SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als supporter van Vitesse zou ik er ook weer niet al te blij mee zijn. Als die eigenaar er een keer geen zin mee heeft, worden de banden met Chelsea gestopt en heb je niemand meer over. Resultaat: Vitesse failliet.
Met die instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zolang ik er zelf maar lol om heb.
past wel bij Vitesse natuurlijk, altijd al een raar clubje geweest dat af en toe eens opleeft met behulp van externenquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik degradeer liever dan dat ik het poppetje van Celsie word.
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegdus met hun beste tijd kwam nog niemand naar het stadion..
Neequote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.
Toen hadden ze die lelijke bak nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.
Chelseaquote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef pablo1989 het volgende:
Ik ga weer even genieten van mijn Chelsea
Jawel. Was toen net geopend.quote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen hadden ze die lelijke bak nog niet.
Is toch uit 99?quote:
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltquote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegdus met hun beste tijd kwam nog niemand naar het stadion..
Ja. Ik meen dat Vitesse haar beste seizoen draaide met Machlas toen. Werden ze toen niet derde?quote:
Oh. Dan zit je er feitelijk wel heel ver naast.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het over 2 a 3 seizoenen terug
En omdat het een kut club is, dat vind ik dus een zielloze club.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltDie club is niet groter dan ADO of AZ of zo maar ze hebben wel 10.000 plaatsen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |