Geen ruimte in de tuin daarvoor hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 16:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
inderdaad, en straks willen die rendieren niet weg...heb je dat gezeur weer
Oh nee !quote:
Over een maand pasquote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst staat voor de deur, iedereen al een rollade in huis?
precies, ze mogen van mij het dak opquote:Op zondag 24 november 2013 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen ruimte in de tuin daarvoor hoor.
Nou ja, twee zou nog kunnen
Nee, maar eet wel al sinds eind augustus Sinterklaas snoepgoedquote:Op zondag 24 november 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over een maand pas.
Heb jij al paaseieren in huis? Zomervakantie geboekt? Snoepgoed in huis voor Sint Maarten 2014?
Zijn ze wel gewend die rendierenquote:Op zondag 24 november 2013 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies, ze mogen van mij het dak op
Steengril.quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst staat voor de deur, iedereen al een rollade in huis?
Lekker twee dagen stinken in huisquote:
Ramen en deuren tegenover elkaar open, heerlijk in de kou.quote:Op zondag 24 november 2013 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker twee dagen stinken in huis
en dat zijn dan "feest"dagenquote:Op zondag 24 november 2013 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ramen en deuren tegenover elkaar open, heerlijk in de kou.
Voegt wel iets toe aan de feestvreugde jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ramen en deuren tegenover elkaar open, heerlijk in de kou.
Oh wat een feest!quote:Op zondag 24 november 2013 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voegt wel iets toe aan de feestvreugde ja
IK RIJD NU NET EEN TUNNEL INquote:
waarom?quote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK RIJD NU NET EEN TUNNEL IN
Dat weet ik niet, maar als het hem niet lukt verliest hij een weddenschap.quote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar chicks hosselt/kan hosselen dan? En hoezo is het feit dat ze dikke tieten hebben relevant?
[..]
Godverdomme man, je zal maar later les krijgen van zo'n figuur.
Ja die twee FOK!kers die haar geneukt hebben sws.quote:Op zondag 24 november 2013 16:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Heeft er iemand wel eens haar hoofd gezien dan?
Jij wed dead srs met je vriend dat als hij geen chick regelt hij verliest?quote:Op zondag 24 november 2013 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar als het hem niet lukt verliest hij een weddenschap.
Gewoon, misschien was jou dat ook wel op gevallen, want lijkt me dat dat bij pabokutjes van anders pabo's dat ook zo is.
Nee met iemand anders.quote:Op zondag 24 november 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij wed dead srs met je vriend dat als hij geen chick regelt hij verliest?
En geen idee? Heb niks met pabo? En de relatie tussen pabo en dikke tieten heb ik ook nog niet eerder gehoord.
Zegt de neger met de speknek.quote:Op zondag 24 november 2013 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, en een stuk minder knap, om over intelligentie maar niet te spreken.
Vertel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:05 schreef remi1986 het volgende:
alsjeblieft Chai, gedraag je nu niet als een wereldvreemde FOK!ker
Ik draag altijd een masker op de meetingsquote:Op zondag 24 november 2013 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die twee FOK!kers die haar geneukt hebben sws.
Ik heb helemaal geen speknekquote:
Jij hebt zelf een speknek als je normaal kijkt manquote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen speknek. Jij hebt wel een onderkin, heb je zelf een topic over geopend + pics
.
KLB / Een speknek/onderkin hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inb4 ban.quote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen speknek. Jij hebt wel een onderkin, heb je zelf een topic over geopend + pics
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt dat NSB-bloed nog in je hè, gister ook alquote:
Niet doen sukkel, snel knipje.quote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Dat kan, dat komt omdat ik een vrouw ben en naar details kijken kan en kan zeggen dat DWC geen goede mannelijke kaaklijn heeft.quote:
Ja dat dacht CB ook.quote:Op zondag 24 november 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt dat NSB-bloed nog in je hè, gister ook al. Heeft ze gewoon zelf gepost in KLB, dus geen prob toch?
WAT DOE JE MAN DAT WIL IK HELEMAAL NIETquote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank voor je mening. Voor jou 10 chicks die het wel goed vinden staanquote:Op zondag 24 november 2013 17:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat kan, dat komt omdat ik een vrouw ben en naar details kijken kan en kan zeggen dat DWC geen goede mannelijke kaaklijn heeft.
zo'n bakkebaardje staat alleen goed bij mannen met een goede/sterke kaaklijn.
Jij haalt altijd je echte leven erbij omdat dat het enige is wat we niet na kunnen checken.quote:Op zondag 24 november 2013 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dank voor je mening. Voor jou 10 chicks die het wel goed vinden staan. En die zijn niet op FOK!.
Kankerpolicy ook, het was toch gewoon zo dat als je je zooi op FOK! gooit, je akkoord gaat met het feit dat ze FOK!breed kunnen opduiken? Behalve als dat gebeurt met de bedoeling om iemand grof te beledigen oid.quote:
Dat jij nou je hele hebben en houden (je bijzonder simpele leventje, red.) op FOK! gooitquote:Op zondag 24 november 2013 17:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij haalt altijd je echte leven erbij omdat dat het enige is wat we niet na kunnen checken.
Maar gefeliciteerd met je goede fantasie.
10/10 voor de creativiteit.
Zeer relatief, het doet me verdriet dat je me wil kwetsen met die foto's en ik voel me dus eigenlijk ook gekleineerd. Dus ja wel banwaardig.quote:Op zondag 24 november 2013 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kankerpolicy ook, het was toch gewoon zo dat als je je zooi op FOK! gooit, je akkoord gaat met het feit dat ze FOK!breed kunnen opduiken? Behalve als dat gebeurt met de bedoeling om iemand grof te beledigen oid.
Mbo-redenatie. Jij beledigde mij eerst met speknek, toen verwees ik naar die eigen André Hazes-kin van je.quote:Op zondag 24 november 2013 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zeer relatief, het doet me verdriet dat je wil kwetsen met die foto's en ik voel me dus eigenlijk ook gekleineerd. Dus ja wel banwaardig.
Iemand een ban aan willen smeren.quote:Op zondag 24 november 2013 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zeer relatief, het doet me verdriet dat je me wil kwetsen met die foto's en ik voel me dus eigenlijk ook gekleineerd. Dus ja wel banwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |