Jammer, ik vond het wel grappig hoe je bleef happen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef Renesite het volgende:
He maar kanslozen en onrendabele mensen, ik ga slapen! Gaan jullie verder met niets doen?
Zal ook geen interessante bmw zijn danquote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn bmw rijdt op water ofzo?
Ik vermaak me primaquote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het wel grappig hoe je bleef happen.
In de ochtend moest je kranten bezorgen, in de middag nam je de bestelling op bij de Mac en 's avonds maakte je kantoorpanden schoon na sluitingstijd? En dat allemaal voor hetzelfde salaris als ik. Daarom snap ik loonslaven nooitquote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk vanaf mijn 18e en toen ik afstudeerde had ik opeens drie banen.
Joe
quote:Op zondag 24 november 2013 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima!
Ik houd van happen. Deed ik het goed?
die heb ik op dit moment naast me staanquote:
Nee. Dat was toen al onder mijn stand. Ik was CEO van een miljoenencoorperatie.quote:Op zondag 24 november 2013 00:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
In de ochtend moest je kranten bezorgen, in de middag nam je de bestelling op bij de Mac en 's avonds maakte je kantoorpanden schoon na sluitingstijd? En dat allemaal voor hetzelfde salaris als ik. Daarom snap ik loonslaven nooit
Bmw m5. Doet wat 'ie moet doenquote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zal ook geen interessante bmw zijn dan
Redelijk. Ik ben wel echt voor het invoeren van een basisinkomen trouwens.quote:Op zondag 24 november 2013 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima!
Ik houd van happen. Deed ik het goed?
Ik ook wel. Maakt mijn werk makkelijkerquote:Op zondag 24 november 2013 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ben wel echt voor het invoeren van een basisinkomen trouwens.
Welterusten.quote:Op zondag 24 november 2013 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maakt mijn werk makkelijker!
Spater!
Jij denkt toch niet dat ze weten dat ik in een Bmw m5 rijd?quote:Op zondag 24 november 2013 00:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wel zorgen dat ie niet te veel waard is he
Wat anders, die drink ik ook altijd, goedkope wodka zonder alle poespasquote:Op zondag 24 november 2013 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb ik op dit moment naast me staan
word je depri vanquote:Op zondag 24 november 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik zit ook al de hele avond als een nerdje wodka te drinken achter mijn pc.
De huismerk wodka van de gall&gall is lekkerder en goedkoper, maar dan moest ik helemaal naar winkelcentrum woensel of de limburglaan fietsen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat anders, die drink ik ook altijd, goedkope wodka zonder alle poespas
Ik heb toevallig nu wel nog een halve liter zubrowka in de koelkast liggen trouwens
Beter zwartrijden dan tog, niemand die dat checktquote:Op zondag 24 november 2013 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
De huismerk wodka van de gall&gall is lekkerder en goedkoper, maar dan moest ik helemaal naar winkelcentrum woensel of de limburglaan fietsen.Zubrowska heb ik nog nooit op volgens mij.
Valt wel mee, mijn vriendin zit naast me op de bank dus ik heb nog wel wat menselijk contact.quote:
Met de bus?quote:Op zondag 24 november 2013 00:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beter zwartrijden dan tog, niemand die dat checkt
Niet als je weet dat je maandag weer weekend hebt. En dinsdag. En woensdag. Donderdag, vrijdag en dan is het weer weekend.quote:
Gewoon het geluidje van dat ov ding afspelen met je telefoon terwijl je chipkaart net niet binnen bereik is togquote:
Nog nooit geweest om dezelfde redenquote:Op zondag 24 november 2013 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
De huismerk wodka van de gall&gall is lekkerder en goedkoper, maar dan moest ik helemaal naar winkelcentrum woensel of de limburglaan fietsen.Zubrowska heb ik nog nooit op volgens mij.
Gras?quote:Op zondag 24 november 2013 00:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nog nooit geweest om dezelfde redenToch eens doen misschien als ik de buurt ben toevallig.
Zubrowka is met dat gras erin, best lekker op zich, 20 euro per liter ofzo wel
Jij of deadprez?quote:Op zondag 24 november 2013 00:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet als je weet dat je maandag weer weekend hebt. En dinsdag. En woensdag. Donderdag, vrijdag en dan is het weer weekend.
Optimist.quote:Op zondag 24 november 2013 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt wel mee, mijn vriendin zit naast me op de bank dus ik heb nog wel wat menselijk contact.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |