abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2013 @ 19:45:24 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133619240
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Herkenbaar, die opmerkingen en gefrut aan haar... Ik had als kind een krullenkop en iedereen vond dat zo leuk, dat ze er aan moesten zitten ofzo, tot mijn moeder (O+) gezegd heeft dat ik geen huisdier ben wat geaaid wil worden...

Maar daar kwam ik niet voor hierheen, Ik heb last van haaruitval en dunner wordend haar :'( , dit wordt zeer ws veroorzaakt door mijn medicatie, en daarmee stoppen is nog geen optie, heeft er iemand tips om dit enigszins tegen te gaan? Vit B krijg ik in injectie vorm, dus ook daar nu geen tekort aan...
gezond eten, weinig stress en je kunt vitaminen bij slikken die je mogelijk nog erbij kunt gebruiken.
Verder kun je niks doen, gewoon wachten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_133623375
Ik heb een vraag voor jullie. Ik had geen zin een topic voor tem aken dus hoop dat mensen mij zo informatie kunnen geven :)

Ik heb echt al een tijd last van heel droge haar en kan er veel aan doen maar niets helpt lijkt wel. Ik heb olie geprobeerd, dure producten zoals bio silk, andrelon, glisskur, speciale shampoo's, af en toe stijl ik het en merk dat het dan nog het mooist zit.

Maar wat kan ik verder nog doen? Mijn haar is heel dik, droog en ik schaam me dood! :'(
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_133623823
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef turksekaas het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie. Ik had geen zin een topic voor tem aken dus hoop dat mensen mij zo informatie kunnen geven :)

Ik heb echt al een tijd last van heel droge haar en kan er veel aan doen maar niets helpt lijkt wel. Ik heb olie geprobeerd, dure producten zoals bio silk, andrelon, glisskur, speciale shampoo's, af en toe stijl ik het en merk dat het dan nog het mooist zit.

Maar wat kan ik verder nog doen? Mijn haar is heel dik, droog en ik schaam me dood! :'(
Ik heb sinds kort een vitaminespray van wella, wel duur maar omdat je maar 3-4 sprays nodig hebt gaat het lang mee..
S. 2014
J. 2016
pi_133623897
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort een vitaminespray van wella, wel duur maar omdat je maar 3-4 sprays nodig hebt gaat het lang mee..
Nooit van gehoord vitaminespray maar ik word zo gek van mij haar ! :'(
pi_133626673
quote:

Ik heb er 4 weken geleden keratine in laten doen. Van pluizebol naar prachtig zacht glanzend haar.

En nee, nu 4 weken later hangt het niet als een bosje stro, het is nog steeds heel erg mooi. Als ik het gewoon laat drogen ben ik zelfs geen pluizebol.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133627760
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 22:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb er 4 weken geleden keratine in laten doen. Van pluizebol naar prachtig zacht glanzend haar.

En nee, nu 4 weken later hangt het niet als een bosje stro, het is nog steeds heel erg mooi. Als ik het gewoon laat drogen ben ik zelfs geen pluizebol.
Ik heb een filmpje gezocht en gezien op Youtube ! Is het erg duur?
pi_133633609
quote:

Wat voor haartype heb je? Stijl/golvend/krullend? Gebruik je stylingproducten met siliconen/sulfaten/parabenen? Gebruik je shampoo met SLS? Conditioner? Haarmaskers? Verf je het ook? Wat voor olie heb je geprobeerd?

Sowieso is haar in de winter vaak droger, maar als je er al zo'n tijd last van hebt kan dat niet de reden zijn ;)
Sommige soorten olie drogen je haar alleen maar meer uit, dus als je maar een soort hebt geprobeerd kan het helpen een andere te proberen. Kokosolie droogt mijn haar bijvoorbeeld gigantisch uit, olijfolie doet juist wonderen!
pi_133633692
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Nooit van gehoord vitaminespray maar ik word zo gek van mij haar ! :'(
http://www.haar-producten(...)-Spray-p-166963.html Deze is het, en scheelt ook gelijk 6 euro qua kosten...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:33:34 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133633718
Heu, die heb ik ook
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133633742
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:33 schreef Harajuku. het volgende:
Heu, die heb ik ook
tevreden erover?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:38:44 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133633779
Was ik geloof ik wel, maar de laatste paar maanden vergeet ik het steeds.
pi_133634005
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:55 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Ik heb een filmpje gezocht en gezien op Youtube ! Is het erg duur?
Ligt aan de lengte van je haar en waar je heen gaat. Ik was nog geen 200 eu kwijt en dat was incl 50 euro aan shampoo en conditioner die je daarna moet gebruiken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133634669
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:19 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Wat voor haartype heb je? Stijl/golvend/krullend? Gebruik je stylingproducten met siliconen/sulfaten/parabenen? Gebruik je shampoo met SLS? Conditioner? Haarmaskers? Verf je het ook? Wat voor olie heb je geprobeerd?

Sowieso is haar in de winter vaak droger, maar als je er al zo'n tijd last van hebt kan dat niet de reden zijn ;)
Sommige soorten olie drogen je haar alleen maar meer uit, dus als je maar een soort hebt geprobeerd kan het helpen een andere te proberen. Kokosolie droogt mijn haar bijvoorbeeld gigantisch uit, olijfolie doet juist wonderen!
Ik verf mijn haar niet, gebruik shampoo en condinotior van Andrelon en heb meerdere geprobeerd. Olie was hele dure van glisskur, als je handen gaat wassen blijft het er nog aan zitten. Ik heb krullend haar :(
  dinsdag 26 november 2013 @ 09:46:01 #64
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_133634880
Onlangs meegedaan aan een metamorfose voor een weekblad: m'n haar is nu koper met lichte highlights. Eindelijk een redhead :D Superblij mee! Helaas begint het alweer uit te groeien.

Voor mijn haardos (dik, golvend), die ik twee keer per week was, gebruik ik het volgende:

- Shampoo: H&S Care & Repair
- Kérastase, Nutritive-lijn: Nectar Thermique voor droog tot zeer droog haar (na iedere wasbeurt)
- L'Oreal Elvive Re-nutrition masker met verzorgend serum (1x per week)
- L'Oreal Professional Mythic Oil (als ik zin heb, 1x per week ofzo. Wordt je haar lekker zacht van)
- Andrélon, Pink Collection: Make it shine-spray, antipluis & glans. Deze gebruik ik sinds kort. Erg fijn spul!

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 26-11-2013 09:55:01 ]
(Un)masking for the greater good.
pi_133636648
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:35 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Ik verf mijn haar niet, gebruik shampoo en condinotior van Andrelon en heb meerdere geprobeerd. Olie was hele dure van glisskur, als je handen gaat wassen blijft het er nog aan zitten. Ik heb krullend haar :(
Krullend haar is van nature droger, als ik 't me goed herinner ;) In de OP staat een handleiding voor krullen, heb je die wel eens geprobeerd? Door siliconen/sulfaten/parabenen kan je haar droger worden (als je haar daar gevoelig voor is) en door (agressieve) shampoo te gebruiken wordt het nog erger.
pi_133636719
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:02 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Krullend haar is van nature droger, als ik 't me goed herinner ;) In de OP staat een handleiding voor krullen, heb je die wel eens geprobeerd? Door siliconen/sulfaten/parabenen kan je haar droger worden (als je haar daar gevoelig voor is) en door (agressieve) shampoo te gebruiken wordt het nog erger.
Dat van die shampoo wist ik niet :O Bedankt ik ga het proberen :D
pi_133636933
Kan wel een paar weekjes overheen gaan voor je resultaat merkt hoor :D Je haar moet er a.h.w. aan wennen.

Ik was mijn haar een keer maand met shampoo, verder alleen met conditioner (Yes to Tomatoes/Carrots van de Tuinen). Ik gebruik haarstyling dat met conditioner uit te wassen is en ben groot fan van olijfolie tegen pluis en SMTs als masker (Snowymoon Moisture Treatment: 1 deel honing, 1 deel pure aloë vera gel en 4 delen conditioner en wat essentiële olie). Heb ook krullend haar, dus misschien heb je er wat aan ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door gehotseflotst op 28-11-2013 07:45:28 ]
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:54:10 #68
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133651757
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:38 schreef LuciferRising het volgende:
Ik ben kapper. Werk bij kinki kappers Rdam
Hoeveel kost een permanent bij Kinki? Was 'n keer 160 euro kwijt in Amsterdam ergens, dat vond ik wel een beetje overdreven. Bij Kinki leveren ze wel goed werk, ben altijd wel tevreden maar heb geen idee van wat een permanent kost bij jullie.

M'n haar valt tot de onderkant van m'n borsten.
Bay of Plenty
  woensdag 27 november 2013 @ 19:56:44 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133685640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

tevreden erover?
Wat kost jouw Enrich? Bij Brainwash tegenwoordig 16,40
http://www.brainwash-kapp(...)wella-professionals/
pi_133702893

Dus, sinds vorige week is het blauw. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_133753201
Misschien een hele stomme vraag hè, maar dit vraag ik me nou altijd af wanneer ik m'n haar aan het kleuren ben: als er op het pakje staat: 30 minuten intrekken, en je bent al een kwartier bezig met de kleur aanbrengen op je uitgroei, vanaf wanneer moet je die 30 minuten dan laten ingaan?
Vanaf het moment dat je begint met aanbrengen, of vanaf wanneer je klaar bent?
Je komt er volgens mij niet onderuit dat de ene kant van je haar dan een kwartier langer heeft ingetrokken 8)7
pi_133753474
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat kost jouw Enrich? Bij Brainwash tegenwoordig 16,40
http://www.brainwash-kapp(...)wella-professionals/
16,40 idd, heb m bij brainwash gekocht :)
S. 2014
J. 2016
pi_133753934
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:23 schreef Gwywen het volgende:
Misschien een hele stomme vraag hè, maar dit vraag ik me nou altijd af wanneer ik m'n haar aan het kleuren ben: als er op het pakje staat: 30 minuten intrekken, en je bent al een kwartier bezig met de kleur aanbrengen op je uitgroei, vanaf wanneer moet je die 30 minuten dan laten ingaan?
Vanaf het moment dat je begint met aanbrengen, of vanaf wanneer je klaar bent?
Je komt er volgens mij niet onderuit dat de ene kant van je haar dan een kwartier langer heeft ingetrokken 8)7
Ik doe het als ik klaar ben met insmeren. En ik ben altijd echt lang bezig met insmeren. :')
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:12:32 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133755358
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

16,40 idd, heb m bij brainwash gekocht :)
Ik ga binnenkort even één ophalen met die 5 euro korting :Y Of twee :9
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:13:02 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133755381
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik doe het als ik klaar ben met insmeren. En ik ben altijd echt lang bezig met insmeren. :')
Doen wij ook. Als het erin zit kijken we op de klok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')