Zo'n schoonma heb ik ook, maar op de dag zelf heeft ze geloof ik 10 foto's gemaakt, want ze was zo trots en zo aan het genieten dat ze niet bezig was met klikken... ende foto's die vrienden gemaakt hebben doen qua kwaliteit natuurlijk ver onder aan die van een fotograafquote:Op maandag 25 november 2013 19:18 schreef Miss_Virgo het volgende:
[..]
Er zullen genoeg foto's gemaakt worden door iedereen, daar maak ik me geen zorgen om! Mijn schoonmoeder loopt sowieos altijd al met een enorme Nikon rond
Ik heb uiteindelijk een strapless bh met broekje gekocht. Zo'n torselet past niet echt bij mij en ik heb het geluk dat het corrigerende deel bij mij niet nodig is, en de jurk heeft ook al baleinen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef manda-rijn het volgende:
Pfff lingerie....
Het liefst wil ik wel een (full figure) torselet, maar dan niet bij de bruidszaak vandaan. Althans niet een van >¤100,-.
Nu heb ik via marktplaats een gekocht in mijn eigen maat alleen past deze niet. Véél te strak (ik heb ineens 3 love handles boven elkaar!) en rond mijn borsten veel te groot. Dus die probeer ik weer te verkopen op marktplaats.
Lastig dat ik nu niet meer weet welke maat ik moet hebben!
Dank!quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.d-moda.nl/ hebben een winkel in voorburg
Ik kan de OP niet (meer) wijzigen. Is er een modje die dit even wil doen?quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef laziness het volgende:
Ik zie nu dat er automatisch een link naar mijn foto's is geplaatst in de OP. Daar heb ik nooit om gevraagd.
Ik heb de foto's wel verwijderd dus de link is ook een beetje useless inmiddels en mag er van mij dan ook uit.
Bedankt
Top! Grote kostenpost wel, he?quote:Op maandag 16 december 2013 17:41 schreef Cindy1988 het volgende:
Wij hebben onze fotograaf zo goed als geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Audreyoot op 18-12-2013 15:47:23 ]
Ja, op de locatie en de jurk na is dit onze grootste kostenpost. 1650 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar snap ik ook weinig van, zoveel geld
Niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar snap ik ook weinig van, zoveel geld
Wij hebben gewoon een datum gekozen die wij leuk vinden. Op 1/4/2008 verkering gekregen en op 1/4/2014 trouwenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ons goede voornemen was om een datum te prikken maar hoe de fuck doe je dat?
Ik heb een gebied van een week of 8 waarin we het willen laten vallen maar dat geeft nog veel te veel keuze
En we zitten nog niet vast aan vendors of zo (en zo zitten we ook niet in elkaar dat dat zo belangrijk is dat dat mee speelt) dus er zijn geen criteria waarop bepaalde data afvallen
Hier hetzelfde principe: op 24/6/2000 verkering gekregen en op 24/12/2012 getrouwd (precies 12,5 jaar samen.)quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Cindy1988 het volgende:
Wij hebben gewoon een datum gekozen die wij leuk vinden. Op 1/4/2008 verkering gekregen en op 1/4/2014 trouwen
Ik zou ook voor een vrijdag of zaterdag kiezen, en dan kijken welke datum leuk is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ons goede voornemen was om een datum te prikken maar hoe de fuck doe je dat?
Ik heb een gebied van een week of 8 waarin we het willen laten vallen maar dat geeft nog veel te veel keuze
En we zitten nog niet vast aan vendors of zo (en zo zitten we ook niet in elkaar dat dat zo belangrijk is dat dat mee speelt) dus er zijn geen criteria waarop bepaalde data afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |