Weer een staaltje van heel slecht en onveilig lichten inregelen. Dat zijn ze allemaal op de goylaan. Fietsers en voetgangers rechtdoor en autos rechtsaf tegelijk. Niet meer van deze tijd. Zeker niet op deze drukke wegen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:50 schreef Markeerstift het volgende:
Op dat kruispunt bij de ah op de goylaan (vanuit briljantlaan) was ik laatst bijna aangereden door een vrachtwagen die rechtsaf ging terwijl ik voor rechtdoor ook groen had. Doodeng.
Zie je nog heel vaak in Utrecht, ook op de ASW bijvoorbeeld. Slaat inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weer een staaltje van heel slecht en onveilig lichten inregelen. Dat zijn ze allemaal op de goylaan. Fietsers en voetgangers rechtdoor en autos rechtsaf tegelijk. Niet meer van deze tijd. Zeker niet op deze drukke wegen.
Echt belachelijk.
Tuurlijk niet jochie...quote:
Kardinaal de Jongweg, Jan van Galenstraat precies hetzelfde. Daar is al een dodelijk slachtoffer gevallen trouwens. zie -> http://www.volkskrant.nl/(...)en211113/index.dhtmlquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weer een staaltje van heel slecht en onveilig lichten inregelen. Dat zijn ze allemaal op de goylaan. Fietsers en voetgangers rechtdoor en autos rechtsaf tegelijk. Niet meer van deze tijd. Zeker niet op deze drukke wegen.
Echt belachelijk.
Daar hebben ze er toch teveel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Afrika gaan er steeds mensen dood.
Die kunnen dan allemaal zwarte piet spelen tijdens de intocht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:23 schreef Q. het volgende:
Dat is dan ook een enclave van bepaalde Noord-Afrikaanse landen.
Maar dat slachtoffer is 5 jaar geleden gevallen; ondertussen is de snelheid alweer verlaagd naar 50 op de kardinaal de jongweg....quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:05 schreef bork het volgende:
[..]
Kardinaal de Jongweg, Jan van Galenstraat precies hetzelfde. Daar is al een dodelijk slachtoffer gevallen trouwens. zie -> http://www.volkskrant.nl/(...)en211113/index.dhtml
Klopt maar er wordt niet vermeld hoeveel gewonden er vallen. Het gaat niet om de snelheid hier, auto's uit de Jan van Galenstraat die de situatie niet kennen, scheppen voetgangers/fietsers die daar de KdJ oversteken. Pas nog iemand hier uit de straat is daar geraakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maar dat slachtoffer is 5 jaar geleden gevallen; ondertussen is de snelheid alweer verlaagd naar 50 op de kardinaal de jongweg....
Wat is er gebeurt bij het busstation dan? Natuurlijk is het een als je uit de sijpestijntunnel komt erg onoverzichtelijk, maar de stoplichten werken gewoon. Als je als fietser ervoor kiest door te rijden (wat ik echt continu zie gebeuren) dan neem je wel zelf het risico.
Maar op een of andere manier zit ik altijd in de stroom fietsers die het verkeersinzicht van een slak heeft...(Je kent het wel alle fietser links inhalen op het voorsoorteer vak om linksaf te slaan om vervolgens rechtdoor te rijden en boos te worden op de mensen die daadwerkelijk linksaf willen slaan etc...).
http://www.rtvutrecht.nl/(...)egebied-utrecht.htmlquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:09 schreef zatoichi het volgende:
RIP zandpad![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rechts-Zandpad.dhtml
Wel een beter uitzicht voor de mensen die moeten revalideren in de Hoogstraat, die gaat twee jaar tijdelijk in het oude ziekenhuis overvecht zitten.... a room with a view!quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:13 schreef The6thgate het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)egebied-utrecht.html
Weet niet of die plek nou zo'n verbetering is.
Tja ik heb zelf ook niet zoveel met hoeren dus maak er lekker een stuk van waar gewone woonboten komen te liggen (zoals de Leidsekade); dan wordt dat nog een prachtig stukje Utrecht. Uniek is niet per definitie iets goeds in mijn ogen....quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:23 schreef Nielsch het volgende:
Wel jammer dat die bootjes weggaan. Heb zelfs niets met betaalde hoeren maar was toch wel een uniek stukje Nederland.
En een beetje stad heeft op brommer-rijdende stelende bontkraagjes (die graag in dat soort buurten rondhangen overigens) maar die heb ik liever ook niet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:25 schreef 16meter het volgende:
Een beetje stad heeft een rosse buurt. Gewoon enorm zonde van het Zandpad.
Deze week nog zo'n scooter driveby- overval geweest in Amersfoort. Zelfs daar alquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En een beetje stad heeft op brommer-rijdende stelende bontkraagjes (die graag in dat soort buurten rondhangen overigens) maar die heb ik liever ook niet...
Ja, dan gaat het de illegaliteit niet in.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:27 schreef Lemans24 het volgende:
Of het nou netjes is of niet, de gemeente is er mooi vanaf. Dat is ook wat waard!
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het de illegaliteit niet in.
Ik weet van mensen bij de Hardebollenstraat in de buurt dat die toch best verbaasd waren over hoezeer de overlast was afgenomen toen de prostitutie was opgehouden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Is dat zo?
In Zweden is prostitutie helemaal niet toegestaan. Ze zeggen echter dat het daar perfect werkt. Ik weet niet of dat waar is, maar wie weet.
Maar het gaat in Utrecht alleen om de uitbater, die kunnen we missen als kiespijn. De hoeren mogen blijven hoor.
Mooi!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik weet van mensen bij de Hardebollenstraat in de buurt dat die toch best verbaasd waren over hoezeer de overlast was afgenomen toen de prostitutie was opgehouden.
Kennissen van mij merkten dat een buurvrouw die ze eerder eigenlijk nooit zagen opeens veel thuis was, kwamen ze erachter dat de mevrouw nu werkeloos was nadat de boten gesloten waren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:14 schreef Silenus het volgende:
Dat is ook wel logisch, natuurlijk. Maar het gaat nu ongetwijfeld ergens anders opduiken, de hoeren zijn niet bepaald opgelost in de lucht....neem ik aan.
Ze zal toch wel WW krijgen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kennissen van mij merkten dat een buurvrouw die ze eerder eigenlijk nooit zagen opeens veel thuis was, kwamen ze erachter dat de mevrouw nu werkeloos was nadat de boten gesloten waren.
Wat wil je met dat topic zeggenquote:Op dinsdag 3 december 2013 07:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk niet jochie...
ONZ / Burgemeester Wolfsen zit ook op FOK!
Die bussen bleven toch gewoon rijden? Dacht dat die milieuvriendelijk genoeg waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef bork het volgende:
Zo de sloop van GVU-bussen is alvast begonnen
[ afbeelding ]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)t-door-de-bocht.html
Maar van wat ik gelezen hebt neemt Qbuzz de nieuwere bussen van GVU over.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:27 schreef Nielsch het volgende:
Ze gaan weg omdat QBuzz het stadsvervoer gaat overnemen van GVU/Connexxion, per 8 december.
Daar heb je gelijk in. Ze hebben één nacht de tijd om 142 bussen om te kleuren. Daarnaast zetten ze zelf 160 nieuwe bussen in.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar van wat ik gelezen hebt neemt Qbuzz de nieuwere bussen van GVU over.
één nachtquote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ze hebben één nacht de tijd om 142 bussen om te kleuren. Daarnaast zetten ze zelf 160 nieuwe bussen in.
quote:Ik heb op de website van U-OV gezien dat per 8 december ook de dienstregeling voor de stad Utrecht ingrijpend gaat veranderen. Lijnen verdwijnen of worden voortgezet onder een ander lijnnummer. Om maar iets te noemen lijn 11 verdwijnt en wordt vervangen door lijn 28 die dan Vleuten-De Meern / Leidsche Rijn, Utrecht-Centrum en De Uithof/Azu. Lijn 8 rijdt tussen Utrecht-Oost, Utrecht-Centraal en Lunetten en neemt daarbij lijn 4 over die per 2014 gaat verdwijnen. De huidige route door overvecht, tuindorp-oost en een stukje van tuinwijk verdwijnt daarmee definitief. En nog veel meer wijzigingen. Ik voorspel een gigantische chaos per 8 december. Hopelijk resulteert dit niet in een verdergaande kaalslag op het OV in de regio Utrecht. Worden we allemaal gedwongen om de auto te gebruiken met als gevolg meer files en uitlaatgassen. De nieuwe bussen ervaar ik wel als positief!
Fiets! (ik werk bij het station en woon daar 2 kilometer vandaan)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef maniack28 het volgende:
Auto! (ik werk bijna nooit tijdens kantoortijden dus ook geen file)
Relaxed!quote:
http://u-ov.info/plan-mijn-reis/lijninformatie/lijnwijzigingen/quote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Relaxed!
Hier overigens alle wijzigingen, denk ik...
http://www.totalov.nl/nie(...)recht-provincie.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |