In de LINDA stonden portretten van vrouwen die een schaamlipcorrectie hadden laten doen.quote:
Wtf, dat is echt een visburgertje dan.quote:Ik heb weleens aan een vriendin gevraagd of ze mij haar schaamlippen wilde laten zien. Die waren zo anders dan die mijne, dat scheelde wel 6 cm.
Alles in 1 bak? Kapsalon Xtra Dirtyquote:Op zondag 24 november 2013 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb zin in een kapsalon, chocoladekoekjes, hotwings, gevulde eieren en saté met pindasaus. Ben ik nu zwanger?
xxx Anoniempje
quote:Op zondag 24 november 2013 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
In de LINDA stonden portretten van vrouwen die een schaamlipcorrectie hadden laten doen.
[..]
Wtf, dat is echt een visburgertje dan.
Nee manquote:Op zondag 24 november 2013 15:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles in 1 bak? Kapsalon Xtra Dirty
Een schaamlip die 6 cm scheelt van ? is een visburger? Ik snap 'm nietquote:Op zondag 24 november 2013 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
In de LINDA stonden portretten van vrouwen die een schaamlipcorrectie hadden laten doen.
[quote]
Wtf, dat is echt een visburgertje dan.
Van kleine/normale denk ik. Maar op die schaal is 6 cm best veel.quote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee man.
[..]
Een schaamlip die 6 cm scheelt van ? is een visburger? Ik snap 'm niet.
Dat moment wanneer je realiseert dat Meat Loaf knapper is dan jijquote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef Braddie het volgende:
Bam, album van Meat Loaf aan het luisteren uit 1971!!!
quote:Op zondag 24 november 2013 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Van kleine/normale denk ik. Maar op die schaal is 6 cm best veel.
Is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 24 november 2013 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moment wanneer je realiseert dat Meat Loaf knapper is dan jij.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moment wanneer je realiseert dat Meat Loaf knapper is dan jij.
Chai leest de LINDA?quote:Op zondag 24 november 2013 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook bloemen en servies?quote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees alles wat er op de keukentafel ligt.
Die pabodellen van Mozy laten nog wel eens wat slingeren dus. Over keukentafel gesproken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees alles wat er op de keukentafel ligt.
Hij is nu een week naar Madrid met die pabodellen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die pabodellen van Mozy laten nog wel eens wat slingeren dus. Over keukentafel gesproken.
Ben toevallig morgen in de buurt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is nu een week naar Madrid met die pabodellen.
Stiekem 's nachts naar de andere kant van de gang en bij de pabodel met de grootste bek in bed kruipen, dat is wat hij zal doen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is nu een week naar Madrid met die pabodellen.
Nee hij wil er eentje echt uit Madrid. Of iig het nr. daarvan.quote:Op zondag 24 november 2013 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stiekem 's nachts naar de andere kant van de gang en bij de pabodel met de grootste bek in bed kruipen, dat is wat hij zal doen.
Kom nou, jij weet ook wel dat die jongen toch niks kan hosselen, dus wat dat betreft wel een veilige keuze van jequote:Op zondag 24 november 2013 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij wil er eentje echt uit Madrid. Of iig het nr. daarvan.
Kotsopwekkend.quote:
Is dit een lemming op een post van braddie?quote:Op zondag 24 november 2013 15:47 schreef Chai het volgende:
Oh god, je zal maar bij iemand thuis gaan chillen die je vervolgens compleet negeert omdat hij te druk is met zijn muziek en beledigd is als je daar geen zin in hebt.
Op de pabo zelf wel hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kom nou, jij weet ook wel dat die jongen toch niks kan hosselen, dus wat dat betreft wel een veilige keuze van je.
Fijn, zo'n open relatie. Heb jij eigenlijk ooit de behoefte gehad om jouw privileges ook eens te gebruiken?quote:Op zondag 24 november 2013 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij wil er eentje echt uit Madrid. Of iig het nr. daarvan.
Ja de andere kant van het verhaal. Lijkt me echt kut.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit een lemming op een post van braddie?
Allemaal schijnheilen, tegen seks voor het huwelijk, maar juist in die kringen de meeste 'gedwongen' huwelijken onder tienersquote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de pabo zelf wel hoor.
Geen idee hoe, maar daar komen allemaal labiele domme wijven terecht. En ze hebben heel vaak dikke tieten.
Hij zit dan wel op een christelijke pabo, dus de andere helft zijn echt van die christenen. Die nemen aanstoot aan een t-shirt met blote billen er op.
Maar deze reis mocht je de bestemming zelf kiezen, dus die christelijke zijn niet mee, die zijn allemaal naar Rome of zo.
Hoe weet jij dat hij daar chicks hosselt/kan hosselen dan? En hoezo is het feit dat ze dikke tieten hebben relevantquote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de pabo zelf wel hoor.
Geen idee hoe, maar daar komen allemaal labiele domme wijven terecht. En ze hebben heel vaak dikke tieten.
Godverdomme man, je zal maar later les krijgen van zo'n figuurquote:christelijke pabo
5' 2" (1.58 m)quote:Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou die username komen van Katie Melua?
[ afbeelding ]
Ja, en een stuk minder knap, om over intelligentie maar niet te spreken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
5' 2" (1.58 m)
Katie Melua, Height
I think we have a match. Maar is de FOK! Melua niet blond?
lekker voor de deur laten staanquote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst staat voor de deur, iedereen al een rollade in huis?
quote:
inderdaad, en straks willen die rendieren niet weg...heb je dat gezeur weerquote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Aan de deur geen colportage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |