Ja, want dat is hetzelfde. Maar prima; ga dan zo verder. Ik gaf slechts advies.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Dus in dit topic moeten we het maar gewoon negeren.
Wanneer je in het Ajax-topic wat foute jodenverwijzingen maakt moet je eens kijken hoe snel die posts verwijderd worden.
Lekker consequent weer hoor GGMM.
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Wanneer je in het Ajax-topic wat foute jodenverwijzingen maakt moet je eens kijken hoe snel die posts verwijderd worden.
Volgens mij bepalen we dat zelf wel.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Ja maar jullie begonnenquote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.
Door de modder?quote:Op zondag 24 november 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vader van Immers was aan de beurt om te rijden.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer in al je posts ja. Waarvoor hulde.
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.quote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer in al je posts ja. Waarvoor hulde.
Jij niet gelukkig.quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.
*vindquote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.
foutje, bedankt.quote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
*vind
Ik neem aan dat je geen Nederlands studeert.
Heb m'n taaltoets overigens wel gehaald:Dquote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
*vind
Ik neem aan dat je geen Nederlands studeert.
Gaat hier niet gebeuren.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik ben gewend om altijd gelijk te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |