel bellenquote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar hoef ik toch geen oppas voor te regelen
Dat kan mijn vriend ook nog wel
Wanneer?quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Ik ga je appen dan wel bellenNog ff rondvragen voor een crashplek dan wel iemand die bob wil spelen
Hmm? Oh, ik snap 'm al, pathepasquote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
J-K
Vin zei dat je extra werkt de komende tijd, maaruh ga je nog een keer mee met de PUCclub?
De trein gaat de hele nacht door naar Hilversumquote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij ook mee?
Kan....
maar je wil vast niet bob spelen of wel?
Hoezo niet?quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier is het niet gezellig enzo hoor
Ik ook z.s.m. niks... wel wat dingen gezien, maar voor Utrecht wil ik een slaapplaats en dat geldt eigenlijk ook O/N in A'damquote:
Inderdaad. Als jij er maar bent. Dan vind ik het al gezellig genoegquote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat hij niet gezellig is.. zooo
Je moet het natuurlijk wel gezellig maken
groetjes vanuit cancun danquote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook z.s.m. niks... wel wat dingen gezien, maar voor Utrecht wil ik een slaapplaats en dat geldt eigenlijk ook O/N in A'dam
Verder een goed verzorgd feest gevonden, maar geen idee hoe druk dat gaat worden en hoe verzorgd verzorgd is want t kost wel 50 eu
Oh voor oud en nieuw ..quote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook z.s.m. niks... wel wat dingen gezien, maar voor Utrecht wil ik een slaapplaats en dat geldt eigenlijk ook O/N in A'dam
Verder een goed verzorgd feest gevonden, maar geen idee hoe druk dat gaat worden en hoe verzorgd verzorgd is want t kost wel 50 eu
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat hij niet gezellig is.. zooo
Je moet het natuurlijk wel gezellig maken
Ik vier het gewoon met mijn lieve vrienden bij mij thuisquote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tnx. Kraft heb ik al doorgestuurd naar kennissen die ook nog een O/N feest zochten... als dat het wordt, kunnen mensen bij mij pittenquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Engel:
http://www.djguide.nl/maand.p?maand=oud%20en%20nieuw
?
Klopt.... al weet ik niet of mijn nichtje dan ook van de partij is, maar dat merken we vanzelf welquote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
maar nu moet ik het dus inhalen begrijp ik?
Dan kom ik zeker mee, eens zien wat ze zich nu weer op de hals haaltquote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt.... al weet ik niet of mijn nichtje dan ook van de partij is, maar dat merken we vanzelf wel
*check*quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
Niemand die op vakantie gaat waarbij ik in de koffer mag?
Dan gooi ik je in tha loop als we vanaf volgend weekend films gaan kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm? Oh, ik snap 'm al, pathepas
Na volgend weekend heb ik zeeen van tijd..
Niet gezellig en haten op mijn moobs, blijft weinig over zoquote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*check*
sorry, je hebt te weinig tieten, dus nee
Wat heeft je nichtje ermee te maken?quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt.... al weet ik niet of mijn nichtje dan ook van de partij is, maar dat merken we vanzelf wel
Misschien kan je hem paaien met je 30cm lulquote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet gezellig en haten op mijn moobs, blijft weinig over zo
Ik heb opeens het briljante plan dat ik dan eventueel ook bij jou kan crashenquote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De trein gaat de hele nacht door naar Hilversum
Januari is een goede optiequote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een dezer dagen, maar waarschijnlijk pas voor jan 2014ivm sinterklaas/kerst/oud&nieuw
Topquote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan gooi ik je in tha loop als we vanaf volgend weekend films gaan kijken
Dat is te simpelquote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kan je hem paaien met je 30cm lul
Jij gaat toch weg jonguhquote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heeft je nichtje ermee te maken?![]()
pics van je nichtje
Nee, ook voor andere stapavondenquote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh voor oud en nieuw ..
oh ik weet niet of ik dan weg ga hoor
1 dag naar een kerstmarkt? Ik neem er alleen geen koffer voor mee... dus opvouwen in de shopper aubquote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
pas jij in een backpack?quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vond dat ze zich vorige keer prima gedragen heeft. Al hebben zo wel mijn schoonzus als ik allebei op haar lopen lettenquote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker mee, eens zien wat ze zich nu weer op de hals haalt
quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*check*
sorry, je hebt te weinig tieten, dus nee
haha, volgens mij genoot ze gigantisch van alle aandacht die ze kreegquote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond dat ze zich vorige keer prima gedragen heeft. Al hebben zo wel mijn schoonzus als ik allebei op haar lopen letten
Ik denk dat het lastig wordt.. aankomend weekend vol, week erop vol....quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ook voor andere stapavonden![]()
Maar tot eind november begin dec. heeft mijn vaste bobbette nog oppas dus hopelijk lukt het komende weekend of die week erna om al te gaan stappen in A'dam.... ik ga t haar ff vragen als jij ook kan en anders ga ik ouderwetsch op de 1ste trein terug wachten
Je weet dat ik totaal niets met kerst heb?quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1 dag naar een kerstmarkt? Ik neem er alleen geen koffer voor mee... dus opvouwen in de shopper aub
Niet in een deel denk ikquote:
Antwerpen is echtquote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga binnenkort wel een dagje naar Antwerpen denk ik, tijdje geleden dat ik er ben geweest.
Is je nichtje zo uitbundig?quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond dat ze zich vorige keer prima gedragen heeft. Al hebben zo wel mijn schoonzus als ik allebei op haar lopen letten
jammerquote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat ik totaal niets met kerst heb?
[..]
Niet in een deel denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammeranders kon je mee naar
Enkele reis zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel eentje in Keulen of Oberhausen hequote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1 dag naar een kerstmarkt? Ik neem er alleen geen koffer voor mee... dus opvouwen in de shopper aub
Stappen in Antwerpenquote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Antwerpen is echt![]()
[..]
Is je nichtje zo uitbundig?
Nee, ik ben misschien wat uniek, maar ik zit tijdens O/n het eerste gedeelte wss ook gewoon bij pa en maquote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Januari is een goede optie
ik dacht dat ik met O&N mee moest
Ja... al is het wel handig om vast je filmlijstje te hebben >> app die maarquote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal vast wel goeie films komen nog de komende tijd..
Wat heeft kaneel hiermee vandoen?quote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is te simpel![]()
En dat gaat kaneel vast niet goed vinden
Ik zit waarschijnlijk thuis. Met mijn mannen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik ben misschien wat uniek, maar ik zit tijdens O/n het eerste gedeelte wss ook gewoon bij pa en ma
Hmm... Laten we dat maar niet doen dan hequote:Op zondag 24 november 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je komt niet in 1 deel terug nee
No comprende senorita.quote:Op zondag 24 november 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet nog wel even wat bolletjes slikken.. hope you don't mind
Ik ook niet alles meerquote:
bam, vuurpijl in zijn oogquote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk thuis. Met mijn mannen.
De oudste is dit jaar ook bij mij, dus die wil vast graag vuurwerk afsteken
Antwerpen vind ik altijd leuk, maar de laatste x zoo was een trieste bedoelingquote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga binnenkort wel een dagje naar Antwerpen denk ik, tijdje geleden dat ik er ben geweest.
Dat mag zequote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, volgens mij genoot ze gigantisch van alle aandacht die ze kreeg
in een backpack?quote:
sorry lolaquote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BAM! mijn vuist op jouw oog
Doe normaal
Ik heb geen haast en A'dam staat op palen dus die loopt ook niet zo snel wegquote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig wordt.. aankomend weekend vol, week erop vol....
eigenlijk is december een beetje ruk
Oooh, lekker knallenquote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi je zei palenquote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen haast en A'dam staat op palen dus die loopt ook niet zo snel weg
Dat vroeg je nietquote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef S95Sedan het volgende:
Je weet dat ik totaal niets met kerst heb?
ik pak de bijl vastquote:Niet in een deel denk ik
Stommertquote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in een backpack?
[..]
sorry lola
Siervuurwerk is leukerquote:
ga jij ook mee?quote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet
[..]
ik pak de bijl vast
quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jammeranders kon je mee naar
Dat kan dan nog steeds hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is voor mij al een hele tijd geledenquote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Antwerpen vind ik altijd leuk, maar de laatste x zoo was een trieste bedoeling
Klinkt gezelligquote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje zoals ik, maar dan met meer lef en gewoon gaan
Ja, voor vrouwen wel, maar mannen gaan niet voor het uiterlijk vertoon maar voor de akoestische stomp op je borstkas.quote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stommert
[..]
Siervuurwerk is leuker
Uhm nee... nog niet kunnen regelen.... ik ga wel een collega vragen of ik mee kan richting DE en dan ga ik mooi wat marktjes afquote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch wel eentje in Keulen of Oberhausen he
Ja en? hij is 9quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, voor vrouwen wel, maar mannen gaan niet voor het uiterlijk vertoon maar voor de akoestische stomp op je borstkas.
De laatste keer dat ik daar was heb ik niet gestapt uberhaupt nog nooit.... wil ik wel eens doen lijkt me wel topquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet
[..]
ik pak de bijl vast
Ik vind sier ook mooier/leukerquote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, voor vrouwen wel, maar mannen gaan niet voor het uiterlijk vertoon maar voor de akoestische stomp op je borstkas.
Zien we dan wel weerquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite dat gaat kosten .... die paarse ballen zijn t probleem nog niet... maar een roze boom
Ik laat mooi eventuele kerels het vuurwerk afsteken en dan ga ik wel oooo- en aa roepenquote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, maar pas als hij zelf het vuurwerk gaat betalen ben ik nog altijd degene die bepaald wat er gekocht gaat wordenquote:
Ik vind het verschrikkelijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vuurwerk
Door dat klote spul moet ik altijd heel erg oppassen als ik buiten loop
Dat lijkt me een vervelende periode voor jou jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vuurwerk
Door dat klote spul moet ik altijd heel erg oppassen als ik buiten loop
schijnt helemaal geweldig te zijnquote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm nee... nog niet kunnen regelen.... ik ga wel een collega vragen of ik mee kan richting DE en dan ga ik mooi wat marktjes af
Ja maar hoe moet ik mij daar anders voortbewege?quote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou niet met de backpack want dan wordt de inhoud wel heel klein
quote:
Ik blijf mooi binnen zuipen en vreten .quote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik laat mooi eventuele kerels het vuurwerk afsteken en dan ga ik wel oooo- en aa roepen
hoezo niet?quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... mexico lijkt me op dit moment nog steeds niks igg
Hou er ook niet van.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik blijf mooi binnen zuipen en vreten .
Achterlijk spul dat vuurwerk
Sterretjesquote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk... jij mag blijven.... wil je ook een sterretje en een goed glas drank
Ja maar wat?quote:
die zijn ook tofquote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Wensballonnen
die vinnik tof
En stil
Ik las vinniequote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Wensballonnen
die vinnik tof
En stil
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje: ik heb een brief van de Nuon gekregen, en daar staat 'aan de bewoner(s) van dit adres' op. Nu zit ik alleen niet bij Nuon, mag ik 'm dan open maken?
[..]
Ja maar wat?
Ja want reclamequote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje: ik heb een brief van de Nuon gekregen, en daar staat 'aan de bewoner(s) van dit adres' op. Nu zit ik alleen niet bij Nuon, mag ik 'm dan open maken?
[..]
Ja maar wat?
Geen problemen mee gehad eigenlijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die zijn ook tofmaar onmogelijk om aan te krijgen en fatsoenlijk de lucht in
Jij leest alleen maar wat je wil lezenquote:
Ik denk het niet, gezien ik ook brieven van de belastingdienst etc. nog krijgquote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jais gewoon reclame namelijk
Oh ik bedoelde niet eens dat ik las dat er 'vinnie is tof' stondquote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want reclame
[..]
Geen problemen mee gehad eigenlijk
[..]
Jij leest alleen maar wat je wil lezen
Ik heb een.. ja, knalfobie noem ik het maar. Als er een korte krachtige hoeveelheid aan geluid (bepaalde hoeveelheid decibel, zoals het knappen van een ballon) bij mijn hersenen binnenkomt is er een kans op 'kortsluiting'. Al meer dan eens gehad dat ik met een soort epilepsie aanval op de grond eindigde.quote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk
Dus daarom ook maar sier
Bewoners van dit adres is reclamequote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gezien ik ook brieven van de belastingdienst etc. nog krijg
Maar die zijn gericht aan een persoon, niet aan de bewoners van.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gezien ik ook brieven van de belastingdienst etc. nog krijg
Grote kans dat het een brief is dat je je ergens moet aanmelden omdat je anders afgesloten wordt. Met een aanbieding erbij.quote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar wat?
Ohja, ik zal m eens bijwerken en op die plaat zettenquote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... al is het wel handig om vast je filmlijstje te hebben >> app die maar
He jakkesquote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een.. ja, knalfobie noem ik het maar. Als er een korte krachtige hoeveelheid aan geluid (bepaalde hoeveelheid decibel, zoals het knappen van een ballon) bij mijn hersenen binnenkomt is er een kans op 'kortsluiting'. Al meer dan eens gehad dat ik met een soort epilepsie aanval op de grond eindigde.
Dus als een man klaarkomt...quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een.. ja, knalfobie noem ik het maar. Als er een korte krachtige hoeveelheid aan geluid (bepaalde hoeveelheid decibel, zoals het knappen van een ballon) bij mijn hersenen binnenkomt is er een kans op 'kortsluiting'. Al meer dan eens gehad dat ik met een soort epilepsie aanval op de grond eindigde.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bewoners van dit adres is reclame
Zo niet dan zal het niet belangrijk wezen want belangrijk is geadresseerd
Het was inderdaad reclamequote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die zijn gericht aan een persoon, niet aan de bewoners van.
Aldo gedraag je anders moet je op de naughty chairquote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als een man klaarkomt...
Gluhwein.... goede reden en de mok meenemenquote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schijnt helemaal geweldig te zijnik vind het helemaal niks, zou alleen voor het bier en de gluhwein gaan
sorry mamaquote:Op zondag 24 november 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aldo gedraag je anders moet je op de naughty chair
Niet gelezen, ik zag alleen een flyer met '10% korting op .... en 20% korting op ....'quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat het een brief is dat je je ergens moet aanmelden omdat je anders afgesloten wordt. Met een aanbieding erbij.
Oh, dat kan ook ja.quote:Op zondag 24 november 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet gelezen, ik zag alleen een flyer met '10% korting op .... en 20% korting op ....'
Maak nou maar openquote:Op zondag 24 november 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet gelezen, ik zag alleen een flyer met '10% korting op .... en 20% korting op ....'
Een ballon die knapt geeft achterlijk veel geluid ja, dat realiseren mensen zich niet. Kan zo oplopen naar 140 dBSPL (uiteraard afhankelijk van de afstand en de opblaasspanning van de ballon)quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Warm, beestjes, sommige mexicaans eten kan ik niet eten en ik kan nauwelijks spaansquote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo niet?is juist super vet!
Een balon aan een kat geven is dan niet zo lief zekerquote:Op zondag 24 november 2013 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een ballon die knapt geeft achterlijk veel geluid ja, dat realiseren mensen zich niet. Kan zo oplopen naar 140 dBSPL (uiteraard afhankelijk van de afstand en de opblaasspanning van de ballon)
Ja... maar voor die dient iedereen wel wat in te leggen,.,.. beetje leuke pijl begint geloof ik pas bij 20 euquote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterretjes![]()
Maar liever mooie grote pijlen
Ook in mexico hebben ze mcdonaldsquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Warm, beestjes, sommige mexicaans eten kan ik niet eten en ik kan nauwelijks spaans
Ik vind het alleen maar goedquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot januari mag je nog vanaf je 16e drinken hé
quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Wensballonnen
die vinnik tof
En stil
Ik kan wel spaansquote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Warm, beestjes, sommige mexicaans eten kan ik niet eten en ik kan nauwelijks spaans
ik denk reclamequote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks wat... of ik t ooit zou doenquote:Ja maar wat?
Niet waarquote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die zijn ook tofmaar onmogelijk om aan te krijgen en fatsoenlijk de lucht in
Nee, maar wel leuk!quote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een balon aan een kat geven is dan niet zo lief zeker
Tuurlijk ...quote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Neemt niet weg dat het nog steeds zal gebeuren, maar goed.
Ja, want het is beter dat jongeren stiekem gaan drinkenquote:
Truequote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk ...
Maar dat is met drugs ook zo
Vooral die kop als ze zoeken naar waar de ballon gebleven isquote:
Inderdaad, daarom ben ik er ook tegen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
Met die verhoging gaat het gewoon terug underground om het zo maar te zeggen.
Reguleren heb je het nog in de hand tenimnste.
Opstelten hequote:Op zondag 24 november 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben ik er ook tegen.
'al'quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
het boeit mij allemaal nietsik ben al 20
Precies, drinken doen ze toch wel.quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want het is beter dat jongeren stiekem gaan drinken![]()
Ik denk dat het iedereen weer terug de zuipketen in jaagt. Waar juist hard aan gewerkt was om die weg te krijgen.
Daar heb je ook wel een punt maar ... ben ik eigenlijk een beetje te moe om een weerwoord te geven hieroverquote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want het is beter dat jongeren stiekem gaan drinken![]()
Ik denk dat het iedereen weer terug de zuipketen in jaagt. Waar juist hard aan gewerkt was om die weg te krijgen.
Inderdaad. Met O&N ben ik zoveel mogelijk binnen en heb wel oordoppen in en op vaak als ik buiten loop. Op werk weten ze het met betrekking tot ballonnen, hoef die dan gelukkig nooit te blazen voor de kinderen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkesDat moeten de mensen om je heen dan ook maar weten
Echt weggaan met O&N zit er niet echt in dan?
Was het niet zo dat de overheid er nu juist meer aan verdient door wiet niet te legaliseren?quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Opstelten he
Zelfde met die wietpas ellende, legaliseer het gewoon verdiend de overheid er tenminste zelf misschien ook nog iets aan.
Ik snap ook wel dat jij als moeder er misschien anders over denktquote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt maar ... ben ik eigenlijk een beetje te moe om een weerwoord te geven hierover
Dat scheelt dan weerquote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Met O&N ben ik zoveel mogelijk binnen en heb wel oordoppen in en op vaak als ik buiten loop. Op werk weten ze het met betrekking tot ballonnen, hoef die dan gelukkig nooit te blazen voor de kinderen.
Dus als die koters met de balonnen gaan rondrennen ben jij in de koeling?quote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Met O&N ben ik zoveel mogelijk binnen en heb wel oordoppen in en op vaak als ik buiten loop. Op werk weten ze het met betrekking tot ballonnen, hoef die dan gelukkig nooit te blazen voor de kinderen.
Dat kan bijna niet, want nu lopen ze btw en accijnzen mis, niet alleen uit de verkoop, maar ook uit de productie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de overheid er nu juist meer aan verdient door wiet niet te legaliseren?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, maar het klonk gewoon grappig
Pff heftig zeg dat allemaalquote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist niet,wat Peu al zegt. Ze missen juist inkomsten omdat het buiten hun om gaat.quote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de overheid er nu juist meer aan verdient door wiet niet te legaliseren?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet, want nu lopen ze btw en accijnzen mis, niet alleen uit de verkoop, maar ook uit de productie.
Hmm, ik meen daar iets over gelezen te hebben namelijk. Maar goed punt wel jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff heftig zeg dat allemaal
[..]
Juist niet,wat Peu al zegt. Ze missen juist inkomsten omdat het buiten hun om gaat.
Mjaquote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat jij als moeder er misschien anders over denkt
Het kan altijd zo zijn dat er andere omstandigheden bij komen die ik niet ken natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik meen daar iets over gelezen te hebben namelijk. Maar goed punt wel ja
De maatschappij is een mooi organismequote:Op zondag 24 november 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja
stomme maatschappij is toch stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wel zover mogelijk weg en dek dan mijn oren af ja.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als die koters met de balonnen gaan rondrennen ben jij in de koeling?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De maatschappij is een mooi organisme
Ah u zit in de marketing ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaart een hoop![]()
Sowieso ballonnenquote:Op zondag 24 november 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel zover mogelijk weg en dek dan mijn oren af ja.
Regelmatig kutkinderen bij de Mc die al die ballonnen uit onze ballonnenboom op de grond gooien en dan kapot gaan stampen. Als ik dan aan het werk ben word ik altijd door iemand die het als eerste ziet gewaarschuwd en dan pas worden die kutkinderen aangesproken. Ballonnen en kinderen. Wie dat ooit verzonnen heeft...![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah u zit in de marketing ....
Dat verklaart een hoop
wil je voor mij een jachtluipaardje mee nemen.... ?quote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan wel spaansik lust en eet alles
beestjes doen mij niets (ik ga schildpadbaby's te water brengen en op zoek naar jachtluipaarden
) Warm
Ik weet het ook niet meer precies, is al een poosje geleden namelijkquote:Op zondag 24 november 2013 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan altijd zo zijn dat er andere omstandigheden bij komen die ik niet ken natuurlijk.
5 euroquote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wil je voor mij een jachtluipaardje mee nemen.... ?
Jaquote:
In hoge gebouwruimtes van die heliumballonnen tegen het plafond plakkenquote:
Wel nice dat er op je gelet wordtquote:Op zondag 24 november 2013 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel zover mogelijk weg en dek dan mijn oren af ja.
Regelmatig kutkinderen bij de Mc die al die ballonnen uit onze ballonnenboom op de grond gooien en dan kapot gaan stampen. Als ik dan aan het werk ben word ik altijd door iemand die het als eerste ziet gewaarschuwd en dan pas worden die kutkinderen aangesproken. Ballonnen en kinderen. Wie dat ooit verzonnen heeft...![]()
Ook niet bekend waardoor dat komt dan verder?quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaBen dan ook echt bang voor ballonnen. Puur omdat ik niet weer met een epilepsieaanval op de grond terecht wil komen.
Neequote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn baas..
Andermans kinderen
Behalve die van Huppel. Dat is ook een tof kind
www.ikea.nl/gordijnenquote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is gordijnen uitzoeken zo'n kut klus?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Welquote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook niet bekend waardoor dat komt dan verder?
[..]
Nee
Ik wil zeggen, laat een vrouw helpen, maar de laatste keer hielpen de vrouwen ook zo goedquote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Correctie, een na laatste keerquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, laat een vrouw helpen, maar de laatste keer hielpen de vrouwen ook zo goed
Iets met neurotransmitters te veel ofzo. Zelfde verhaal als bij mensen met daadwerkelijke epilepsiequote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook niet bekend waardoor dat komt dan verder?
oh ja, vergetenquote:
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik ze kan vinden, maar ik weet niet wat ik wil![]()
![]()
Dat is t niequote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
We hadden lol en ondertussen deed jij het echte adviseerwerkquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, laat een vrouw helpen, maar de laatste keer hielpen de vrouwen ook zo goed
Huh?quote:
Dit klinkt echt heel foutquote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afgelopen keer waren Vin en ik echt een geoliede machine
quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t prima .... geen idee waar maar daar kom ik nog wel op terugquote:Op zondag 24 november 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus wij gaan vrijdag feestje bouwen?
Oh ja?quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wij hielpen maar onze meningen werden niet gewaardeerd
Al heb ik bewijs dat ik nu wel een goede mening had die Vinnie keurig heeft opgevolgd
zoals het hoort
Je moet je pener dan ook niet afdrogen, maar rondzwiepen. Dat is sneller met zo'n lengtequote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Ga eens niet zo snel.
Even mezelf afdrogen en meteen 2 pagina's verder
quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind t prima .... geen idee waar maar daar kom ik nog wel op terug
Jij werkt nog met pagina's?quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Ga eens niet zo snel.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wij hielpen maar onze meningen werden niet gewaardeerd
Al heb ik bewijs dat ik nu wel een goede mening had die Vinnie keurig heeft opgevolgd
zoals het hoort
Nee dat is levensgevaarlijk, laatst sloeg ik al de wasbak van de muur.quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet je pener dan ook niet afdrogen, maar rondzwiepen. Dat is sneller met zo'n lengte
Hoppa zoals het hoortquote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Ga eens niet zo snel.
Wow....quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
Ga eens niet zo snel.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet je pener dan ook niet afdrogen, maar rondzwiepen. Dat is sneller met zo'n lengte
quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is levensgevaarlijk, laatst sloeg ik al de wasbak van de muur.
Zie je nou Peuquote:Op zondag 24 november 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een na laatste keer was die IKEA meet. Laatste keer was toen ik LoLa advies vroeg over lampen
geen spijkerschrift?quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben oldskool
Ik gebruik ook Netscape, je weet toch.
Hmm...Heftig hoor, lijkt me echt klotequote:Op zondag 24 november 2013 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets met neurotransmitters te veel ofzo. Zelfde verhaal als bij mensen met daadwerkelijke epilepsie
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 24 november 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoppa zoals het hoort
Ouderwetsch gezellig
Oke, dat wist ik niet. Dacht dat je het Jysk meisje bedoeldequote:Op zondag 24 november 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een na laatste keer was die IKEA meet. Laatste keer was toen ik LoLa advies vroeg over lampen
Nee...quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Komt vast door dat het bijna kerst is.
Vrede op aarde enzo
Is het ook. Vooral omdat je rond O&N altijd van die klotejochies van een jaar of 12 rond hebt lopen die rotjes zo dicht mogelijk bij mensen willen gooien enzoquote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm...Heftig hoor, lijkt me echt klote
Net albumpje afgeluisterd van Heaven's Basement, wel lekkere muziek zegquote:
Heeft die mij advies gegeven dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Dacht dat je het Jysk meisje bedoelde
Netscape 4.8 de gekste!quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben oldskool
Ik gebruik ook Netscape, je weet toch.
vol tussen de ogen stompenquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral omdat je rond O&N altijd van die klotejochies van een jaar of 12 rond hebt lopen die rotjes zo dicht mogelijk bij mensen willen gooien enzo
Als ik geen epilepsieaanval krijg eerst, graag!quote:
uit voorzorg iedereen om je heen neerhoekenquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik geen epilepsieaanval krijg eerst, graag!
Dat weet ik niet, maar was het enige wat ik me kon bedenkenquote:Op zondag 24 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net albumpje afgeluisterd van Heaven's Basement, wel lekkere muziek zeg
[..]
Heeft die mij advies gegeven dan?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uit voorzorg iedereen om je heen neerhoeken
Maar i.t.t. Word heb je daar wel het onderwatermenu. F11 en gaan met de banaan. Gewoon in Dosbox prakken die bende.quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn wordperfect 5.1 draait niet onder windows 8
Ik moest lachenquote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uit voorzorg iedereen om je heen neerhoeken
Ja komt van de week wel. Nog niet alles staat op z'n plekquote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar was het enige wat ik me kon bedenken![]()
Maar euh, wil wel eens foto's zien van nu het bijna af is
Voor jou zijn tablets natuurlijk een hel om mee te werken of niet?quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar i.t.t. Word heb je daar wel het onderwatermenu. F11 en gaan met de banaan. Gewoon in Dosbox prakken die bende.
Daarom heb ik een surface natuurlijk, want daar zit een toetsenbord in de cover.quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou zijn tablets natuurlijk een hel om mee te werken of niet?
Jij mist je toetsenbord.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben bijna 30, niet bijna 40
NEEEEEE de wereld vergaaaaaatquote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn wordperfect 5.1 draait niet onder windows 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |