SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 november 2013 16:33 schreef Momo... het volgende:
Voor het eerst gelukt om live eredivisie topic te openen
respectquote:Op zondag 24 november 2013 16:33 schreef Momo... het volgende:
Wat goed meidquote:Op zondag 24 november 2013 16:33 schreef Momo... het volgende:
Dan hoor je er vanaf nu helemaal bij.quote:Op zondag 24 november 2013 16:33 schreef Momo... het volgende:
knap van je.quote:Op zondag 24 november 2013 16:33 schreef Momo... het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:36 schreef hafcfan het volgende:
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kenner.quote:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehequote:Feyenoord mag zich geen 'kampioensploeg' meer noemen. Dat was de harde conclusie van middenvelder Lex Immers zondag na de afgang bij RKC Waalwijk (1-0). 'Als je op deze manier verliest, verdien je zo'n omschrijving niet meer. Dat is de keiharde realiteit', bromde de Hagenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 24 november 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Wie scoorde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 16:37 schreef Vaas3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 24 november 2013 16:38 schreef Caland het volgende:
Eet smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:38 schreef Caland het volgende:
Stop hem in je reed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
racist.quote:
Spehar, Dolezal en Erceg.quote:
Voorlopig zijn er weinig spelers die hebben ge-excelleerd.quote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eghan gaat Gillette speler v/d week worden, omdat ik dat heb ingevuld op den Toto.
Veltmanquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er weinig spelers die hebben ge-excelleerd.
Piazonquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joachim natuurlijk. Als die het niet wordt, neem ik dat klassement niet meer serieus.quote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sedaquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piazon was erg goed. 2 goals.quote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Seda misschien, en natuurlijk Ritzmaierquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitas speelde sowieso goed.quote:Op zondag 24 november 2013 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Piazon was erg goed. 2 goals.
Toevallig heb ik hem ingevuld.
Diederik Boer was ook heel goed volgens Evert.quote:Op zondag 24 november 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Seda misschien, en natuurlijk Ritzmaier
Ajax of Vitesse jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitas speelde sowieso goed.
Gaan kampioen worden.
Oja, Boer.quote:Op zondag 24 november 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diederik Boer was ook heel goed volgens Evert.
Alweer Boer. Altijd maar Boer.
picsquote:Op zondag 24 november 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn ineens een hoop knotsgekke potten bij gekomen.
Vriendinnen van mijn zus.
Pics van potten willenquote:
picsquote:Op zondag 24 november 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn ineens een hoop knotsgekke potten bij gekomen.
Vriendinnen van mijn zus.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vitas speelde sowieso goed.
Gaan kampioen worden.
sommige mensen wil je niet in actie zienquote:Op zondag 24 november 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon wat girl on girl actie
quote:Op zondag 24 november 2013 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderschat het Jordania-effect niet.
Pics om dat te beoordelenquote:Op zondag 24 november 2013 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sommige mensen wil je niet in actie zien
Ben benieuwd of je daar idd op terug komt als blijkt dat het niet gelukt is.quote:Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan het einde van het seizeon.
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 24 november 2013 16:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan het einde van het seizeon.
Hij is onlangs wel een keer uit geweestquote:Op zondag 24 november 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk.
Ons René vertoont zich niet graag in het openbaar.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk.
Ons René vertoont zich niet graag in het openbaar.
Oh noes. Voor je het weet heb je niemand meer over die dit livetopic niet modereert.quote:Op zondag 24 november 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is onlangs wel een keer uit geweest
Er zijn genoeg mensen die dit livetopic niet modereren.quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh noes. Voor je het weet heb je niemand meer over die dit livetopic niet modereert.
Ik ook niet.quote:
Jezus, vent..quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dit livetopic niet modereren.
Ja je moet wat he.quote:
quote:
Dat is een man.quote:Op zondag 24 november 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Momo is de nieuwe Anonymous.
Klopt. Maar als jij afhaakt is dat er toch weer 1 minder.quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dit livetopic niet modereren.
Met dat openen van een livetopic zijn duidelijk ook negatieve consequenties verbonden.quote:Op zondag 24 november 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Momo is de nieuwe Anonymous.
Gevat.quote:
Chanant.quote:
quote:DE SPELD CHECKT: ‘Moeder van scheidsrechter is prostituee’
De moeder van scheidsrechter Danny Makkelie is een prostituee. Die bewering werd vandaag door een groot deel van de aanhang van Go Ahead Eagles gedaan, nadat Makkelie twee strafschoppen aan tegenstander Vitesse had gegeven. Het gerucht dat de moeder van Makkelie haar geld als prostituee verdient, doet al langer de ronde. De Speld ging het voor u na en komt tot de volgende conclusie:
ONWAAR - De moeder van scheidsrechter Makkelie heeft korte tijd gewerkt bij de administratie van ziektekostenverzekeraar het Zilveren Kruis, maar is sinds zijn geboorte voornamelijk als huisvrouw actief geweest.
onheusquote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Momo... het volgende:
Ik voel me onjuist bejegend in dit topic
Tijd om naar de keuken te gaanquote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Momo... het volgende:
*onheusquote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Momo... het volgende:
Coen en Sander maakten laatst een soortgelijke grap. Rondom Liesveld. Het is al zo vreselijk dat zijn moeder een hoer is, en dan gaan die supporters hem er ook nog mee pesten"quote:
Niet bij jou denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt dit wel in de plaatselijke dancing?
De boerendochters kunnen er geen genoeg van krijgen als ik ze dat vanaf m'n trekker toeroep.quote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
werkt dit wel in de plaatselijke dancing?
Dit is niet jouw topic vriendquote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Momo... het volgende:
Niet weten dat Gijp hier ooit mee begonnen is in de mediaquote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen en Sander maakten laatst een soortgelijke grap. Rondom Liesveld. Het is al zo vreselijk dat zijn moeder een hoer is, en dan gaan die supporters hem er ook nog mee pesten"
Lekker op tijd ook.quote:
Gelukkig ben ik geen boerendochterquote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De boerendochters kunnen er geen genoeg van krijgen als ik ze dat vanaf m'n trekker toeroep.
Ja die grappen zijn al oud.quote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet weten dat Gijp hier ooit mee begonnen is in de media
lekker man, bij mij is het helaas wat minder. Een gedeelte wordt nat als ik op mijn John Deere aan kom rijden, maar een groot deel zie ik afdruipen terwijl ze New Holland mompelenquote:Op zondag 24 november 2013 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De boerendochters kunnen er geen genoeg van krijgen als ik ze dat vanaf m'n trekker toeroep.
Woon je in pluskut zelf?quote:Op zondag 24 november 2013 16:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen boerendochter
quote:Op zondag 24 november 2013 16:54 schreef Adames het volgende:
[..]
lekker man, bij mij is het helaas wat minder. Een gedeelte wordt nat als ik op mijn John Deere aan kom rijden, maar een groot deel zie ik afdruipen terwijl ze New Holland mompelen
Dat zijn de Twente-fans niet met je eens.quote:Op zondag 24 november 2013 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Marsman een heel slechte keeper.
Waarom ben je niet voor FC Wageningen?quote:Op zondag 24 november 2013 16:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jep , maar sinds tijdje in Wageningen
twitter:OzcanAkyol twitterde op zondag 24-11-2013 om 16:54:56Boze supporters wachten op Danny Makkelie. #GAEvit http://t.co/9TYlE3LSZC
reageer retweet
kun je nagaan hoe goed Stevens isquote:Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zijn de Twente-fans niet met je eens.
FC Wageningen , vooral topstadionquote:Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor FC Wageningen?
Treurigquote:Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op zondag 24-11-2013 om 16:54:56Boze supporters wachten op Danny Makkelie. #GAEvit http://t.co/9TYlE3LSZC[ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Wat een treurige bedoeling zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op zondag 24-11-2013 om 16:54:56Boze supporters wachten op Danny Makkelie. #GAEvit http://t.co/9TYlE3LSZC[ afbeelding ] reageer retweet
![]()
beschaafd publiekquote:Op zondag 24 november 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Dat ben jij.quote:Op zondag 24 november 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzorger zit weer niet op te letten?
quote:Op zondag 24 november 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verzorger zit weer niet op te letten?
okquote:
kun je een sandwich voor me maken?quote:
Promes.quote:Op zondag 24 november 2013 16:59 schreef Cavaliers het volgende:
Al die negers van Twente lijken op elkaar. Ik vind dus dat de kol op naam van Eghan moet komen.
Met kaas?quote:Op zondag 24 november 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je een sandwich voor me maken?
En neem een glutenvrij pilsje voor mij mee aub.quote:Op zondag 24 november 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kun je een sandwich voor me maken?
Met mozzarella, tomaat en pestoquote:
Thnx!quote:Op zondag 24 november 2013 17:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Had jou wel wat slimmer ingeschat zeg.
Heeft Grolsch dat?quote:Op zondag 24 november 2013 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En neem een glutenvrij pilsje voor mij mee aub.
Darl?quote:
Schenken ze dat in kroegen uberhaubt? Zou die kop van de barman wel eens willen zien als je dat vraagtquote:Op zondag 24 november 2013 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En neem een glutenvrij pilsje voor mij mee aub.
Wat zal die gepest zijnquote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar goed, jij zegt al je hele leven bedoeling ipv bedoening?
Kweenie, ben al bijna 3 jaar niet naar een kroeg geweestquote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schenken ze dat in kroegen uberhaubt? Zou die kop van de barman wel eens willen zien als je dat vraagt
Uh, ja.quote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar goed, jij zegt al je hele leven bedoeling ipv bedoening?
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja.
http://puu.sh/5rVYz.png
Mij en Google hou je niet voor de gek.
[..]
Fout.quote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja.
Niet ilse gebruiken.quote:
Lycosquote:Op zondag 24 november 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd die zoekmachine met die hond. Ben de naam even kwijt
Ajax mist een type Lionel Messiquote:
PEC Zwolle heeft niet gewonnen?quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk eens een weekend waar alle titelkandidaten gewoon winnen.
Ergens ligt een klein jongetje met zijn knuffeltijger over de grond te rollen van het lachen om deze reactie.quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC Zwolle heeft niet gewonnen?
Inderdaad. Cambuur en Utrecht doen wat er van ze verwacht wordt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk eens een weekend waar alle titelkandidaten gewoon winnen.
calvin-and-hobbes.gifquote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Cambuur en Utrecht doen wat er van ze verwacht wordt.
Liever Promes of Eghanquote:
Terugkeer ADO miss?quote:DEN HAAG - Timothy Derijck heeft het niet naar zijn zin bij FC Utrecht. Tegen zijn oude club ADO Den Haag moest de huurling van PSV zondag op de bank beginnen. Toen hij in de tweede helft mocht invallen, werd hij getrakteerd op een striemend fluitconcert van het Utrecht-publiek.
'Ik vind het heel jammer dat ik ben uitgefloten. Dat vergeet ik niet meer. Natuurlijk heb ik een paar foutjes gemaakt, maar ik vind dit niet normaal', zei Derijck boos. 'Als het op deze manier verder blijft gaan, heeft het voor mij geen zin om te blijven. Ik heb niks aan bankzitten. Misschien dat er in de winterstop wat kan gebeuren.'
Of Derijck zal terugkeren bij ADO Den Haag weet hij niet. Hij had in ieder geval een klein aandeel in de 3-0 zege van FC Utrecht op ADO Den Haag. 'Wij scoren op de juiste momenten. Het is een tikkeltje onverdiend, maar na de 3-0 konden we makkelijk voetballen. Wij hebben kansen gehad op meer doelpunten, maar ook ADO had moeten scoren.'
Wat wil je dan ook voor reactie met zo'n kutgrap. Vooral omdat Ajax geen eerste staat en absoluut niet goed voetbalt.quote:
"GGMM"quote:Op zondag 24 november 2013 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook voor reactie met zo'n kutgrap. Vooral omdat Ajax geen eerste staat en absoluut niet goed voetbalt.
quote:Op zondag 24 november 2013 17:09 schreef Momo... het volgende:
Mijn buurman heeft keihard ABBA opstaan
quote:Op zondag 24 november 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand geeft een fuck.
Oké.quote:Op zondag 24 november 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand geeft een fuck.
Omdat ie de boel terecht door laat gaan?quote:
Ongetwijfeld, maar waar doel je op?quote:
Rustig Tom.quote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent zelf een hoer.
Nee, deze kan eigenlijk niet.
Ik liet me even gaan inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar waar doel je op?
[..]
Rustig Tom.
Of met hoeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |