gezond eten, weinig stress en je kunt vitaminen bij slikken die je mogelijk nog erbij kunt gebruiken.quote:Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Herkenbaar, die opmerkingen en gefrut aan haar... Ik had als kind een krullenkop en iedereen vond dat zo leuk, dat ze er aan moesten zitten ofzo, tot mijn moeder (O+) gezegd heeft dat ik geen huisdier ben wat geaaid wil worden...
Maar daar kwam ik niet voor hierheen, Ik heb last van haaruitval en dunner wordend haar, dit wordt zeer ws veroorzaakt door mijn medicatie, en daarmee stoppen is nog geen optie, heeft er iemand tips om dit enigszins tegen te gaan? Vit B krijg ik in injectie vorm, dus ook daar nu geen tekort aan...
Ik heb sinds kort een vitaminespray van wella, wel duur maar omdat je maar 3-4 sprays nodig hebt gaat het lang mee..quote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef turksekaas het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie. Ik had geen zin een topic voor tem aken dus hoop dat mensen mij zo informatie kunnen geven
Ik heb echt al een tijd last van heel droge haar en kan er veel aan doen maar niets helpt lijkt wel. Ik heb olie geprobeerd, dure producten zoals bio silk, andrelon, glisskur, speciale shampoo's, af en toe stijl ik het en merk dat het dan nog het mooist zit.
Maar wat kan ik verder nog doen? Mijn haar is heel dik, droog en ik schaam me dood!
Nooit van gehoord vitaminespray maar ik word zo gek van mij haar !quote:Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een vitaminespray van wella, wel duur maar omdat je maar 3-4 sprays nodig hebt gaat het lang mee..
Ik heb er 4 weken geleden keratine in laten doen. Van pluizebol naar prachtig zacht glanzend haar.quote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef turksekaas het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie. Ik had geen zin een topic voor tem aken dus hoop dat mensen mij zo informatie kunnen geven
Ik heb echt al een tijd last van heel droge haar en kan er veel aan doen maar niets helpt lijkt wel. Ik heb olie geprobeerd, dure producten zoals bio silk, andrelon, glisskur, speciale shampoo's, af en toe stijl ik het en merk dat het dan nog het mooist zit.
Maar wat kan ik verder nog doen? Mijn haar is heel dik, droog en ik schaam me dood!
Ik heb een filmpje gezocht en gezien op Youtube ! Is het erg duur?quote:Op maandag 25 november 2013 22:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb er 4 weken geleden keratine in laten doen. Van pluizebol naar prachtig zacht glanzend haar.
En nee, nu 4 weken later hangt het niet als een bosje stro, het is nog steeds heel erg mooi. Als ik het gewoon laat drogen ben ik zelfs geen pluizebol.
Wat voor haartype heb je? Stijl/golvend/krullend? Gebruik je stylingproducten met siliconen/sulfaten/parabenen? Gebruik je shampoo met SLS? Conditioner? Haarmaskers? Verf je het ook? Wat voor olie heb je geprobeerd?quote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef turksekaas het volgende:
http://www.haar-producten(...)-Spray-p-166963.html Deze is het, en scheelt ook gelijk 6 euro qua kosten...quote:Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Nooit van gehoord vitaminespray maar ik word zo gek van mij haar !
Ligt aan de lengte van je haar en waar je heen gaat. Ik was nog geen 200 eu kwijt en dat was incl 50 euro aan shampoo en conditioner die je daarna moet gebruiken.quote:Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezocht en gezien op Youtube ! Is het erg duur?
Ik verf mijn haar niet, gebruik shampoo en condinotior van Andrelon en heb meerdere geprobeerd. Olie was hele dure van glisskur, als je handen gaat wassen blijft het er nog aan zitten. Ik heb krullend haarquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:19 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wat voor haartype heb je? Stijl/golvend/krullend? Gebruik je stylingproducten met siliconen/sulfaten/parabenen? Gebruik je shampoo met SLS? Conditioner? Haarmaskers? Verf je het ook? Wat voor olie heb je geprobeerd?
Sowieso is haar in de winter vaak droger, maar als je er al zo'n tijd last van hebt kan dat niet de reden zijn
Sommige soorten olie drogen je haar alleen maar meer uit, dus als je maar een soort hebt geprobeerd kan het helpen een andere te proberen. Kokosolie droogt mijn haar bijvoorbeeld gigantisch uit, olijfolie doet juist wonderen!
Krullend haar is van nature droger, als ik 't me goed herinnerquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:35 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar niet, gebruik shampoo en condinotior van Andrelon en heb meerdere geprobeerd. Olie was hele dure van glisskur, als je handen gaat wassen blijft het er nog aan zitten. Ik heb krullend haar
Dat van die shampoo wist ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Krullend haar is van nature droger, als ik 't me goed herinnerIn de OP staat een handleiding voor krullen, heb je die wel eens geprobeerd? Door siliconen/sulfaten/parabenen kan je haar droger worden (als je haar daar gevoelig voor is) en door (agressieve) shampoo te gebruiken wordt het nog erger.
Hoeveel kost een permanent bij Kinki? Was 'n keer 160 euro kwijt in Amsterdam ergens, dat vond ik wel een beetje overdreven. Bij Kinki leveren ze wel goed werk, ben altijd wel tevreden maar heb geen idee van wat een permanent kost bij jullie.quote:Op zondag 24 november 2013 11:38 schreef LuciferRising het volgende:
Ik ben kapper. Werk bij kinki kappers Rdam
Wat kost jouw Enrich? Bij Brainwash tegenwoordig 16,40quote:
16,40 idd, heb m bij brainwash gekochtquote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat kost jouw Enrich? Bij Brainwash tegenwoordig 16,40
http://www.brainwash-kapp(...)wella-professionals/
Ik doe het als ik klaar ben met insmeren. En ik ben altijd echt lang bezig met insmeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef Gwywen het volgende:
Misschien een hele stomme vraag hè, maar dit vraag ik me nou altijd af wanneer ik m'n haar aan het kleuren ben: als er op het pakje staat: 30 minuten intrekken, en je bent al een kwartier bezig met de kleur aanbrengen op je uitgroei, vanaf wanneer moet je die 30 minuten dan laten ingaan?
Vanaf het moment dat je begint met aanbrengen, of vanaf wanneer je klaar bent?
Je komt er volgens mij niet onderuit dat de ene kant van je haar dan een kwartier langer heeft ingetrokken
Ik ga binnenkort even één ophalen met die 5 euro kortingquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
16,40 idd, heb m bij brainwash gekocht
Doen wij ook. Als het erin zit kijken we op de klok.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het als ik klaar ben met insmeren. En ik ben altijd echt lang bezig met insmeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |