quote:Op zondag 24 november 2013 14:43 schreef Syntos het volgende:
Beter dan een volwassen vent in een luier met een MLP knuffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?
Gotta go fastquote:Op zondag 24 november 2013 14:56 schreef LethalNinja het volgende:
niet haten op Sonicniemand is zo snel als Sonic!!!!! SONIC THE HEDGEHOG
Dit moet wel een truc zijn om iemand te pestenquote:
quote:
Jammer genoeg wel.quote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef hoink581 het volgende:
Ben je bekend met de term Furries, TS?
Link?quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Finkbrau het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel.
Een tijdje terug was er een docu over furries waar die kerel zijn moeder hem helemaal uitlachte.
Dat was bij dat reportage programma op sbs of rtl5quote:
Mag ik jouw tekening zien?quote:Op zondag 24 november 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn ook mensen die Sonic in hun nickname op FOK! hebben.. o wacht
UHALWLEHUUUHHLLLquote:
Een hoop autisten die afgeven op autisten die te ver gaan in hun autisme.quote:
Minder kut dan ik verwacht had.quote:
Asshole :pquote:Op zondag 24 november 2013 14:58 schreef MAHL het volgende:
SONICHU
[ afbeelding ]
https://encyclopediadramatica.es/Sonichu
quote:Op zondag 24 november 2013 14:44 schreef Finkbrau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de spoiler staat iets extreems.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin for President _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou!
quote:Op zondag 24 november 2013 23:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
HAHAHAwhat the fuckk..
mijn neef is ook zo een type alleen dan niet met Sonic maar met IMVU of zo.. hij heeft er serieus zijn vriendin leren kennen die tevens op een crackhoer lijkt.
Hier een foto van hoe hij er uit wilt zien:
[ afbeelding ]
dit is mijn neef zijn vriendin.. (oftewel het meisje dat hij via IMVU heeft ontmoet)ik maak echt GEEN GRAPPEN dames en heren.. ik waarschuw jullie, als je nu aan het eten of drinken bent stop dan voordat je stuk gaat van het lachen en stikt
.
Kennen ze elkaar ook irl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah johHas Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?
haah JA, hij is zelfs bij haar en haar ouders ingetrokkenquote:Op maandag 25 november 2013 00:18 schreef Finkbrau het volgende:
[..]
Kennen ze elkaar ook irl?
bah joh
Roken ze ook crack samen?quote:Op maandag 25 november 2013 00:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
haah JA, hij is zelfs bij haar en haar ouders ingetrokken.. en die ouders hadden bij mijn tante lopen klagen dat ze de hele dag opgesloten zitten in de kamer en aan het neuken zijn.. maar dat zij dat eigenlijk niet mag omdat ze een hart aandoening heeft of zo
Dat moét wel een trol zijn toch...quote:Op maandag 25 november 2013 01:00 schreef Le_Professeur het volgende:
I do it and its safe as long as you know what you are doing. Wet diapers are very safe and can be reused but poopy diaper can make you sick so just be careful. I have saved wet and poopy diapers from dumpsters for over 10 years and i have never been sick. I love the smell of old diapers and love getting them for free out of the garbage. You can microwave them really hot and kill off any bacteria and germs, then let them cool down before wearing them or you will burn yourself >.<
Everyone seems so grossed out from used diapers on this site. If you like dumpster, go for it, just be careful.
Nondeju!![]()
Dat moet wel een troll zijn.quote:
Ben bang van niet man.quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat moét wel een trol zijn toch...
Toch?
Hij heeft weer een nieuwequote:
lol, heb dezelde thuisquote:Op maandag 25 november 2013 13:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuwe
Gefilmd in de McDonalds door zijn moeder. Chris-Chan is inmiddels 32 jaar oud.
quote:Op maandag 25 november 2013 13:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuwe
Gefilmd in de McDonalds door zijn moeder. Chris-Chan is inmiddels 32 jaar oud.
quote:Op maandag 25 november 2013 18:03 schreef Catdog het volgende:
Je eigen zorgen maken om wat anderen doen, zelf ben je zeker te pussy om ooit zoiets te doen want misschien vinden mensen het wel >.
TS jij bent de echte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |