Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Volgende is 500quote:
Whutquote:Op zondag 24 november 2013 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende is 500.
Jullie stopten met posten gisterenavond... en om nou zelf 12 posts te gaan maken alleen maar om nummer 500 te openen vond ik ook weer zoiets.
De volgende KSC die ik open, is mijn 500e. Van de week greep ik daar net naast omdat crv een succesvolle lapohunt deed. En daar was de fipo een knipoog naarquote:
Cijfertjesquote:Op zondag 24 november 2013 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
De volgende KSC die ik open, is mijn 500e. Van de week greep ik daar net naast omdat crv een succesvolle lapohunt deed. En daar was de fipo een knipoog naar.
dat gezeik over die stats is beetje 2011 in de bocht.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 10:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat gezeik over die stats is beetje 2011 in de bocht.
quote:Op zondag 24 november 2013 10:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat gezeik over die stats is beetje 2011 in de bocht.
bel de computerdokter op het nummer 0800-HELPMIJNCOMPUTERGAATOPZWARTquote:Op zondag 24 november 2013 11:30 schreef friemelaar het volgende:
en dan gaat je kompjoeter op zwart tijdens het opschonen van een documenten map
quote:Op zondag 24 november 2013 11:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
bel de computerdokter op het nummer 0800-HELPMIJNCOMPUTERGAATOPZWART
Friemelquote:
Spannendquote:Op zondag 24 november 2013 11:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Friemel
Zo een gesprek, mogelijk het laatste gesprek met mijn compagnon.. maar we gaan het zien
Het is een bedrijfje dat ik samen met hem heb naast mijn werk. En doordat mijn werk zacht gezegd hectisch is de laatste tijd (we staan daar op het randje van de afgrond) heb ik een beetje (boel) verzaakt als het om ons bedrijfje gaat. Dus ik vermoed dat hij niet zo blij met mij isquote:Op zondag 24 november 2013 11:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ga je hem / haar uitleggen waarom er een plank in dat gat in de muur zit?
Die plank kun je opzij draaien als je naar buiten wilquote:Op zondag 24 november 2013 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
{Knip}
Waarom zit er een plank in dat gat in de muur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 24 november 2013 11:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die plank kun je opzij draaien als je naar buiten wil
Ik hoop dat hij dat niet gaat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 24 november 2013 12:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat niet gaat zeggen
Help het je hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is verbazend koud buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
friemelquote:
bosquote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef Bos81 het volgende:
Goed gelopen in Geldrop 37 minuten over 6 km, waarvan ruim de helft door de bossen was..
Ja, dubbel zelfs, want er liepen ook 2 nichtjes meequote:Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bos
je was op familie bezoek
een heel bos aan het rennen dusquote:Op zondag 24 november 2013 13:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dubbel zelfs, want er liepen ook 2 nichtjes mee![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heel bos aan het rennen dus
ze heten beukquote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al is hun achternaam anders dan die van mij. Hun moeder is de zus van ons pap
dan zou het achter achter familie zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |