Ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe de interviews gaan achter de schermen 'Heb je nog iets ergs meegemaakt dat je wilt vertellen?'quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Wat een geforceerde manier om z'n zielige verhaal te vertellen
Je hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Oh bah operaEn nog slecht gezongen ook.
Claim ik ook niet te hebben hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van.Hij is door.
Oke, het was niet net zo goed als het origineel. (Ken je die trouwens?)quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Claim ik ook niet te hebben hooroverigens vond ik de uitspraak OOK slecht.
Weleens gehoord jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:31 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Oke, het was niet net zo goed als het origineel. (Ken je die trouwens?)
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Die naam zat ik al te zoeken. Maar wel leuk dit.
Ja ik ken ze, geweldig! Kon even niet op de naam komen.quote:
die had een zielig verhaal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
wtf
De matige opera bagger gaat wel door
Het origineel van Metallica is beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
whut?quote:
Bij editie NL zei een opera zangeres dat het niet opera was, maar een goede imitatie van operaquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:46 schreef ato het volgende:
Het gaat toch om het talent?
Mijn god het is niets tot vandaag..Nou ja dat kind van 9 die opera zingt (als zij echt zingt, ik ga commentaar krijgen.)
ohquote:
manwijfquote:
zielig verhaal beketent je bent dooorquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het origineel van Metallica is beterMetallica is de derde die deze plaat coverde, aantal decennia geleden was thin lizzy die de plaat bekendheid gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whiskey in the jar is een oud Iers volkslied uit de 19e eeuw.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Weet ik, heb ooit eens hele oude versies van begin van de 20ste eeuw opgezocht van dit liedjequote:Op zaterdag 23 november 2013 20:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Metallica is de derde die deze plaat coverde, aantal decennia geleden was thin lizzy die de plaat bekendheid gaf.
Whiskey in the jar is een oud Iers volkslied uit de 19e eeuw.
nee karinquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind dit soort programma's alleen maar leuk als ik op FOK! mee kan lezen.
Kun je ook instrumenten bespelen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:04 schreef ato het volgende:
Dit kunnen Anonymousz en ik ook voor je kunnen zingen, zijn wij ook HGT..
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:04 schreef ato het volgende:
Dit kunnen Anonymousz en ik ook voor je kunnen zingen, zijn wij ook HGT..
quote:
Een vroeger schoolvriendinnetje van mij heet ook zoquote:
Ah dus je moet een bandje zoeken en dan gaan jullie meedoenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef ato het volgende:
Gaat snel nu, nee ik kan geen instrumenten bespelen maar aardig moppie zingen Karenina :-)
same herequote:
quote:
Ik word er vooral nerveus van.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik snap dit niet zo goed... Ligt dat aan mij?
jaquote:
Ikword nerveus van de editing.. Voordat ik goed kan zien wat er gebeurt gaat het beeld naar het publiek of juryquote:
Wat irritant trouwens dat Dan ook een Nederlands woord is. Ik moet veel zinnen dubbel lezen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dan vindt het heel origineel geloof ik.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:13 schreef ato het volgende:
Ik ben homo en jij vrouw toch Anonymousz, ja ik trouw met je :-)
Ik vind dr briljantquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
Dit is zo'n lekker gekke zus die zich voor schut zet op een bruiloft.
Screenshotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:16 schreef Aspergermeisje het volgende:
Pedagogie voor z’n uitspraak.
niet hatenquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef ato het volgende:
En er is getrouwd vandaag.....happy news..
bennyquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Screenshot
KolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terug gespoeld?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zijn eerste liefde die 3 jaar geleden is overleden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef DjinN het volgende:
Voor wie gaat deze jongeman zingen? Zag nog net dat ie begon te huilen, kreeg het verhaal niet helemaal mee
[..]
Screenshot
mother of godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
[..]
Screenshot
FOK!ker for sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is paulquote:
ik eet nu een kalfskroketquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:20 schreef BzP het volgende:
een hele dikke ja, en een kroketje van chantal
quote:
Ga je nu ook een lady bla bla act ontwikkelen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:21 schreef ato het volgende:
Ik vond het vreselijk vananavond maar ik ben gelukkig getrouwd vanavond! :-)
Ja, vind ik ook altijd heel raar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Dus je bent door maar eigenlijk nog niet
ik vind jou leuker dan chantal en gordonquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:29 schreef ato het volgende:
Ik vind Chantal leuker dan Gordon trouwens..
Uhuquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Dus je bent door maar eigenlijk nog niet
ditquote:
echt hequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat krijgt dan een golden ticket
Robert wilde weten of hij dan weer aan de zuip zou gaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:34 schreef Stickertje het volgende:
Hoe ga je dan verder?
Beetje raar geformuleerde vraag
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef ato het volgende:
Ik vind jou ook leuker anonymousz, maar wij zijn getrouwd.. x
quote:
Heb je een puntquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar niet echt bijster origineel, die hebben we al 10 keer gezien in vorige seizoenen ook.
Je begint oud te worden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Godver die effectjes met die grote tabletStom gedoe zeg.
Ik vind het wel tof eigenlijk. Minder statisch dan met papiertjes en vage overgangen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Niet haten op de swaaip tafel uit the voicequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet haten op de swaaip tafel uit the voice![]()
Volgens mij zitten de swaffel plekken van winston er nog op
Ja dat scheelt een stuk johquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet haten op de swaaip tafel uit the voice![]()
Volgens mij zitten de swaffel plekken van winston er nog op
ik wil van je scheidenquote:
Het lijkt mij wel grappigquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
The Hit klinkt ook als een programma dat vol zit met zielige verhalen..
Hij stond er wel bij als een heldjequote:Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
Alleen door vanwege zijn leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |