Doe een 21+ toets en zoek een hbo cursus uit met zeer weinig verplichte contacturen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit dus. Het nadeel is wel dat je op het mbo gewoon uitgeschreven wordt als je niet komt opdagen en je dus maar een paar maanden kan lenen voor DUO het stopzet.
Is brood en water een beetje te doen?quote:Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen onder de 27 kunnen dat ook gewoon krijgen, maar die moeten 4 weken solliciteren voor ze in aanmerking komen. Al moet in steeds meer gemeentes iedereen dat geloof ik.
edit; oh te laat
Nadeel is dat je dan weer al die projectgroepongein hebtquote:Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe een 21+ toets en zoek een hbo cursus uit met zeer weinig verplichte contacturen.
Probleem verholpen.
ook weer zoietsquote:Op zondag 24 november 2013 01:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan weer al die projectgroepongein hebt
Gewoon zorgen dat je in een goed ijverig groepje komt waar de rest het leeuwendeel van het werk voor zich neemt. Dan hoef jij alleen op het einde je handtekening eronder te zettenquote:Op zondag 24 november 2013 01:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat tegenwoordig nog werktquote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je in een goed ijverig groepje komt waar de rest het leeuwendeel van het werk voor zich neemt. Dan hoef jij alleen op het einde je handtekening eronder te zetten
Dan zegt het groepje '' nee jou zetten we er niet bij, dit is ook al besproken. Jij hebt niks gedaan''quote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je in een goed ijverig groepje komt waar de rest het leeuwendeel van het werk voor zich neemt. Dan hoef jij alleen op het einde je handtekening eronder te zetten
Ik ben ook van plan om dat te gaan doen komend schooljaar, als haan hbo kan hendelen moet het mij ook wel lukken.quote:Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe een 21+ toets en zoek een hbo cursus uit met zeer weinig verplichte contacturen.
Probleem verholpen.
Mwah, ik overdreef het een beetje. Je moet voor de sier wel een beetje doen alsof je daadwerkelijk wat bijdraagt, maar dat is meestal wel afdoende. Meestal zet ik er doelbewust veel fouten in zodat anderen het liever zelf doen zodat het tenminste goed is. Als ze dan klagen dat ik niks heb gedaan dan wijs ik ze erop dat ik het wel wilde doen, maar dat ik het niet mochtquote:Op zondag 24 november 2013 01:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat tegenwoordig nog werkt
Tutoring etc, duidelijke zaak dat je projectgroep je erbij naait
Zo heb ik eens iemand in m'n groep gehad die naar eigen zeggen dyslectisch was, maar van dat soort 'vreemde' fouten maaktequote:Op zondag 24 november 2013 01:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, ik overdreef het een beetje. Je moet voor de sier wel een beetje doen alsof je daadwerkelijk wat bijdraagt, maar dat is meestal wel afdoende. Meestal zet ik er doelbewust veel fouten in zodat anderen het liever zelf doen zodat het tenminste goed is. Als ze dan klagen dat ik niks heb gedaan dan wijs ik ze erop dat ik het wel wilde doen, maar dat ik het niet mocht
Dyslectische mensen die altijd worden voor getrokken. Enorm storend.quote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo heb ik eens iemand in m'n groep gehad die naar eigen zeggen dyslectisch was, maar van dat soort 'vreemde' fouten maakte
Echt iets copy/pasten en daar dan fouten in maken
Heel matig idd, daarom moet je dat compenseren door ze te pestenquote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dyslectische mensen die altijd worden voor getrokken. Enorm storend.
quote:Op zondag 24 november 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om dat te gaan doen komend schooljaar, als haan hbo kan hendelen moet het mij ook wel lukken.
Zeker, maar op het mbo word je na enkele maanden van afwezigheid gewoon uitgeschreven terwijl bij de meeste hbo cursussen denk ik geldt dat een inschrijving aan het begin van het studiejaar ook daadwerkelijk een garantie is voor een inschrijving van het volledige studiejaar ongeacht je prestaties en aanwezigheid..quote:Op zondag 24 november 2013 01:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je wel wil werken mag je tegen die tijd dan 20+ uur per week de secretaresse uithangen. Verre van vrijquote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Naja 27 jaar.
Ik hoop voor die tijd al een vrij wezentje te zijn.
Waar zit je op school? Dat klinkt als iets wat ik zou doen namelijkquote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo heb ik eens iemand in m'n groep gehad die naar eigen zeggen dyslectisch was, maar van dat soort 'vreemde' fouten maakte
Echt iets copy/pasten en daar dan fouten in maken
Klopt ja, heeft geloof ik iets met subsidies te maken op het mboquote:Op zondag 24 november 2013 01:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Zeker, maar op het mbo word je na enkele maanden van afwezigheid gewoon uitgeschreven terwijl bij de meeste hbo cursussen denk ik geldt dat een inschrijving aan het begin van het studiejaar ook daadwerkelijk een garantie is voor een inschrijving van het volledige studiejaar ongeacht je prestaties en aanwezigheid..
Alleen komt aan het einde van het studiejaar dan wel de onvermijdelijke negatieve en bindende studieadvies zodat je waarschijnlijk op zoek zal moeten gaan naar een andere cursus waarbij je dat zelfde trucje dan weer herhaalt.
Ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige, je mag mij gewoon drs. chroestjov noemen.
Dat was Fontys Eindhovenquote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar zit je op school? Dat klinkt als iets wat ik zou doen namelijk
Klinkt als een goede manier om de volgende 5 jaar door te komen. Die 21+ test is vast niet zo moeilijk toch?quote:Op zondag 24 november 2013 01:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Zeker, maar op het mbo word je na enkele maanden van afwezigheid gewoon uitgeschreven terwijl bij de meeste hbo cursussen denk ik geldt dat een inschrijving aan het begin van het studiejaar ook daadwerkelijk een garantie is voor een inschrijving van het volledige studiejaar ongeacht je prestaties en aanwezigheid..
Alleen komt aan het einde van het studiejaar dan wel de onvermijdelijke negatieve en bindende studieadvies zodat je waarschijnlijk op zoek zal moeten gaan naar een andere cursus waarbij je dat zelfde trucje dan weer herhaalt.
Ik ben trouwens geen ervaringsdeskundige, je mag mij gewoon drs. chroestjov noemen.
Eindhovenquote:
quote:
Neuhquote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klinkt als een goede manier om de volgende 5 jaar door te komen. Die 21+ test is vast niet zo moeilijk toch?
Niet mis mee, toen Adolf nog jong was verafschuwde hij ook werken.quote:Op zondag 24 november 2013 00:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom ga je er meteen vanuit dat ik wat heb. Ik heb geen zin om te werken. Geen z-i-n. Ik gedij veel beter bij het thuisblijven. Daarbij besteed ik mijn uitkering ook weer dus in feite verliest de maatschappij er niks op.
En een bijstand uitkering krijgt iedereen, Meloewa.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitlerquote:Dagdromen was een van zijn favoriete bezigheden. Dit was een van de redenen waarom Hitler stelselmatige arbeid verafschuwde; het hield hem af van het dagdromen en hij voelde zich er bovendien te goed voor, hij was volgens hemzelf "bestemd voor belangrijkere dingen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |