SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja katten die hijgen als een hondje is niet zo best geloof ikquote:Op zondag 24 november 2013 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat alles oke is.. Kan me je angst goed voorstellen![]()
![]()
Tof dat het leuk was
Faxerquote:
Mogguhquote:Op zondag 24 november 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja katten die hijgen als een hondje is niet zo best geloof ik
Oudste gelijk overstuur![]()
Ja ondanks alles toch kunnen genieten
[..]
Faxer![]()
Ik heb ook wel iets bij mijn lieve Nala waar ik over twijfel, maar zie geen directe noodzaak om naar de dierenarts te gaan. Zodra ik ze ga laten helpen komende maand ga ik er even naar vragen. Ze niest sowieso elke ochtend en soms wel wat vaker door de dag heen. Zazu niest bijna nooit. Dus weet niet of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon niets isquote:Op zondag 24 november 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja katten die hijgen als een hondje is niet zo best geloof ik
Oudste gelijk overstuur![]()
Ja ondanks alles toch kunnen genieten
Je moet je huis vaker schoonmakenquote:Op zondag 24 november 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets bij mijn lieve Nala waar ik over twijfel, maar zie geen directe noodzaak om naar de dierenarts te gaan. Zodra ik ze ga laten helpen komende maand ga ik er even naar vragen. Ze niest sowieso elke ochtend en soms wel wat vaker door de dag heen. Zazu niest bijna nooit. Dus weet niet of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon niets is
Ik denk dat ik wel kan stellen dat mijn huis schoner is dan dat van jouquote:
Katten kunnen ook verkouden zijnquote:Op zondag 24 november 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets bij mijn lieve Nala waar ik over twijfel, maar zie geen directe noodzaak om naar de dierenarts te gaan. Zodra ik ze ga laten helpen komende maand ga ik er even naar vragen. Ze niest sowieso elke ochtend en soms wel wat vaker door de dag heen. Zazu niest bijna nooit. Dus weet niet of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon niets is
Wat ga je eerst???quote:Op zondag 24 november 2013 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
@Lola: Hmm ja met BFMV viel het wel mee inderdaad.
Zal ik vanmiddag eens opzoeken.
Nu ga ik eerst
Wou je een wedje leggen?quote:Op zondag 24 november 2013 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kan stellen dat mijn huis schoner is dan dat van jou
Ja, I know. Maar Nala niest al maandenquote:Op zondag 24 november 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Katten kunnen ook verkouden zijn
Zelfs de griep hebben
Is goed. Wie gaat het objectief bepalen?quote:
Ik ga vandaag eerst mijn eigen teringbende opruimenquote:Op zondag 24 november 2013 09:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jij maar eens een vergelijkend warenonderzoekje ja
Ja zij heeft zich al belangeloos opgeofferdquote:Op zondag 24 november 2013 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar Nala niest al maandenSowieso elke ochtend dus
Ze heeft wel nog en nat en koud neusje, wat vaak duidt op gewoon een gezond katje
[..]
Is goed. Wie gaat het objectief bepalen?
Ah, Lola![]()
Denken dat ik omkoopbaar ben met cakequote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zij heeft zich al belangeloos opgeofferd![]()
![]()
Hopelijk let ze niet teveel op de cakekruimeltjes van die heerlijke cake die ik voor haar ga bakken
Nieuwsgierig much?quote:Op zondag 24 november 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Katten kunnen ook verkouden zijn
Zelfs de griep hebben
[..]
Wat ga je eerst???Weg? Douchen? Klussen ? WAAT VINNIE WAT
Geen omkooppraktijken he?quote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zij heeft zich al belangeloos opgeofferd![]()
![]()
Hopelijk let ze niet teveel op de cakekruimeltjes van die heerlijke cake die ik voor haar ga bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ohquote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwsgierig much?
Naar de kerk, herdenkingsdienst.
quote:Op zondag 24 november 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen omkooppraktijken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denken dat ik omkoopbaar ben met cake![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
Succes of sterkte of ik weet niet?
[..]
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |