In 1978 kwam deze Zweedse schone van de band om in 1979 op Nederlands kenteken te worden gezet. Het betreft een GL (Grand Luxe) met B21 4-bak welke goed is voor een whopping 107 pony's.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is geen v12quote:
Op zich kan dat toch kloppen. Een auto die op Nederlands kenteken heeft gestaan, geëxporteerd is en daarna weer terugkomt krijgt het oorspronkelijke kenteken terug.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:41 schreef Bassen het volgende:
Plaat verwijdert en warempel een Duitse export/oldtimerplaat, gek gezien het een origineel Nederlands geleverde auto is. Direct ook even de gril gepoetst.
Ziet er strak uit zeg! Bedankt voor je aanbod.quote:Op maandag 25 november 2013 03:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
Tof! Ik ben sinds vorige week ook fan, heb een 83' 240 GL
[ afbeelding ]
Ik zie dat je hetzelfde blauwe stoffen interieur hebt, ik wil een zwart lederen interieur dus als je nog iets nodig hebt in de toekomst..
Je weet dat de oldtimerregeling op de schop gaat toch....quote:Op maandag 25 november 2013 03:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
Tof! Ik ben sinds vorige week ook fan, heb een 83' 240 GL
[ afbeelding ]
Ik zie dat je hetzelfde blauwe stoffen interieur hebt, ik wil een zwart lederen interieur dus als je nog iets nodig hebt in de toekomst..
Ja, 120 euro per jaar en vanaf eind 2014 in de wintermaanden stallen. Daar is mee te leven, ik rij er liever ook niet mee door de pekel. Daarbij heb ik 'm voor heel weinig kunnen overnemen, het trieste feit is dat mensen bang zijn voor de regeling en zo snel niet weten hoe ze hun oldtimer weg moeten doen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:51 schreef blup het volgende:
[..]
Je weet dat de oldtimerregeling op de schop gaat toch....
Je bedoelt mijn ex-Turbo? Dat ding is nu aardig opgeknapt trouwens, maar staat bij de nieuwe eigenaar nog steeds binnen (geschorst en wel). Ding gaat wel weer de weg op binnenkort.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
Leuk topic. 81er 244 GL USA edition hier, staat al bijna 2 jaar stil.![]()
Roodbruin, was helemaal hard (hoe het nu staat weet ik niet, even te weinig tijd), komt uit de Californische woestijn. Lak is wel wat dof.
Als je googled op Volvo 244 USA dan krijg je van Volvotips.com een rood/bruine te zien. Die hier staat is identiek.
Ja, die ja! Zo een staat hier ook, helaas buiten en lak wat minder mooi. Die hier is geen turbo meen ik (2300tje). Moet de Amerikaanse platen nog ergens hebben liggen, zaten erbijquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn ex-Turbo? Dat ding is nu aardig opgeknapt trouwens, maar staat bij de nieuwe eigenaar nog steeds binnen (geschorst en wel). Ding gaat wel weer de weg op binnenkort.
[ afbeelding ]
Was wel een leuk ding, lekker snel maar reed een tikkeltje "nerveus", vermoed dat het in de ophanging ergens zat maar ik heb de echte oorzaak nooit kunnen achterhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop