Jij hebt vast een blije vriendinquote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef Fopje het volgende:
Wc schoon, en fuck it. Ook gewoon de badkamer schoongemaakt.
Ik
Valt meequote:
Wat is de melodie?quote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef d4v1d het volgende:
Dat kutmoment wanneer je een geweldig nummer hebt ondekt en het niet hebt opgeschreven of in een playlist hebt gestopt.
Ben hem vergeten
oooooh zo herkenbaar!quote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef d4v1d het volgende:
Dat kutmoment wanneer je een geweldig nummer hebt ondekt en het niet hebt opgeschreven of in een playlist hebt gestopt.
Ben hem vergeten
Hier op het werk werd een hele tijd geen muziek gedraaid.. Nu draaien ze weer.quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
oooooh zo herkenbaar!
Maar hij popt vast vanzelf wel weer eens in je op
Ik hoor op werk vaak nummers die ik tof vind, en als ik 'm dan verder niet ken dan typ ik snel een stukje van de lyrics over in 'notities' op m'n telefoon. Als ik er dan thuis weer eens aan denk dat ik wat in m'n notities had staan dan kan ik 'm afspelen/downloaden
oh bij ons wordt meestal afgewisseld tussen nieuwere top 40 nummers en (semi)hits van jaren geledenquote:Op zondag 24 november 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier op het werk werd een hele tijd geen muziek gedraaid.. Nu draaien ze weer.
Muziek uit 2010, en sinterklaas liedjes.
En 2x per uur ilse de lange - incredible
En Paul de leeuw
Niet echtquote:Op zondag 24 november 2013 13:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh njaDan is ze iig vandaag vast blij met je
Ik draai altijd snoeiharde hardcore in de cabinequote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh bij ons wordt meestal afgewisseld tussen nieuwere top 40 nummers en (semi)hits van jaren geleden
Wutquote:Op zondag 24 november 2013 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik draai altijd snoeiharde hardcore in de cabine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |