Waar?quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je had er vannacht moeten zijn![]()
Heb kunnen inkopen op 650
Meh. Heb een kooporder voor precies dat bedrag staan op bitstamp... Niet gehit vannacht.quote:
Damn. Helaas gemist.quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Kijk de topics maar na ik was er bij alleen andere exchangequote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zet altijd kooporders net een dollar ofzo boven een rond getal; de kans dat $631 gehit wordt is altijd groter dan $630.quote:Op zondag 24 november 2013 21:55 schreef µ het volgende:
[..]
Meh. Heb een kooporder voor precies dat bedrag staan op bitstamp... Niet gehit vannacht.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zet altijd kooporders net een dollar ofzo boven een rond getal; de kans dat $631 gehit wordt is altijd groter dan $630.
En dan niet omdat 631 nu eenmaal vóór 630 komt bij koop-orders, maar ook omdat er op ronde getallen meestal al grote orders staan, dus de kans dat je er dan net naast vist is aanwezig.
Idem maar dan vaak zelfs met dubbeltjesquote:Op zondag 24 november 2013 22:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zet altijd kooporders net een dollar ofzo boven een rond getal; de kans dat $631 gehit wordt is altijd groter dan $630.
En dan niet omdat 631 nu eenmaal vóór 630 komt bij koop-orders, maar ook omdat er op ronde getallen meestal al grote orders staan, dus de kans dat je er dan net naast vist is aanwezig.
Ja of op $630.001 dan bijvoorbeeld. Al heb ik dan weer zoiets van ik daytrade toch maar met 0.1 BTC dus dan scheelt het praktisch nietsquote:Op zondag 24 november 2013 22:04 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Idem maar dan vaak zelfs met dubbeltjes
waarom zitten jullie op mt.gox en niet op btc-e?quote:Op zondag 24 november 2013 22:02 schreef WebBeestje het volgende:
$795 was net mijn laagste inkoopging niet echt verder omlaag.
Bitstamp.quote:Op zondag 24 november 2013 22:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waarom zitten jullie op mt.gox en niet op btc-e?
doe ik ook altijdquote:Op zondag 24 november 2013 22:00 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Zou je daar al je bitcoins om durven te verwedden?quote:Op zondag 24 november 2013 22:07 schreef µ het volgende:
Volgende TT: Die $266 zien we nooit meer terug.
Niet traceerbaarquote:Op zondag 24 november 2013 22:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou je daar al je bitcoins om durven te verwedden?
Hoewel psychologisch LTC de dubbeltjes van de guldens zijn imho.quote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef Sharpeyed het volgende:
Al die altcoins... het is gewoon puur gokken. Stop je geld gewoon in bitcoins, het blijft een risico maar het biedt gewoon meer toekomstperspectief op langer termijn. Het is de cryptocoin op dit moment en het is al een hele stap dat bedrijven bitcoins accepteren. Bedrijven die een tweede cryptomunt gaan accepteren is nog verre toekomst.
Dat snap ik. Maar als ik voor laten we zeggen 20 euro 10 namecoins kan kopen en die gewoon kan bewaren zie ik daar geen kwaad in. Je weet niet wat de toekomst brengt en als ik die 20 euro kwijt raak maakt het ook niet echt wat uitquote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef Sharpeyed het volgende:
Al die altcoins... het is gewoon puur gokken. Stop je geld gewoon in bitcoins, het blijft een risico maar het biedt gewoon meer toekomstperspectief op langer termijn. Het is de cryptocoin op dit moment en het is al een hele stap dat bedrijven bitcoins accepteren. Bedrijven die een tweede cryptomunt gaan accepteren is nog verre toekomst.
Al die coins moet je gewoon zien als potentiele sneeuwballen, Bitcoin is een best wel grote en Litecoin is net begonnen met rollen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:14 schreef Sharpeyed het volgende:
Dat denk ik dus ook en als je voor iets van 20 euro 10 altcoins koopt en gewoon weg stopt ben je over 2 jaar misschien wel heel erg blij. Of juist niet maar who cares als het maar 20 euro is.quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Al die coins moet je gewoon zien als potentiele sneeuwballen, Bitcoin is een best wel grote en Litecoin is net begonnen met rollen.
Waarom niet gewoon minen dan? Veel van de kleinere altcoins zijn nog steeds erg prima te minen met een vrij normale pc.quote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en als je voor iets van 20 euro 10 altcoins koopt en gewoon weg stopt ben je over 2 jaar misschien wel heel erg blij. Of juist niet maar who cares als het maar 20 euro is.
Ik heb een macbook pro en lees overal dat ik minen niet in mijn hoofd moet halen als ik geen extra hardware wil aanschaffen of torenhoge energierekeningen wil krijgen ofzo. Heb me er verder niet in heel erg in verdiept maar dat zou met bijvoorbeeld Namecoins dus wel kunnen?quote:Op zondag 24 november 2013 22:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon minen dan? Veel van de kleinere altcoins zijn nog steeds erg prima te minen met een vrij normale pc.
Ben nu een weekje bezig met minen op de achtergrond als ik bezig ben op mijn computertje en toch al een halve litecoin. Op zich niet verkeerdquote:Op zondag 24 november 2013 22:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en als je voor iets van 20 euro 10 altcoins koopt en gewoon weg stopt ben je over 2 jaar misschien wel heel erg blij. Of juist niet maar who cares als het maar 20 euro is.
Een normale pc zonder extra fratsen? Klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd.quote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ben nu een weekje bezig met minen op de achtergrond als ik bezig ben op mijn computertje en toch al een halve litecoin. Op zich niet verkeerd
Een doodnormale pcquote:Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Een normale pc zonder extra fratsen? Klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd.
Dan ga ik er toch eens naar kijken, dankjequote:
In zijn glazen bol welquote:Op zondag 24 november 2013 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Staat er iets bijzonders te gebeuren dan?
Hoezo? Dat zou een indicatie zijn dat veel mensen er zo veel vertrouwen in hebben dat ze hun normale uitgaven op een lager pitje willen zetten en liever bitcoin hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou treurig zijn als het daar vanaf moest hangen. Dan was ik er uberhaupt niet aan begonnen.
Hoezo?quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Zou treurig zijn als het daar vanaf moest hangen. Dan was ik er uberhaupt niet aan begonnen.
Ga er vooral niet mee handelen en wacht lekker af dan voordat je het allemaal ziet verdampen..quote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb nu 5 euro op mijn rekening (javan de rest vanmiddag nog bitcoins gekocht)
Ik krijg inderdaad morgen ook salaris (en redelijk wat van Bitonic, dus kan ik eventueel weer bitcoins kopen, en als er meer mensen dat zo goed dan stijgt de koers in principe...
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 23:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ga er vooral niet mee handelen en wacht lekker af dan voordat je het allemaal ziet verdampen..
Die 5 euro zijn wel mijn minste zorgen, als ik morgen geen salaris zou krijgen en niet nog 1 btc van bitonic terug zou krijgen dan zou ik ook niks gekocht hebben vandaag hoor. Verder heb ik nog wel 'wat' spaarcentjes achter de handquote:Op zondag 24 november 2013 23:27 schreef Stokkie_ het volgende:
Was maar een tip gezien je nog maar 5,- op je rekening hebt staanmaar goed, iedereen doet het op z'n eigen manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |