quote:Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dankzij mex hoor ik steeds klaplong
heb ik ooit gehad. niet heel prettigquote:Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dankzij mex hoor ik steeds klaplong
quote:Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik ooit gehad. niet heel prettig![]()
Don't Stenders so close to me?quote:
nee, 1 of andere plaat van Cornershop. daarin zit een Appelsapje: Rob Stenders.quote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Stenders so close to me?
Godsamme, Roosquote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Atzegod als aardbei
Roos
quote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Atzegod als aardbei
Roos
Live vanaf Songbird.quote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef Zaktabak het volgende:
StuBru aan en gaan. Vind Bart te druk op de zondag.
Songbird wattes?quote:
2 minuten 3FM aan, maar dat BED'je is mij al te druk. Ik moet ook nog denken aan mijn hart.quote:Op zondag 24 november 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Festival in Rotjeknor. http://songbirdfestival.nl
Ik wil alleen maar winnen, een vechter, dansen door het vuurquote:Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik slikte mijn woorden altijd in en ik hield mijn adem in
Ik was bang om problemen te veroorzaken en er een troep van te maken
Dus zat ik rustig, stemde er beleefd mee in
Ik denk dat ik vergeten was dat ik een keuze had
Ik liet je me duwen tot na het punt van stress
Ik stond voor niks, dus ik viel voor alles
Je liet me zitten, maar ik stond op
Het stof al van me afkloppend
Je hoort mijn stem, je hoort dat geluid
Zoals donder, ik ga de grond schudden
Je liet me zitten, maar ik stond op
Maak je klaar, want ik heb genoeg gehad
Ik zie het allemaal, ik zie het nu
Oh, sorryquote:
haha ja lol xdquote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha ja dat denk ik ook als ik in de speigel kijk xd
iksdeequote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha ja dat denk ik ook als ik in de speigel kijk xd
Ik ben onder de indruk van hoe charmant Roosmarijn er bij staat.quote:Op zondag 24 november 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Arcade Fire-concert, was een gemaskerd bal ofzo
Dat wordt neuken.twitter:roos3fm twitterde op zondag 24-11-2013 om 23:58:43We hebben een smoothie! http://t.co/7Q5iaeatib reageer retweet
Topsjooooooooooooooowquote:Op maandag 25 november 2013 06:43 schreef Cee het volgende:
Sandra van Nieuwland te gast bij Giel vandaag, ze gaat 2 nummers zingen, ik denk dat de uitzending tot 2 uur duurt.
Nou wauw.quote:Op maandag 25 november 2013 06:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Rolfie met z'n cassettebandje en een zakdoekje bij de radio zit.
Het is weer lekker langzaaaaaaaaamquote:Op maandag 25 november 2013 08:23 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet verkeerd klinken
Nou, die uithaaaaaaal op het eind deed mij alweer huilenquote:Op maandag 25 november 2013 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat eerste nummer klonk best ok
Je kan beter de radio uit het raam gooien, godverdomme wat een meukquote:Op maandag 25 november 2013 08:53 schreef alors het volgende:
Ik schakelde even in, in de hoop dat Paul er nog een dagje zou zijn. Hoor ik Giel én SandraTeh horror, nu gaat ze ook nog Lily Allen verneuken
Eens.quote:Op maandag 25 november 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan beter de radio uit het raam gooien, godverdomme wat een meuk
Ja ik weet niet wat het is, maar ik vond het zo fascinerend slecht dat ik moest blijven luisterenquote:Op maandag 25 november 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan beter de radio uit het raam gooien, godverdomme wat een meuk
Als ik Twitter bekijk eigenlijk vrij weinigquote:Op maandag 25 november 2013 08:58 schreef alors het volgende:
Giel moet hard zoeken naar positieve reactiesIk zou wel eens willen zien wat er nou echt binnenkomt allemaal.
Louter positiviteit.quote:Op maandag 25 november 2013 08:58 schreef alors het volgende:
Giel moet hard zoeken naar positieve reactiesIk zou wel eens willen zien wat er nou echt binnenkomt allemaal.
Wat ongrappig.quote:
Meestal wel ja, zal binnenkort wel weer komen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt het uitzendschema van SR nog vooraf bekend?
Ik hoop op Paul om 14-18.
Nee ze doen maar watquote:Op maandag 25 november 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt het uitzendschema van SR nog vooraf bekend?
Ik hoop op Paul om 14-18.
Mooi.quote:Op maandag 25 november 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal wel ja, zal binnenkort wel weer komen.
Verschilt per jaar, soms wordt dat wel van tevoren bekendgemaakt en soms niet.quote:Op maandag 25 november 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal wel ja, zal binnenkort wel weer komen.
Ze zouden het gewoon compleet moeten omgooien. Het is toch in dienst van het goede doel? Waarom moet iedereen dan per se op zijn eigen plek zitten?quote:Op maandag 25 november 2013 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi.
Zoals gezegd, hopen dat Paul zijn eigen tijd krijgt. Maar ja, Coen zou ook z'n eigen tijd kunnen krijgen, dat lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.
Omdat sommige DJ's een ego hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 09:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze zouden het gewoon compleet moeten omgooien. Het is toch in dienst van het goede doel? Waarom moet iedereen dan per se op zijn eigen plek zitten?
Coen zal wel 10-14 en 22-02 krijgen ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi.
Zoals gezegd, hopen dat Paul zijn eigen tijd krijgt. Maar ja, Coen zou ook z'n eigen tijd kunnen krijgen, dat lijkt me eigenlijk waarschijnlijker.
luistercijfersquote:Op maandag 25 november 2013 09:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze zouden het gewoon compleet moeten omgooien. Het is toch in dienst van het goede doel? Waarom moet iedereen dan per se op zijn eigen plek zitten?
Nee, omdat de luisteraar gewend is die stemmen rond dat tijdstip te horen (en radioluisteraars kunnen slecht tegen verandering). Heeft niets met ego's te maken.quote:Op maandag 25 november 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat sommige DJ's een ego hebben.
Giel bijvoorbeeld.
Mwah, buiten de ochtend valt dat eigenlijk wel mee.quote:
Wat een bullshit.quote:Op maandag 25 november 2013 09:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, omdat de luisteraar gewend is die stemmen rond dat tijdstip te horen (en radioluisteraars kunnen slecht tegen verandering). Heeft niets met ego's te maken.
Ik weet ook wel dat dat zwartwitter is dan het in werkelijkheid ligt, maar het is wel zo dat Giel in de ochtend het meest heilig is.quote:Op maandag 25 november 2013 09:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, omdat de luisteraar gewend is die stemmen rond dat tijdstip te horen (en radioluisteraars kunnen slecht tegen verandering). Heeft niets met ego's te maken.
22-02 en 02-06 is wisselend natuurlijk, zal Coen om Paul zijn. Het gaat om 10-18, welk blok Coen en welk blok Paul doet.quote:Op maandag 25 november 2013 09:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Coen zal wel 10-14 en 22-02 krijgen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |