ik wil die portals wel doen met je hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net niet paragon 10 hier. Ben nu nog bezig in MP 1. Heb het gevoel dat mijn dps nog wat hoger moet voor ik een hoger mp probeer.
100k dmg 10,2 def en 90.4 health, 1.18 attack/sec, crit chance 15,5% en crit dmg +100%, 23,3% dodge en 77,31% dmg reduction. Resistance is tussen de 546 en 647.
Wat betreft defences en health zit ik goed om een hoger mp aan te kunnen. Twijfel dus alleen of 100k damage, 130k buffed, genoeg is.
501k dps? Op ps3? Is dat normaal?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef thewallsareshifting het volgende:
Zit nu op 501k dps met mn monk, andere specs weet ik niet zo uit m'n hoofd. Met je resistance zit het wel goed volgens mij voor hogere MP.
Helemaal niet mee eens, D3 spelen vind ik nog steeds leuk, en dus per definitie niet zinloos.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals je zegt is reguliere D3 spelen volkomen zinloos.
Als je het nog leuk vindt wel ja. Maar als je net zoals ik eigenlijk wel weer uitgekeken was op het grinden, dan heeft het niet zoveel zin om ter voorbereiding op Loot 2.0 en RoS alvast te gaan spelen voor exp / items.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:59 schreef sorcees het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens, D3 spelen vind ik nog steeds leuk, en dus per definitie niet zinloos.
Wel voor paragon lvlsquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je het nog leuk vindt wel ja. Maar als je net zoals ik eigenlijk wel weer uitgekeken was op het grinden, dan heeft het niet zoveel zin om ter voorbereiding op Loot 2.0 en RoS alvast te gaan spelen voor exp / items.
Shared lvls maakt niet super veel uit op lage lvls het is de xp die je krijgt waat het om gaatquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef thewallsareshifting het volgende:
Grinden voor paragon is echt kut... dat gaat echt ENORM langzaam op de console. Volgens mij langzamer dan op de PC omdat je op de console als shared paragon-level hebt. Als ik in een sessie van 4/5 uur een level stijg dan mag ik blij zijn rond de level 20.
Op pc moet je gewoon specs nemen waar je snel white mobs mee killedquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik speel meestal op de hoogste ML. Heb me altijd enorm lopen verbazen waar mensen de tijd vandaan halen op de PC om alle characters paragon lvl 100 te krijgen. Je ziet op de console ook vaak gemodde (head)gear zodat ze er 3 rode gems in kunnen proppen voor extra xp
Helaas... lag in mijn bedje. Wat is je psn? Ben er vanavond tussen 19:00 en 20:30. Anders woensdag avond weer. Mis ook nog 1 emerald plan. Geloof level 13 heeft iemand die?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik kan er wel wat missen. Ga nu online.
Bij een Skorn (eigenlijk elke 2-hander) heb je meer aan life steal, vooral als je boven de 100k dps uit komt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Zo...voor het eerst even een avondje op inferno rond gelopen. Gaat prima. Net nog even op master 1 geprobeerd. Best uit kijken nog. Savage beasts raken me hard,maar het lukt wel.
Ben van de 64k dps naar 101k gegaan. Das wel flinke verbetering. Heb 48k health en 4.8k armor. 27% chc en 279% chd. Resistance is 303. Mag nog wel hoger. Maar speel tot nu toe met alleen gevonden gear.
Heb een Skorn nu met
1366 dmg
364 dex
770 min en 172 max dmg
161% chd
Socket
642 life per hit
Is wel aardig toch
Yep i know. Heb inmiddels ook wel door dat de dmg van wapens hoger is dan bij de pc. Heb nu een 1-hand wapen met al 1330 van zochzelf. Dus die skorn valt redelijk in het niet dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij een Skorn (eigenlijk elke 2-hander) heb je meer aan life steal, vooral als je boven de 100k dps uit komt.
Ik kan wel even meewandelen binnenkort, lvl 51 barb.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef Revenge2005 het volgende:
net 55 op mijn barbarian op de PS3 , Hell is wel andere koek vergeleken met wat ik gewend ben tot nu toe . moet nodig mijn stats verbeteren want ik krijg best wel veel klappen
net geen 23k DPS geloof ik
Sir-Revstah Als je me wilt toevoegen
Als je hulp nodig hebt kan je me altijd vragen. Psn is melluk.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef Revenge2005 het volgende:
net 55 op mijn barbarian op de PS3 , Hell is wel andere koek vergeleken met wat ik gewend ben tot nu toe . moet nodig mijn stats verbeteren want ik krijg best wel veel klappen
net geen 23k DPS geloof ik
Sir-Revstah Als je me wilt toevoegen
HC is wel leuker vind ik. Heb nu WD lvl 48. Het brengt een stukje meer spanning met zich mee. Alhoewel ik gelukkig tot nu toe geen near-deaths heb gehad. Soms is SC ff lekker om gewoon met je verstand op nul te rammen.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:48 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dan raad ik je aan eens een archon wizard build op de ps3 te proberen. Alleen loot oprapen vertraagt je.
Ik had een 60 wd op de pc, maar die heb ik al tijden niet meer aangeraakt. Op de ps3 moet ik er nog eentje levelen.
Nu bezig met hardcore voor de eerste keer. Moet level 30 halen voor mijn laatste trophy. Maar wie weet bevalt het me wel en blijf ik met hardcore bezig.
Komt snel genoeg naar de pcquote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef Jimbo het volgende:
de normale pc versie heeft dat loot 2.0 nog niet toch?
Of moet ik dan perse op PTR spelen? Wil het allemaal best weer eens uitproberen, maar de manier hoe het was is gewoon keihard zaad.
Het liefst zou ik gewoon de beta pakken, maarja, daar heb ik geen key voor
quote:
Maat van me heeft hem op de ps3.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:39 schreef Murdera het volgende:
Gister gekocht voor de xbox360Speelt een stuk fijner dan op de PC.
Heb hem ook op de PC, WD van paragon level 30, barb, DH, monk van 60. Maar gewoon bankhangen en echt ontspannen rondhakken is echt gewoon veel fijner op de consolequote:Op maandag 17 februari 2014 16:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Maat van me heeft hem op de ps3.
Had hem zelf al meerdere malen uitgespeeld op de pc , en moet zeggen dat het echt tof is om met z'n vieren lekker op de bank te hangen en te spelen.
Speelt imo niet fijner als op de pc , maar kwa loot en geen AH is het gewoon 10x leuker.
Idd , snap wat je bedoel.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb hem ook op de PC, WD van paragon level 30, barb, DH, monk van 60. Maar gewoon bankhangen en echt ontspannen rondhakken is echt gewoon veel fijner op de console
Exact! Altijd zo fucking tragisch om erachter te komen dat wederom een game alleen online multiplayer kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd , snap wat je bedoel.
Kwa relaxt gamen is het op een console echt ideaal
Daarom vond ik het ook zo tof om met z'n 4en op de bank te gamen , bak chips voor je neus en wat drinken, beetje slap ouwehoeren tussendoor en gewoon door die levels heen knallen
Sowieso uber gaar dat er nog maar weinig games zijn die je met 4 man kan spelen op de bank bij iemand thuis.
Die spelen niet op de PC.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef kovenant het volgende:
blijf het fascinerend vinden dat mensen zo even paar honder K dps hebben
( ik heb 2 chars lvl 60 en wat para lvls )
beide tussen de 40 en 90 k dps.
legendary's bij 1 char heb ik 1 legendary gevonden op lvl 55
andere heb ik er 3 gevonden en allemaal crap.
wat doen jullie zo anders dan ik doe
( spele wel PC )
Legs op de pc zijn kut tot loot 2.0 jammer genoegquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef kovenant het volgende:
blijf het fascinerend vinden dat mensen zo even paar honder K dps hebben
( ik heb 2 chars lvl 60 en wat para lvls )
beide tussen de 40 en 90 k dps.
legendary's bij 1 char heb ik 1 legendary gevonden op lvl 55
andere heb ik er 3 gevonden en allemaal crap.
wat doen jullie zo anders dan ik doe
( spele wel PC )
En je kan makkelijk paar 100k dps hebben hoor ook op de pc (barb heeft 350k zonder buffs)quote:
Ben je dan net op tijd mee haha. 1 Maart verwijderen ze de AH op de PC toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef kovenant het volgende:
mn eerste goeie sell gemaakt op de AH 670 k
een ring met 4.5% crit chance en wat andere stats
nog niet eens all resis ofzo..
Ga maar eens op ML10 spelen met WDquote:Op maandag 3 februari 2014 07:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat is de wd toch een geweldige class. Alles lijkt zo makkelijk
ziek hoge fear/blind/freeze on hit. en attacker takes damage.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ga maar eens op ML10 spelen met WD
Ik doe zo vaak mp10 met mijn WD als ik speel...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ga maar eens op ML10 spelen met WD
Hij wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:37 schreef Timm-E het volgende:
Lekkere timing, over 2 of 3 weken Loot2.0, precies als ik terugkeer van een halfjaar reizen. Ik heb nu al zin in een nieuwe Diablo-verslaving! (eerst nog even genieten op Bali :p )
Alleen dit weekend voor ¤26,99quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:59 schreef Jimbo het volgende:
zin an RoS
Iemand deze game (mij apart digitaal) al voor onder de 29eur gevonden toevallig?
14.gifquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Alleen dit weekend voor ¤26,99
https://www.g2a.com/weeklysale
top, net besteldquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Alleen dit weekend voor ¤26,99
https://www.g2a.com/weeklysale
morgen al????? YAY!!!!!!!!!!!quote:
Welk lvl is ie nu? Wil je best even boosten maar dan wil ik er ook wel een in retourquote:Op maandag 24 februari 2014 18:51 schreef Friday12 het volgende:
Iemand die mij kan helpen een char te boosten naar lvl 60?
33 maar niet relevant meerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Welk lvl is ie nu? Wil je best even boosten maar dan wil ik er ook wel een in retour
Ah we kunnen elkaar wel even helpen, die van mij is 44 oid.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
33 maar niet relevant meerkan jou nog wel een boost geven.
Toch onderhoud, dus kan niets nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh je game starten zo niet veilig op moment
Maar het kan je launcher slopen zodat je opnieuw moet dloaden zoals ik al heb moeten doen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Toch onderhoud, dus kan niets nu
Launcher deed het primaquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar het kan je launcher slopen zodat je opnieuw moet dloaden zoals ik al heb moeten doen...
Ik moest gister 15 gig opnieuw dloadenquote:
Ok mijn launcher is nog bezig daarom zag ik het nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:56 schreef Holyme het volgende:
[..]
Zowel bij de launcher als loginscreen.
Hoop ik voor je dat "straks werken" overdag is, kan je vanavond iig wel spelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok mijn launcher is nog bezig daarom zag ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |