Inderdaad. En je kan niet zeggen dat Hitler niet succesvol was in zijn tijd.quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Niet mis mee, toen Adolf nog jong was verafschuwde hij ook werken.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler
Ja idd, maar ik wil ook niet te hoog grijpen. Gewoon max. 25 uur. Beetje roddelen over collega's met een koffietje. verder lichte secretariële werkzaamheden verrichten. Hopen dat de baas me een beetje ziet zitten zodat ik een wit voetje haal bij hem en tegen het einde van de dag zonder stress de kantoor deuren achter me dichtmaken en weer terug te keren naar huis.quote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Als je wel wil werken mag je tegen die tijd dan 20+ uur per week de secretaresse uithangen. Verre van vrij
Ik weet het niet maar ik zou zeggen dat het niveau van de 21+ toets gelijk zou moeten staan aan een havo examen aangezien beide tot hetzelfde toegang geven.quote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt als een goede manier om de volgende 5 jaar door te komen. Die 21+ test is vast niet zo moeilijk toch?
en weer snel naar huis om met je katten te spelenquote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik wil ook niet te hoog grijpen. Gewoon max. 25 uur. Beetje roddelen over collega's met een koffietje. verder lichte secretariële werkzaamheden verrichten. Hopen dat de baas me een beetje ziet zitten zodat ik een wit voetje haal bij hem en tegen het einde van de dag zonder stress de kantoor deuren achter me dichtmaken en weer terug te keren naar huis.
Gewoon voor de anti-sleur en het buiten komen ''tussen de mensen'' zoals sociale mensen dat zo mooi zeggen.
Jij hebt de mazzel dat je als gleufdier ter wereld bent gekomen. Vrouwen hebben het parasiteren bijna tot een kunst verheven.quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik wil ook niet te hoog grijpen. Gewoon max. 25 uur. Beetje roddelen over collega's met een koffietje. verder lichte secretariële werkzaamheden verrichten. Hopen dat de baas me een beetje ziet zitten zodat ik een wit voetje haal bij hem en tegen het einde van de dag zonder stress de kantoor deuren achter me dichtmaken en weer terug te keren naar huis.
Gewoon voor de anti-sleur en het buiten komen ''tussen de mensen'' zoals sociale mensen dat zo mooi zeggen.
Is niet te vergelijken mangquote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik zou zeggen dat het niveau van de 21+ toets gelijk zou moeten staan aan een havo examen aangezien beide tot hetzelfde toegang geven.
Zou je ook meteen even uiteen kunnen zetten waarom het niet te vergelijken is?quote:
Ja daar ben ik ook echt heel blij om. Als ik een man was geweest was ik echt een zielige gay geweest. Ik wil niet weten wat voor een sneu kereltje ik wasquote:Op zondag 24 november 2013 01:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt de mazzel dat je als gleufdier ter wereld bent gekomen. Vrouwen hebben het parasiteren bijna tot een kunst verheven.
Melowa,. warom negeer je me.quote:Op zondag 24 november 2013 01:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook echt heel blij om. Als ik een man was geweest was ik echt een zielige gay geweest. Ik wil niet weten wat voor een sneu kereltje ik was
21+ toets is algemeen rekenen en Nederlands toch.quote:Op zondag 24 november 2013 01:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je ook meteen even uiteen kunnen zetten waarom het niet te vergelijken is?
ONZ / Love songs n aar meloewnaquote:Op zondag 24 november 2013 01:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21+ toets is algemeen rekenen en Nederlands toch.
op havo krijg je meer wiskunde en al die andere vakken.
Ik dacht dat het afgestemd werd op de opleiding die je wil gaan doen, rekenen ga ik dan sowieso al op falen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21+ toets is algemeen rekenen en Nederlands toch.
op havo krijg je meer wiskunde en al die andere vakken.
Meh, het zijn tests die gaan over woordbeeld, taalgebruik, analogieën, figurenreeksen, ruimtelijk inzicht, praktisch inzicht, rekenvaardigheid en snelheid & nauwkeurigheid. Voornamelijk 'algemene kennis' dus, terwijl een middelbareschoolexamen normaal gesproken vrij specifiek isquote:Op zondag 24 november 2013 01:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou je ook meteen even uiteen kunnen zetten waarom het niet te vergelijken is?
Ik had hem niet gezien.quote:Op zondag 24 november 2013 01:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Melowa,. warom negeer je me.
ENeuken?
ONZ / Love songs n aar meloewna
pomper breekt je benen je weet niet wat je zegtquote:Op zondag 24 november 2013 01:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
ONZ / Love songs n aar meloewna
Neuken? Ok heb mijm n paringsritueel al gedaan.
Dit geeft mij nog enigszins hoop. Een soort IQ-test ofzo?quote:Op zondag 24 november 2013 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, het zijn tests die gaan over woordbeeld, taalgebruik, analogieën, figurenreeksen, ruimtelijk inzicht, praktisch inzicht, rekenvaardigheid en snelheid & nauwkeurigheid. Voornamelijk 'algemene kennis' dus, terwijl een middelbareschoolexamen normaal gesproken vrij specifiek is
Zoiets, wel langer en uiteraard niet helemaal hetzelfdequote:Op zondag 24 november 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit geeft mij nog enigszins hoop. Een soort IQ-test ofzo?
Ikkan jne in de stemmihng brengen!quote:Op zondag 24 november 2013 01:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik had hem niet gezien.
IK zie het nu...heel lief, maar ik ben nu even NIET IN DE STEMMING.GODVERDOMMESE KUTKOP.
Grapje schatje waardeer het zeer
Ait, ik hoef dus in ieder geval niet letterlijk alle stof te kennen die je op de middelbare school leert?quote:Op zondag 24 november 2013 01:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zoiets, wel langer en uiteraard niet helemaal hetzelfde
quote:
Tuurlijk niet, dan kan je net zo goed een staatsexamen doenquote:Op zondag 24 november 2013 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ait, ik hoef dus in ieder geval niet letterlijk alle stof te kennen die je op de middelbare school leert?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |