Held...Geen handjes geklap met die Hollywood ploegquote:Op
zondag 24 november 2013 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Cousins die iedereen van het veld haalt
Hoe Freeland ejected is vind ik nog een groter wonder. Die was hele tijd rustig en raakte verder helemaal niemand aanquote:Op zondag 24 november 2013 13:10 schreef Sasman het volgende:
Hoe de fuck kan Bogut geen ejection krijgen???
[..]
Held...Geen handjes geklap met die Hollywood ploeg
Hij deed ook net alsof Cousins een waardeloze role-player isquote:Op zondag 24 november 2013 17:12 schreef TheGOAT het volgende:
King sClippers bij NOS, die SmeetsHeeft het over Blake Griffith, wat een vent zeg
quote:Op maandag 25 november 2013 17:23 schreef Cavaliers het volgende:
Derrick Rose's season is over. The former MVP who missed all of last season is done for 2013-14 after surgery to repair a torn medial meniscus.
Dat zou toch niet werken ongeacht de mogelijkheid. Kijk maar naar Lakers van vorige jaar. De rol die Lebron vervult bij Heat is niet alleen zijn SF positie maar hij is veel mee betrokken bij het spel. Bij Lakers kan je dat vergeten met Kobe, de vraag is of zijn ego ook hem in de weg zou staan. Melo geldt hetzelfde,een high scorer maar die rol kunnen ze alle 3 wel vervullen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef lordteddybeer het volgende:
Dit kan je dus wel vergeten, hoe onmogelijk het al wel niet was
[ afbeelding ]
Is dat een soort poor man's League Pass ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:56 schreef IbanMayo het volgende:
Heb nu een maandje Ballstreams gekocht om uit te proberen. Heerlijk zegNu Spurs - Thunder
Fotoooooo's!quote:Op donderdag 28 november 2013 02:48 schreef matthijst het volgende:
Zit nu in BK bij nets - lakers.
Pfff 40-54 halftime.
Muziek is wel geniaal
Nee, LP is een poor man's BallStreams.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is dat een soort poor man's League Pass ofzo?
PS Suns met een keiharde blowout. En nog wel tegen Portland
Mocht geen SRL meenemen, dus foto's met een simpele Canonding...quote:[img]http://i.fokzine[img]http://1.bp.blogspot.com/--oouk5zQ6FM/UpbW9H5U8XI/AAAAAAAAIlU/74SwK0652yY/s1600/IMG_0403.JPG[/img].net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 28 november 2013 12:17 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Fotoooooo's!
Goedkopere variant van League Pass. Alle NBA games, live en na afloop terug te kijken. In HD. Ik heb 17 dollar nogwat afgerekend voor een maand. Heel jaar is relatief nog goedkoper.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:02 schreef TheGOAT het volgende:
Vette foto's hoor!
En wat is dat ball streams dan?
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:21 schreef matthijst het volgende:
Geinig. Jason Kidd die "Hit Me" roept om een gratis timeout te krijgen:
Geinig.twitter:ESPNNBA twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 06:03:38NBA fined Nets coach Jason Kidd $50,000 for intentionally spilling a drink on the floor to delay Wednesday's game. http://t.co/XPSs9i7qeT reageer retweet
In een beetje HD?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Goedkopere variant van League Pass. Alle NBA games, live en na afloop terug te kijken. In HD. Ik heb 17 dollar nogwat afgerekend voor een maand. Heel jaar is relatief nog goedkoper.
Alles in HD, geen black outs, geen lag, verschillende feeds, alles binnen een minuut of drie on demand. Tegelijk inloggen kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
In een beetje HD?
En kun je eens testen of je met meerdere personen kunt inloggen?
Ik heb nu een LP met z'n 3en dus de kosten vallen mee, alleen je kunt uiteraard maar met 1 persoon tegelijk kijken...
50.000 dollar boetequote:Op vrijdag 29 november 2013 07:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Geinig.twitter:ESPNNBA twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 06:03:38NBA fined Nets coach Jason Kidd $50,000 for intentionally spilling a drink on the floor to delay Wednesday's game. http://t.co/XPSs9i7qeT reageer retweet
Vast niet. Gezien z'n quote na de wedstrijd: "Sweaty palms. I was never good with the ball.".quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij heeft een 10,5 miljoen dollar contract dus of ie er wakker van ligt durf ik te betwijfelen.
En dan heeft ie natuurlijk nog wat over van z'n player contracts
quote:
Jullie dragen LeBron come home t-shirtsquote:
Nee, niet jullie. Het waren er een paar honderd. Waarschijnlijk ezelfde idioten die een paar geleden z'n jersey stonden te verbranden.quote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie dragen LeBron come home t-shirts
Lebron neemt samen met Melo een paycut omdat ze willen samenspelen met Kobe in L.A. was het toch?quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef matthijst het volgende:
Miami voor de three-peat en Lebron daarna naar Cleveland, prachtig.
Dan komen al die bandwagonertjes weer terug.quote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef matthijst het volgende:
Miami voor de three-peat en Lebron daarna naar Cleveland, prachtig.
?quote:Op maandag 2 december 2013 20:27 schreef matthijst het volgende:
Dan gaan we zien hoe groot LeBron echt is
oh, die 2e 3punter net short van georgequote:Op maandag 2 december 2013 06:46 schreef zeebeschuit het volgende:
[ afbeelding ]
Número 1111 !!
Mooie wedstrijd vanavond: Portland vs indiana
quote:Frank, the highest-paid assistant coach in the NBA(over $1 million a year) and Kidd’s coach in New Jersey for parts of six seasons, will not be on the Nets’ bench or have an active role in practices, Kidd said.
Ben ook een keer naar Heat geweest, als je in dat stadion gaat eten ben je met een kerstdiner goedkoper uit denk ikquote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef zeebeschuit het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
naar lakers vs Heat met kerst. Leuk om ook eens mee te maken. Belachelijke prijzen maargoed.. Besparen we maar met het eten van hotdog ipv kerstdiner
't is in LAquote:Op woensdag 4 december 2013 14:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Ben ook een keer naar Heat geweest, als je in dat stadion gaat eten ben je met een kerstdiner goedkoper uit denk ik
Oeps overheen gelezenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:19 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
't is in LAMaargoed prijzen zijn @ all sport evenementen in usa redelijk aan de prijs maargoed maakt niet uit. Gaat om de sfeer die dag
Wat bedoel je hier precies mee? Want ik vind sport dat vrij goedkoop. Paar dollar voor een baseball game bv. Of de wat minder populaire teams uit de NBA.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:19 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
@ all sport evenementen in usa redelijk aan de prijs maargoed maakt niet uit.
De prijs van het eten/drinken rond sport evenementen in Amerika denk ikquote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Want ik vind sport dat vrij goedkoop. Paar dollar voor een baseball game bv. Of de wat minder populaire teams uit de NBA.
Dan ga je in ieder geval naar de meest dure game van dit hele seizoen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef zeebeschuit het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
naar lakers vs Heat met kerst. Leuk om ook eens mee te maken. Belachelijke prijzen maargoed.. Besparen we maar met het eten van hotdog ipv kerstdiner
Ben verwend idd. Ga altijd alleen voor tickets in de 100 regioquote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ga je in ieder geval naar de meest dure game van dit hele seizoen.25 december zijn alle prijzen veel te gek en niet vergeten, op NBC drie games achter elkaar op televisie de hele dag. Ik had een andere dag gekozen
Heb je het wel via StubHub gedaan? Daar begint het vanaf $190. Of je moet perse in die rij willen zitten natuurlijk.
Wat een idioot goede coach is dat, en 't is pas een rookie.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:16 schreef zeebeschuit het volgende:
[ link |
![]()
En laat dat nou ervaring heten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:55 schreef One_conundrum het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel jammer bij die games waarbij het close is op het einde. Altijd hetzelfde tactische spelletje. Gister bij Lakers ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |