abonnement Unibet Coolblue
pi_135862758
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Dat was ik sowieso van plan haha. Dus misschien dan toch eens wat moois gaan passen binnenkort :)
:)

Was ik maar zo snel in een jurk kiezen! Heb nu iets gevonden waar ik dol enthousiast over was en m'n verloofde ook, maar hoe vaker ik 'm zie, hoe meer ik ga twijfelen. :') ;(
pi_135865237
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Wij zijn op een 18e verloofd en getrouwd voor de wet op een 18e. De bruiloft op een 18e zou dus leuk zijn, maar kwam helaas niet uit. :)
Oh dan is het wel jammer ja ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135871400
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef sproetjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De "nicolette" van Maggie Sottero :)
Ik wil het liefst geen standaard trouw pump. Ik hou van schoenen zoals van Steve Madden ofzo, maar deze zijn te hoog voor mijn kapotte knietjes om een paar uur op te wandelen ben ik bang ;(
Kijk eens op www.trouwschoenen.com, daar heb ik ze ook gekocht. Je kan online bestellen, maar ze hebben ook een fysieke winkel in Breda.
pi_135871974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oh verkeerd gelezen dan

Naja, ik zou sowieso niet luisteren naar mijn ouders hoor
Je bent toch volwassen :? Anders moet je sowieso niet gaan trouwen lijkt me
En je doet het maar 1 keer dus dan hebben anderen pech hoor
moeten ze zelf maar gaan trouwen :P
dat bedoelde ik inderdaad.
mijn ouders zijn ondertussen al 37 jaar getrouwd.
daarbij ben ik het enige meisje thuis...ik denk dat het voor mijn ouders veel betekend.
we trouwen uiteindelijk toch op de dag dat we achteraf wel mooi vinden. We willen de 13-08-2014 in ondertrouw gaan...
pi_135872654
Wauw, nu al weten dat je in 2015 gaat trouwen? Heb je die datum dan ook al vastgesteld enzo? Natuurlijk snap ik dat je even moet sparen voor je bruiloft, maar ik vind negen maanden al ver weg, laat staan anderhalf jaar!
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_135873754
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:24 schreef Kings het volgende:
Wauw, nu al weten dat je in 2015 gaat trouwen? Heb je die datum dan ook al vastgesteld enzo? Natuurlijk snap ik dat je even moet sparen voor je bruiloft, maar ik vind negen maanden al ver weg, laat staan anderhalf jaar!
iets meer dan 1 jaar en bijna 1/2 maand zeg maar.
het is dan carnaval dus bepaalde dingen al wel vast laten stellen. Maar achteraf goed over datum nagedacht en dan hebben we 10 jaar een relatie, dus dat betekende ons uit eindelijk toch meer.
pi_135883206
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef sproetjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De "nicolette" van Maggie Sottero :)
Ik wil het liefst geen standaard trouw pump. Ik hou van schoenen zoals van Steve Madden ofzo, maar deze zijn te hoog voor mijn kapotte knietjes om een paar uur op te wandelen ben ik bang ;(
Oeh errrrrg mooie jurk. Ik blijf een zwak hebben voor Maggie ook al ben ik daar niet in getrouwd :D O+ O+ En ja schoenen had ik achteraf ook anders willen doen. Ik had typische trouwschoenen. Niet lelijk; maar nu ook niet fantastisch geweldig mooi ;) Maar ze zaten wel super en ook al had ik een hak van een 6-tal cm kon ik er makkelijk tot midden in de nacht op dansen. Dus qua gemak was het zeker wel handig!

Overigens was ik ook 1 jaar en 7 maand verloofd :D Dit omdat we graag in het voorjaar wilden trouwen en dat te kort was voor het jaar er op; dus een jaartje opgeschoven. Gaf ons mooi de tijd om datum en zaal vast te leggen en op het gemak alles te regelen :Y In het begin klonk het wel erg lang; maar het was er veel sneller dan gedacht :@ laatste paar maanden toch nog snel wat puntjes op de i moeten zetten ;)

Ook snap ik het probleem met de ouders wel.. Ik heb het ook gehad. Wij wilden eerst een alternatieve dienst; maar daar kregen we heel veel gezeik mee; zelfs tot het punt dat mijn ouders twijfelden om te komen... Ja het is onze dag en ja wíj moeten het doen; maar sorry ik wil echt niet in ruzie komen met mijn (christelijke) familie hiervoor; dus hebben we er voor gezorgd dat mijn man en ik de dag hadden die we wilden; waar mijn ouders zich ook in konden vinden. Uiteindelijk enkel voor de wet getrouwd in NL (maar wel uitgebreid) en met de bus naar België om daar een fantastisch mooi feest te hebben :) Geen moment spijt van gehad en mijn ouders vonden het ook helemaal goed zo.
Enige waar ik nog steeds erg van baal is dat mijn schoonouders ruzie hebben gemaakt met m'n man's peetoom omdat ie - last minute - toch niet naar de bruiloft kon komen en zij dat niet vonden kunnen.... Wij hadden er geen problemen mee; maar zij wel. En als er iets is wat ik dus net níet wilde; is dat er ruzie kwam door onze bruiloft.
We hebben geen moment spijt dat we getrouwd zijn; maar met wat we nu weten; twijfel ik of ik het wel opnieuw zou doen.. Niet voor de dag zelf en voor m'n man en ik; maar eerder voor al het gezeik er omheen wat nergens op slaat. Het is verwonderlijk hoeveel mensen zich genoodzaakt voelen om zich te bemoeien met jouw bruiloft ;)

Gelukkig is het allemaal goed gekomen en we kijken er met heel veel plezier naar terug ;) Ik ga echter niet tegen iemand zeggen dat je moet doen wat jij wil en je zin moet doordrukken; tenslotte ken je bepaalde gezinssituaties niet. Wat ik wel wil meegeven: Doe waar jij je goed bij voelt en laat je dag niet verpesten door kleine stomme discussies/dingen ;) Als je eenmaal je dag hebt ingevuld; geniet er vooral van want zoiets maak je (als het goed is :P ) maar 1 keer mee ;)

@gridjuh: Ik hoop dat je iets kan vinden waar jullie allemaal achter kunnen staan qua dag/indeling/ceremonie/feest! ;) Succes in ieder geval ^O^

Ok my 2 cts :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_135885376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:24 schreef Kings het volgende:
Wauw, nu al weten dat je in 2015 gaat trouwen? Heb je die datum dan ook al vastgesteld enzo? Natuurlijk snap ik dat je even moet sparen voor je bruiloft, maar ik vind negen maanden al ver weg, laat staan anderhalf jaar!
ja we hebben echt net onze datum
2014 gaat niet vanwege omstandigheden (geen financiele), ik wil perse buiten trouwen en we zitten vast aan de grote vakantie
dus dan is het juist handig om het op tijd te weten zodat niemand een reis naar japan boekt of zo

mijn lief heeft mij ook echt gevraagd. het is dus niet alsof we dachten 'laten we over 2 jaar eens trouwen'
Hij vroeg me, toen hebben we er even niks mee gedaan en daarna bleek dat maar 2 maanden in 2015 een optie waren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135886153
Ik heb mevrouw Hoax afgelopen december ten huwelijk gevraagd (zij ontvoerd door zus, ik met mijn broer een romantische plek in het bos klaarmaken rozen/kaarsen/fakkels/champagne (the works) --> mijn broer die met ons hondje, een chihuahua, achter een boom stond. Haar zus wilde toen nog even na een bakje koffie een wandeling bij het aan het restaurant aangesloten bos maken (hoe toevallig). Ze werd best wel verrast, toen stond ik daar temidden van een hartvormige vuurzee met een mooi pak achtig iets aan, en een klein stukje karton om m'n knie droog te houde, ik ging op m'n knieen, reikte in m'n binnenzak, stamelde een paar lieve zinnen over hoe geweldig ze was en hoeveel ik van haar hield, deed het doosje open.

Leeg...
zat niets in...

toen floot ik, kwam ons hondje aanrennen om de ring te brengen die ik vast had gemaakt met een mooie strik aan haar tuigje.

En toen zei ze ja.
*O*

En nu gaan we begin juni trouwen. Eigenlijk is alles wel al ver geregeld :D moet nog even een pak laten maken, en we moeten nog de fotograaf een tweede afspraak plannen, en dan nog een auto regelen. Oh, en nog schoenen voor mevrouw, en mijzelf.

Locatie, jurk, datum, ringen, staat allemaal vast en is geregeld. Ook de huwelijksreis is al geboekt.

Mag ik jullie vragen wat jullie dagindeling ongeveer is ? :o wij trouwen om 13:00 uur, en zitten nog wat te dubben.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:32:14 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135886489
Wat een leuk aanzoek!
The love you take is equal to the love you make.
pi_135886566
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb mevrouw Hoax afgelopen december ten huwelijk gevraagd (zij ontvoerd door zus, ik met mijn broer een romantische plek in het bos klaarmaken rozen/kaarsen/fakkels/champagne (the works) --> mijn broer die met ons hondje, een chihuahua, achter een boom stond. Haar zus wilde toen nog even na een bakje koffie een wandeling bij het aan het restaurant aangesloten bos maken (hoe toevallig). Ze werd best wel verrast, toen stond ik daar temidden van een hartvormige vuurzee met een mooi pak achtig iets aan, en een klein stukje karton om m'n knie droog te houde, ik ging op m'n knieen, reikte in m'n binnenzak, stamelde een paar lieve zinnen over hoe geweldig ze was en hoeveel ik van haar hield, deed het doosje open.

Leeg...
zat niets in...

toen floot ik, kwam ons hondje aanrennen om de ring te brengen die ik vast had gemaakt met een mooie strik aan haar tuigje.

En toen zei ze ja.
*O*

En nu gaan we begin juni trouwen. Eigenlijk is alles wel al ver geregeld :D moet nog even een pak laten maken, en we moeten nog de fotograaf een tweede afspraak plannen, en dan nog een auto regelen. Oh, en nog schoenen voor mevrouw, en mijzelf.

Locatie, jurk, datum, ringen, staat allemaal vast en is geregeld. Ook de huwelijksreis is al geboekt.

Mag ik jullie vragen wat jullie dagindeling ongeveer is ? :o wij trouwen om 13:00 uur, en zitten nog wat te dubben.
D'aaawwww O+ O+ Goeie zet :D

Tjah qua dagindeling is het natuurlijk voor iedereen wel wat anders... Wij zaten met de locatie waar we nog 2.5u voor moesten rijden... :@

Maar hier de onze:
quote:
6u30 - Opstaan; douchen
7u - 9u30 - Kapster/Make-up
9u30 - Mezelf in m'n jurk proppen
9u45 - Ontmoeting + rijden naar fotolocatie
10u - 11u30 - Fotoshoot
11u45 - Vertrek gemeentehuis
12u - 12u30 - Trouwen
12u30 - 13u - Champagne!
13u - 15u30 - Busreis
15u30 - 16u30 - RUSTMOMENT (familie en vrienden gaan naar hotel en huisje. Grootouders worden opgehaald. Tijd voor jezelf/opfrissen) - Koffie
17u - 17u45 - Fotosessie in tuin/orangerie
18u - 20u - Receptie
20u - 23u - Dinner
23u - ... - Openingsdans + feest
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_135890053
Tof aanzoek! O+

Onze planning:

's Ochtends thuis opmaken en haar doen, makkelijke kleren aan
13.00 rijden we naar onze lokatie
14.00 komen we aan op de lokatie, waar de catering en fotograaf ook zullen zijn
Wij kleden ons daar om en versieren de boel nog een beetje
14.30 gasten arriveren
15.00 ceremonie en daarna champagne en taart
16.00 - 17.00 shoot op naastgelegen hei
17.30 - ? eten, drinken, gezelligheid

We hebben geen strakke planning omdat we alles op één locatie doen, namelijk de tuin van de trouwambtenaar.
pi_135892477
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef Jula123 het volgende:
Tof aanzoek! O+

Onze planning:

's Ochtends thuis opmaken en haar doen, makkelijke kleren aan
13.00 rijden we naar onze lokatie
14.00 komen we aan op de lokatie, waar de catering en fotograaf ook zullen zijn
Wij kleden ons daar om en versieren de boel nog een beetje
14.30 gasten arriveren
15.00 ceremonie en daarna champagne en taart
16.00 - 17.00 shoot op naastgelegen hei
17.30 - ? eten, drinken, gezelligheid

We hebben geen strakke planning omdat we alles op één locatie doen, namelijk de tuin van de trouwambtenaar.
Heb je een tent?
Ik zit midden in tentstress :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135892708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heb je een tent?
Ik zit midden in tentstress :P
Nog niet! Ik moet wel echt iets van een partytent hebben, maar iets mooier dan zo'n ding van de gamma. Hij hoeft ook weer niet heel groot te zijn.
Ik vind alles leuk om te regelen, maar een tent vind ik echt stom. Daarom stel ik het uit, maar het moet wel ja.

Jij wou zo'n dure?
pi_135892828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:19 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Nog niet! Ik moet wel echt iets van een partytent hebben, maar iets mooier dan zo'n ding van de gamma. Hij hoeft ook weer niet heel groot te zijn.
Ik vind alles leuk om te regelen, maar een tent vind ik echt stom. Daarom stel ik het uit, maar het moet wel ja.

Jij wou zo'n dure?
Ja omdat ik alle andere opties lelijk vind
maar mijn doel is om hem niet te gebruiken (als het weer het enigszins toe laat) dus dan is een dure nemen ook weer zo debiel :?

Ik vind het echt zo lastig.... Ik ben zelfs toch naar locaties gaan kijken (op internet) maar ik wil echt heel graag buiten trouwen en mijn vriend ook
Hij was zelfs geschrokken van het idee dat het niet zou kunnen :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135893202
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja omdat ik alle andere opties lelijk vind
maar mijn doel is om hem niet te gebruiken (als het weer het enigszins toe laat) dus dan is een dure nemen ook weer zo debiel :?

Ik vind het echt zo lastig.... Ik ben zelfs toch naar locaties gaan kijken (op internet) maar ik wil echt heel graag buiten trouwen en mijn vriend ook
Hij was zelfs geschrokken van het idee dat het niet zou kunnen :?
Dat heb ik dus ook, ik hoop echt zoooo erg dat het droog is, en dan kan die tent achterwege blijven. Of dan zetten ze hem maar gewoon ergens neer waar we er geen last van hebben.
Ik vind het ook lastig ja... Maar binnen trouwen is voor ons ook echt geen optie. Ik heb sowieso echt een buitenjurk.

Hebben jullie al een buitenlokatie gevonden? Of wil je in je eigen tuin oid?
pi_135893462
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, ik hoop echt zoooo erg dat het droog is, en dan kan die tent achterwege blijven. Of dan zetten ze hem maar gewoon ergens neer waar we er geen last van hebben.
Ik vind het ook lastig ja... Maar binnen trouwen is voor ons ook echt geen optie. Ik heb sowieso echt een buitenjurk.

Hebben jullie al een buitenlokatie gevonden? Of wil je in je eigen tuin oid?
De tuin van mijn mama O+ Dat wil ik al jaaaaren
Mijn lief wil helemaal niet perse trouwen maar zoals we het ons nu voorstellen vind hij het wel leuk.
Dus een binnen locatie is eigenlijk gewoon geen optie ;(

Maar zo'n geel witte partytent eigenlijk ook niet :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135894077
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

De tuin van mijn mama O+ Dat wil ik al jaaaaren
Mijn lief wil helemaal niet perse trouwen maar zoals we het ons nu voorstellen vind hij het wel leuk.
Dus een binnen locatie is eigenlijk gewoon geen optie ;(

Maar zo'n geel witte partytent eigenlijk ook niet :')
Dat is ook gaaf ja.

Ik zit maar weer even partytenten te bekijken en het is om te janken zo lelijk. Er is bij onze lokatie wel een tuinhuis beschikbaar, dat is beter dan een tent in elk geval. Maar ja ik kan dan moeilijk de catering buiten laten staan, maar als die ook binnen komen past het nooit in dat tuinhuisje....
;(
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:03:09 #244
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_135894297
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:57 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Dat is ook gaaf ja.

Ik zit maar weer even partytenten te bekijken en het is om te janken zo lelijk. Er is bij onze lokatie wel een tuinhuis beschikbaar, dat is beter dan een tent in elk geval. Maar ja ik kan dan moeilijk de catering buiten laten staan, maar als die ook binnen komen past het nooit in dat tuinhuisje....
;(
Je staat versteld hoeveel je in een tuinhuisje kan proppen. Overleg gewoon even met degene van de locatie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:04:55 #245
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_135894372
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:34 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

D'aaawwww O+ O+ Goeie zet :D

Tjah qua dagindeling is het natuurlijk voor iedereen wel wat anders... Wij zaten met de locatie waar we nog 2.5u voor moesten rijden... :@

Maar hier de onze:

[..]

Om elf uur pas de openingsdans? Wow.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_135894575
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oeh errrrrg mooie jurk. Ik blijf een zwak hebben voor Maggie ook al ben ik daar niet in getrouwd :D O+ O+ En ja schoenen had ik achteraf ook anders willen doen. Ik had typische trouwschoenen. Niet lelijk; maar nu ook niet fantastisch geweldig mooi ;) Maar ze zaten wel super en ook al had ik een hak van een 6-tal cm kon ik er makkelijk tot midden in de nacht op dansen. Dus qua gemak was het zeker wel handig!

Overigens was ik ook 1 jaar en 7 maand verloofd :D Dit omdat we graag in het voorjaar wilden trouwen en dat te kort was voor het jaar er op; dus een jaartje opgeschoven. Gaf ons mooi de tijd om datum en zaal vast te leggen en op het gemak alles te regelen :Y In het begin klonk het wel erg lang; maar het was er veel sneller dan gedacht :@ laatste paar maanden toch nog snel wat puntjes op de i moeten zetten ;)

Ook snap ik het probleem met de ouders wel.. Ik heb het ook gehad. Wij wilden eerst een alternatieve dienst; maar daar kregen we heel veel gezeik mee; zelfs tot het punt dat mijn ouders twijfelden om te komen... Ja het is onze dag en ja wíj moeten het doen; maar sorry ik wil echt niet in ruzie komen met mijn (christelijke) familie hiervoor; dus hebben we er voor gezorgd dat mijn man en ik de dag hadden die we wilden; waar mijn ouders zich ook in konden vinden. Uiteindelijk enkel voor de wet getrouwd in NL (maar wel uitgebreid) en met de bus naar België om daar een fantastisch mooi feest te hebben :) Geen moment spijt van gehad en mijn ouders vonden het ook helemaal goed zo.
Enige waar ik nog steeds erg van baal is dat mijn schoonouders ruzie hebben gemaakt met m'n man's peetoom omdat ie - last minute - toch niet naar de bruiloft kon komen en zij dat niet vonden kunnen.... Wij hadden er geen problemen mee; maar zij wel. En als er iets is wat ik dus net níet wilde; is dat er ruzie kwam door onze bruiloft.
We hebben geen moment spijt dat we getrouwd zijn; maar met wat we nu weten; twijfel ik of ik het wel opnieuw zou doen.. Niet voor de dag zelf en voor m'n man en ik; maar eerder voor al het gezeik er omheen wat nergens op slaat. Het is verwonderlijk hoeveel mensen zich genoodzaakt voelen om zich te bemoeien met jouw bruiloft ;)

Gelukkig is het allemaal goed gekomen en we kijken er met heel veel plezier naar terug ;) Ik ga echter niet tegen iemand zeggen dat je moet doen wat jij wil en je zin moet doordrukken; tenslotte ken je bepaalde gezinssituaties niet. Wat ik wel wil meegeven: Doe waar jij je goed bij voelt en laat je dag niet verpesten door kleine stomme discussies/dingen ;) Als je eenmaal je dag hebt ingevuld; geniet er vooral van want zoiets maak je (als het goed is :P ) maar 1 keer mee ;)

@gridjuh: Ik hoop dat je iets kan vinden waar jullie allemaal achter kunnen staan qua dag/indeling/ceremonie/feest! ;) Succes in ieder geval ^O^

Ok my 2 cts :D
dank je wel voor je advies/steun.
ach de discussie met vrienden van ons en met mijn moeder hebben we ook al gehad. Dit ging over getuigen. Ik kies ze zelf en of men het er mee eens is of niet, het is mijn keuze.
het is onze dag we doen het zoals wij het willen.
dat moet ik gewoon onthouden
pi_135895013
Ja ik ga denk ik toch voor het tuinhuisje, en ik haal wel wat mooie paraplu's en regenlaarzen.
En hoe vaak regent het nou echt de héle dag?! (meteen afkloppen, anders weet ik het wel weer....)
pi_135895064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:22 schreef Jula123 het volgende:
Ja ik ga denk ik toch voor het tuinhuisje, en ik haal wel wat mooie paraplu's en regenlaarzen.
En hoe vaak regent het nou echt de héle dag?! (meteen afkloppen, anders weet ik het wel weer....)
Ik heb steeds van die lowlands-modderpoel schrikbeelden ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:23:30 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_135897273
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Oke. :)

Je kan ze dragen tijdens de ceremonie, en tijdens het etentje/feestje wat lagers aandoen?
Dat zou ik afraden, dan zit je jurk ineens heel lelijk. Pak gewoon schoenen waar je het ècht heel de dag op uit houdt, je ziet ze toch niet onder zo'n rok!
disclaimer
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:30:07 #250
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135897537
Ik ben verder gegaan op ballerina's vanaf 21.00uur en mijn jurk zat er niet lelijker door maar dat verschilt per model wellicht.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')