Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ajaxquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke wedstrijd is op dinsdag?
Napoliquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke wedstrijd is op dinsdag?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer genieten van het fris en frivole voetbal van PSV.
Ik hoop nog steeds dat Philip Cocu een baan bij Ajax krijgt. Wat hij laat zijn met zijn selectie is veel beter dan wat FdB met zijn selectie laat zien.
tis allebei echt kutquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer genieten van het fris en frivole voetbal van PSV.
Ik hoop nog steeds dat Philip Cocu een baan bij Ajax krijgt. Wat hij laat zijn met zijn selectie is veel beter dan wat FdB met zijn selectie laat zien.
Gelukkig begon AZ - Roda JC om 19:45quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de samenvatting beoordeel was dit een saaie wedstrijd.
t was echt extreem kut.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de samenvatting beoordeel was dit een saaie wedstrijd.
Uhh.. lekker verdedigd door Tamata..quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Willems niet speelt kan PSV alleen maar ten goede komen.
Uh, oké.quote:
Ja, ik vergiste mij. Willems is een topverdediger.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:10 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Uhh.. lekker verdedigd door Tamata..
Hij insinueert dat PSV alsnog gaat scoren.quote:
uh, okequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij insinueert dat PSV alsnog gaat scoren.
Ik hoop het niet want ik heb aangegeven dat ik vage hints over de resultaten niet kan waarderen
We hadden een mooie combo van 5 xquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Om jou te pesten.
Iets wat goed gelukt is, blijkt uit je vorige post.
Niemand is blij met davy.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
En het gebeurt
Ik ben niet zo blij met Davy
Ahja, je wordt geconfronteerd met je falen en roept dan later dat je het niet meentquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Om jou te pesten.
Iets wat goed gelukt is, blijkt uit je vorige post.
Als je dacht dat ik dat meende ben je niet goed bij je paasei.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ahja, je wordt geconfronteerd met je falen en roept dan later dat je het niet meent
Maar we zijn het ondertussen gewend.
Eigenlijk meen je dus weinig van wat je zegt. Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dacht dat ik dat meende ben je niet goed bij je paasei.
Maar dat was ondertussen al lang duidelijk.
Cocu moet eruit, wat een misselijke streekquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu geeft Van Basten niet eens een hand.
Asociaal.
Uhm.. Prima.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk meen je dus weinig van wat je zegt. Weten we dat ook weer.
Als het er niet is kan je het ook niet zien.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
zag niemand dat cocu van basten geen hand gaf???
Nee, hij bedoelt dat alle ballen precies verkeerd vallen en dat er nu toevallig eentje goed viel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
"Eindelijk zit het PSV dan een keertje mee." De commentator vindt dus dat PSV blij moet zijn dat ze thuis gelijk spelen tegen Heerenveen dat met 10 man speelt.
"Verkeerd vallen" is echt een opmerking om te maskeren dat je er geen klote van kunt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat alle ballen precies verkeerd vallen en dat er nu toevallig eentje goed viel.
Dat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Verkeerd vallen" is echt een opmerking om te maskeren dat je er geen klote van kunt.
Had Sierd nog een wedstrijd vandaag?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wilde net wat anders gaan doen, toen hoorde ik dat Jan Roelfs kwam. Toch maar even kijken dus.
Klopt. Maar je merkt het wel hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Verkeerd vallen" is echt een opmerking om te maskeren dat je er geen klote van kunt.
Wow that will attract a huge international crowdquote:
Ik heb hem niet gehoord, maar ik heb Spanje vandaag dan ook overgeslagen. Atleti is nog wel bezig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had Sierd nog een wedstrijd vandaag?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen de doelpunten, hier zijn ze dan.
Wat niet veel mensen weten is dat GGMM Sierd de Vos bij de Europa League erg leuk vondtwitter:ggmm_ggmm twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 22:50:00@arnovermeulen Wat een waardeloos commentaar geef jij bij wedstrijden zeg. Ongelooflijk. Zelfs Sierd de Vos is nog beter.#WHOPWHOPWHOP reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |