Toen ik een relatie had zat ik bijna nooit meer op foks.quote:Op zondag 24 november 2013 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja. Ik moest echt van FOK! af. Nu heb ik het allemaal redelijk onder controle.
[..]
Vooral boeken lezen.
Ja. Er is zelfs een periode waarin je afkickverschijnselen hebt. Na een paar weken dan vergeet je FOK! ook.
Dat boeken lezen en zo is ook iets wat ik wil gaan ondernemen. Heb er nog genoeg liggen en beetje self-development is nooit weg. Nu maak ik mezelf ook wijs dat ik ook lees, maar zijn het alleen 'hey [insert naam]' posts. Al die verloren tijd, G.quote:Op zondag 24 november 2013 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vooral boeken lezen.
Ja. Er is zelfs een periode waarin je afkickverschijnselen hebt. Na een paar weken dan vergeet je FOK! ook.
Dus je zegt hiermee eigenlijk dat je een relatie met mij wilt zodat we samen afkicken van FOK! en daardoor zeeën van tijd hebben om hele dagen te neuken, trainen en eten. Daar moet ik over nadenken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Toen ik een relatie had zat ik bijna nooit meer op foks.
Nu ben ik eenzaam en thirsty
Het is lastig om jezelf aan het lezen te zetten ja. Ik lees nu ook veel in de trein. Heb al veel wijsheid kunnen opnemen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat boeken lezen en zo is ook iets wat ik wil gaan ondernemen. Heb er nog genoeg liggen en beetje self-development is nooit weg. Nu maak ik mezelf ook wijs dat ik ook lees, maar zijn het alleen 'hey [insert naam]' posts. Al die verloren tijd, G.
MooistePieten-wedstrijd?quote:Op zondag 24 november 2013 18:18 schreef McNulty het volgende:
Ik zie net op mijn fb dat een familielid een MP competitie heeft gewonnen.![]()
#motivaton
quote:
Yuri denkt te vaakquote:Op zondag 24 november 2013 18:31 schreef Cake-Man het volgende:
hahah sukkeltje yuri denke dat ik weisman ben in dm
Zulke backstabbers moeten op de brandstapel.quote:Op zondag 24 november 2013 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TR gedaan wegens het delen van info uit DM.
[ afbeelding ]
vuile snitchquote:Op zondag 24 november 2013 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TR gedaan wegens het delen van info uit DM.
[ afbeelding ]
?? jij aangehouden? waarom?quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef Montelly het volgende:
Kk, net iemand lopen plowen, eindstand aangehouden door politie..
Dit.quote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
FOK! is een verslaving en fucking pathetic. Dat zul je ook inzien na een tijdje niet FOK!ken. Ik gebruik een programma als ik écht van FOK! af moet.
Verlopen apk..ik zal wel ergens door rood hebben gereden als aanleidingquote:
aah oke anticlimax, had eerder een verhaal zoals hieronder verwacht. Of minderjarig meisje. Of de dame in kwestie zo laten gillen dat de politie gebeld werd...quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Verlopen apk..ik zal wel ergens door rood hebben gereden als aanleiding
quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij had een straathoertje opgepikt en de politie zag haar bij hem in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |