SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja katten die hijgen als een hondje is niet zo best geloof ikquote:Op zondag 24 november 2013 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat alles oke is.. Kan me je angst goed voorstellen![]()
![]()
Tof dat het leuk was
Faxerquote:
Mogguhquote:Op zondag 24 november 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja katten die hijgen als een hondje is niet zo best geloof ik
Oudste gelijk overstuur![]()
Ja ondanks alles toch kunnen genieten
[..]
Faxer![]()
Ik heb ook wel iets bij mijn lieve Nala waar ik over twijfel, maar zie geen directe noodzaak om naar de dierenarts te gaan. Zodra ik ze ga laten helpen komende maand ga ik er even naar vragen. Ze niest sowieso elke ochtend en soms wel wat vaker door de dag heen. Zazu niest bijna nooit. Dus weet niet of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon niets isquote:Op zondag 24 november 2013 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja katten die hijgen als een hondje is niet zo best geloof ik
Oudste gelijk overstuur![]()
Ja ondanks alles toch kunnen genieten
Je moet je huis vaker schoonmakenquote:Op zondag 24 november 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets bij mijn lieve Nala waar ik over twijfel, maar zie geen directe noodzaak om naar de dierenarts te gaan. Zodra ik ze ga laten helpen komende maand ga ik er even naar vragen. Ze niest sowieso elke ochtend en soms wel wat vaker door de dag heen. Zazu niest bijna nooit. Dus weet niet of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon niets is
Ik denk dat ik wel kan stellen dat mijn huis schoner is dan dat van jouquote:
Katten kunnen ook verkouden zijnquote:Op zondag 24 november 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets bij mijn lieve Nala waar ik over twijfel, maar zie geen directe noodzaak om naar de dierenarts te gaan. Zodra ik ze ga laten helpen komende maand ga ik er even naar vragen. Ze niest sowieso elke ochtend en soms wel wat vaker door de dag heen. Zazu niest bijna nooit. Dus weet niet of ik me zorgen moet maken of dat het gewoon niets is
Wat ga je eerst???quote:Op zondag 24 november 2013 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
@Lola: Hmm ja met BFMV viel het wel mee inderdaad.
Zal ik vanmiddag eens opzoeken.
Nu ga ik eerst
Wou je een wedje leggen?quote:Op zondag 24 november 2013 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kan stellen dat mijn huis schoner is dan dat van jou
Ja, I know. Maar Nala niest al maandenquote:Op zondag 24 november 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Katten kunnen ook verkouden zijn
Zelfs de griep hebben
Is goed. Wie gaat het objectief bepalen?quote:
Ik ga vandaag eerst mijn eigen teringbende opruimenquote:Op zondag 24 november 2013 09:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe jij maar eens een vergelijkend warenonderzoekje ja
Ja zij heeft zich al belangeloos opgeofferdquote:Op zondag 24 november 2013 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar Nala niest al maandenSowieso elke ochtend dus
Ze heeft wel nog en nat en koud neusje, wat vaak duidt op gewoon een gezond katje
[..]
Is goed. Wie gaat het objectief bepalen?
Ah, Lola![]()
Denken dat ik omkoopbaar ben met cakequote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zij heeft zich al belangeloos opgeofferd![]()
![]()
Hopelijk let ze niet teveel op de cakekruimeltjes van die heerlijke cake die ik voor haar ga bakken
Nieuwsgierig much?quote:Op zondag 24 november 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Katten kunnen ook verkouden zijn
Zelfs de griep hebben
[..]
Wat ga je eerst???Weg? Douchen? Klussen ? WAAT VINNIE WAT
Geen omkooppraktijken he?quote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zij heeft zich al belangeloos opgeofferd![]()
![]()
Hopelijk let ze niet teveel op de cakekruimeltjes van die heerlijke cake die ik voor haar ga bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ohquote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwsgierig much?
Naar de kerk, herdenkingsdienst.
quote:Op zondag 24 november 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen omkooppraktijken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denken dat ik omkoopbaar ben met cake![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
Succes of sterkte of ik weet niet?
[..]
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
Succes of sterkte of ik weet niet?
[..]
Ja, dan kun je zien hoe schoon ze zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wat moet er NIET in die cake? Faxie?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan kun je zien hoe schoon ze zijn!Dan ben ik wel heel snel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen omkooppraktijken he?
HeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom dan op z'n minst met z'n 2tjes langs zodat jij ook ziet hoe schoon het hier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees daar maar niet bang voorquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 09:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee
Kom dan op z'n minst met z'n 2tjes langs zodat jij ook ziet hoe schoon het hier isMeer kamers? Hoeveel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Je mag er wel een stukje fax bij hoorquote:Op zondag 24 november 2013 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet er NIET in die cake? Faxie?
[..]
Dan ben ik wel heel snel klaar
Als ik de gang en zolder meereken... 8quote:Op zondag 24 november 2013 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees daar maar niet bang voor
[..]
Meer kamers? Hoeveel dan?
quote:Op zondag 24 november 2013 09:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag er wel een stukje fax bij hoor
Dus meer kamers om schoon te maken. En dat als man zijnde. Ik heb zo'n vermoeden dat je gaat verliezenquote:Op zondag 24 november 2013 09:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik de gang en zolder meereken... 8Minstens 32 hoeken
quote:Op zondag 24 november 2013 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus meer kamers om schoon te maken. En dat als man zijnde. Ik heb zo'n vermoeden dat je gaat verliezen
Mijn huisje is keischoonquote:Op zondag 24 november 2013 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus meer kamers om schoon te maken. En dat als man zijnde. Ik heb zo'n vermoeden dat je gaat verliezen
Mijn huis ziet er altijd tiptop schoon uit. Als je de stapel afwas af en toe niet meerekentquote:Op zondag 24 november 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn huis ziet er op het moment ook niet uit... zo maar even ontbijten en dan eens aan de slag
Ah daar komen de maaren en mitsen alquote:Op zondag 24 november 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn huis ziet er altijd tiptop schoon uit. Als je de stapel afwas af en toe niet meerekentEn de losliggende draadjes van mijn tapijt die mijn katten verspreiden over de vloer.
Dat zijn de enige 2. Ik durf echt mijn hand in het vuur te steken dat mijn huis schoner is.quote:Op zondag 24 november 2013 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah daar komen de maaren en mitsen al
quote:Op zondag 24 november 2013 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 2. Ik durf echt mijn hand in het vuur te steken dat mijn huis schoner is.
Kijk je wel eens achter je kasten, onder je kasten, onder je bed, achter je bureau, etc?
Als ik iets kwijt ben welquote:Op zondag 24 november 2013 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 2. Ik durf echt mijn hand in het vuur te steken dat mijn huis schoner is.
Kijk je wel eens achter je kasten, onder je kasten, onder je bed, achter je bureau, etc?
Kom zelf dan ook maar eens inspecterenquote:Op zondag 24 november 2013 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maakt ook niet uit overigens. Wat een man schoon vindt is heel anders dan wat een vrouw schoon vindt..
Goed voor je eeltvoeten.. gratis scrubquote:Op zondag 24 november 2013 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn huisje is keischoon
Nou oke alleen de badkamer heeft regelmatig last van een zandprobleem
Heb de laatste week een beetje verslonst... het is niet vies hoor, beetje stoffigquote:Op zondag 24 november 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn huis ziet er altijd tiptop schoon uit. Als je de stapel afwas af en toe niet meerekentEn de losliggende draadjes van mijn tapijt die mijn katten verspreiden over de vloer.
Ja en dan gauw alles schoonmakenquote:Op zondag 24 november 2013 09:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom zelf dan ook maar eens inspecterenJe zal nog versteld staan
Nee hoor, voor haar liggen er ook cakekruimeltjesquote:Op zondag 24 november 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dan gauw alles schoonmaken
Is ook niet ergquote:Op zondag 24 november 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb de laatste week een beetje verslonst... het is niet vies hoor, beetje stoffig
En jullie zijn kelder inlokken met ghb cakequote:Op zondag 24 november 2013 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en dan gauw alles schoonmaken
Sssssstquote:Op zondag 24 november 2013 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jullie zijn kelder inlokken met ghb cake
Ja ik ook wel sowieso moet dat wel met 3 kattenquote:Op zondag 24 november 2013 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ook niet ergAls ik van de week begin met mijn andere bijbaantje erbij, heb ik nauwelijks nog tijd voor dingen, dus zou me niks verbazen als het hier dan ook wat minder schoon is. Maar tot nu toe nog elke dag bezig met schoonhouden van mijn huis.
Zoveel wind staat er toch niet?quote:Op zondag 24 november 2013 10:01 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga maar eens vertrekken naar het water
Tot vanavond schone deernes
Ja, inderdaad. 1 dag grondig en de rest van de week gewoon elke dag goed bijhouden. Elke dag weer een ander onderdeel van het huis en ik stofzuig meestal om de dagquote:Op zondag 24 november 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook wel sowieso moet dat wel met 3 kattendus stofzuigen doe ik bijna elke dag
Maar meestel doe ik 1 dag in de week alles grondig schoonmaken
incl badkamer enzo
Ja precies...quote:Op zondag 24 november 2013 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. 1 dag grondig en de rest van de week gewoon elke dag goed bijhouden. Elke dag weer een ander onderdeel van het huis en ik stofzuig meestal om de dag
Herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2013 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies...
Alleen de badkamer heb ik wel een hekel aan
Neejoh, geil wakker makenquote:Op zondag 24 november 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ontbijtje bijna op.. ga zo even mijn vriendje uit zijn nest trappen
Onverzadigbaar much?quote:Op zondag 24 november 2013 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh, geil wakker makenSeks
Pijpen
Jezus, daar ga ik weer
Want jij bent niet zo geil de hele tijd?quote:
De hele tijd niet neequote:Op zondag 24 november 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want jij bent niet zo geil de hele tijd?
Hangt echt in de lucht volgens mijquote:Op zondag 24 november 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De hele tijd niet neeik heb daar toch geen tijd voor
Maar de laatste week was het wel weer meerendeels aanwezig
Ja dat zei ik ook al vd weekquote:Op zondag 24 november 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hangt echt in de lucht volgens mij![]()
Ik heb ook geen tijd om de hele tijd geil te zijn, maar ben het toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelieve niet te quoten, haal em straks weer weg
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2013 10:44:48 ]
Sorry hoorquote:Op zondag 24 november 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al vd week
Je steekt me aan
Whahaha!quote:
Jij doet de klusjes thuis en niet je vriend?quote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup en nu moet ik nog ff terug naar de bouwmarkt.
Stopcontact past niet
Sommigequote:Op zondag 24 november 2013 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij doet de klusjes thuis en niet je vriend?
Dat kom ik niet vaak tegenquote:
Ben je nu weer bij de Ikea geweest?:oquote:
Ik zit nu te wachten. Was er gisteren ook maar toen kon ik een bonnetje niet vindenquote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu weer bij de Ikea geweest?:o
Beveiligingscamera's hacken zodat te zien is of die chick er is is een beter planquote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moeten we al een interventie voor je gaan regelen?![]()
Inderaadquote:Op zondag 24 november 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moeten we al een interventie voor je gaan regelen?![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
Heb je ipv die paninni nu al die punanni van je gevonden?
-----
Oh en middag
Want de hele dag met een laptop in een hoekje zitten valt niet opquote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beveiligingscamera's hacken zodat te zien is of die chick er is is een beter plan
quote:Op zondag 24 november 2013 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
Heb je ipv die paninni nu al die punanni van je gevonden?
-----
Oh en middag
Preciesquote:Op zondag 24 november 2013 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want de hele dag met een laptop in een hoekje zitten valt niet op
Lul, ga dan ook naar ikea haarlem voortaan, dan had ik het tenminste kunnen vragen voor je aan een kennis die er werkt.quote:
Ja ik ga zeker naar ikea haarlemquote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lul, ga dan ook naar ikea haarlem, dan had ik het tenminste kunnen vragen voor je aan een kennis die er werkt.
Just sayingquote:Op zondag 24 november 2013 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker naar ikea haarlem. Als ze er nu niet is heb ik schijt en vraag ik wanneer ze weer moet werken
Weet je de naam dan?quote:Op zondag 24 november 2013 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker naar ikea haarlem. Als ze er nu niet is heb ik schijt en vraag ik wanneer ze weer moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |