een eckte fokker rookt kwaliteit Gquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef spierbal het volgende:
[..]
LB je steekt het toch in de hents
Jawel, die van mij.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Woods het volgende:
Nog geen enkel serieus antwoord tegengekomen
onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:18 schreef Woods het volgende:
Nog geen enkel serieus antwoord tegengekomen
Shag van de Lidl?quote:
Bijvoorbeeld. Ik haal altijd L&M shag bij de AH, kost 3,70 voor 25gram. Perfect om joints mee te draaien en ik vind het een stuk lekkerder dan joints met peuken draaien.quote:
Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik haal altijd L&M shag bij de AH, kost 3,70 voor 25gram. Perfect om joints mee te draaien en ik vind het een stuk lekkerder dan joints met peuken draaien.
Bij de Aldi zijn ze goedkoperquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:15 schreef Woods het volgende:
Ik besefte opeens dat je voor een joint niet perse dure Marlboro hoeft te kopen. Je kan ze immers ook bij Lidl halen, maar hoeveel kosten deze hier(ongeacht welk merk)?
wat is dit voor but manquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:48 schreef Sjeenkske het volgende:
[ afbeelding ]
Gold label bevat veel Burley en Virginia tabakken. Deze geven de Taribi Gold Label een heerlijke volle, doch pittige smaak. Bij deze tabakssoorten is de nerf van het blad met de hand verwijderd, zodat er nagenoeg geen stelen in de tabak te vinden zijn. Resultaat van bijna 250 jaar ervaring en expertise. Hierdoor kunnen wij u deze hoogwaardige kwaliteit shag aanbieden.
http://www.bijprimera.nl/Taribi-Gold-label
¤7,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |