Is mijn poster niet genoeg egoboost!?quote:
Okéquote:
je bent zelf een slotjequote:Op maandag 25 november 2013 02:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
En boem weg was het slotje. Zou het ook werken bij mij?
Kuttopic, slotje.
quote:Op maandag 25 november 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou dit ook werken?
Goed topic, sticky.
Heel konsekwent. Hoezo?quote:Op maandag 25 november 2013 02:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fopje, hoe consequent ben jij?
Dit is pertinent onwaar.quote:Op maandag 25 november 2013 02:14 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je moeder is een slotje.
Nee want Fopjequote:
Creatine, krijg je spieren van.quote:Op maandag 25 november 2013 02:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik weet niet eens waar cre voorstaat.
Kijk eens wie TS is. Logisch!quote:Op maandag 25 november 2013 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit topic wordt alleen nog maar beter
Zeg het maarquote:
Wie?quote:
Wat enig!quote:Op maandag 25 november 2013 02:17 schreef Fopje het volgende:
Mijn hobbies zijn borduren en speciale theesoorten drinken.
quote:
Sorry man.quote:Op maandag 25 november 2013 02:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kut. Nu weet ik wat ik vanmiddag wou kopen maar niet kon bedenken
Flauw mopje, zeg.quote:Op maandag 25 november 2013 02:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Deze video is niet beschikbaar in jouw land"
Uwotm8
Weltefopjequote:
Ik ga eerst nog even foppen. Hopelijk wordt mn vriendin niet wakker. Is altijd zo chanantquote:
Foppen? Combinatie van soppen en fappen?quote:Op maandag 25 november 2013 02:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even foppen. Hopelijk wordt mn vriendin niet wakker. Is altijd zo chanant
Fop dan ff buiten.quote:Op maandag 25 november 2013 02:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even foppen. Hopelijk wordt mn vriendin niet wakker. Is altijd zo chanant
Te koud, dan valt er niet veel meer te foppen.quote:
Waarom foppen trouwens?quote:Op maandag 25 november 2013 02:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Te koud, dan valt er niet veel meer te foppen.
Die slaapt al, helemaal nat maken is te veel werk.quote:Op maandag 25 november 2013 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom foppen trouwens?
Coïtus met je vriendin.
Gooi d'r in de douche.quote:Op maandag 25 november 2013 02:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die slaapt al, helemaal nat maken is te veel werk.
Dat is helemaal een helquote:
Beetje raar dat ze niet spontaan nat van je wordt.quote:Op maandag 25 november 2013 02:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is helemaal een hel. Water maakt het zo stroef als zand.
quote:Op maandag 25 november 2013 02:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Fopje for President!!!
![]()
[ afbeelding ]
Normaal moet ze om het uur slipjes wisselen als ze me ziet. Maar als ze in een diepe slaap zit en haar wakker maak dan gaat het niet goed komen.quote:Op maandag 25 november 2013 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze niet spontaan van je wordt.
FOBOquote:Op maandag 25 november 2013 02:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Fopje for President!!!
![]()
[ afbeelding ]
Al geprobeerd, ja?quote:Op maandag 25 november 2013 02:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Normaal moet ze om het uur slipjes wisselen als ze me ziet. Maar als ze in een diepe slaap zit en haar wakker maak dan gaat het niet goed komen.
Nee dat nietquote:
Dan kun je gerust foppenquote:Op maandag 25 november 2013 02:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar zeker weten dat het niet gaat lukken.
Lig nu naast dr met mobiel. Die is echt in coma
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 02:39 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Ik heb er de kracht niet meer voor.
Verheugde je je er al op?quote:
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 02:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Was al helemaal aan het meedenken.
Doe ik dus ook nooit meer.
Jij ookquote:
|