Ik verveel me....quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
Waarom gaan mensen serieus in op deze troll?
Nou, eigenlijk om te hopen dat het gedeelte 'ik geef teveel geld uit' wel waar is eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Alan_Bastard het volgende:
Waarom gaan mensen serieus in op deze troll?
Niet alleen zijn moeder.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zijn moeder staat bij jou op de begroting?
Met of zonder kist?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Niet alleen zijn moeder.
Die van jou ook
Met een onderliggend "kijk mij het eens goed hebben" idee.... reisje hier, reisje daar, boodschapjes zus, boodschapjes zo, en aan het eind van de maand blijkt er 50% meer te zijn uitgegeven dan er binnenkwam.... en van dat gedeelte wat binnenkwam blijkt ook nog eens 35% ten onrechte binnen te komen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had het over TS en al zijn ik heb het zo slecht topics
Ik ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had het over TS en al zijn ik heb het zo slecht topics
WTF je zinnen slaan neegens op. Weel te vang.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een onderliggend "kijk mij het eens goed hebben" idee.... reisje hier, reisje daar, boodschapjes zus, boodschapjes zo, en aan het eind van de maand blijkt er 50% meer te zijn uitgegeven dan er binnenkwam.... en van dat gedeelte wat binnenkwam blijkt ook nog eens 35% ten onrechte binnen te komen.
Met andere woorden; TS zou max 65% van wat hij nu als "inkomen" heeft mogen uitgeven, terwijl hij nu al 150% uitgeeft.....
Als hij zijn uitgaven zou halveren dan zou hij nog teveel uitgeven.
Zei hij broodnuchter vanaf zijn zolderkamer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
WTF je zinnen slaan neegens op. Weel te vang.
Maar dat is niiet hnet idee van dit topiv. Ik heb hulp nodig. Ik will n uet dakloos en shit worhndemk.
Oh ik kan ne echt niet conce treren. Morgen post ik verder. maar flamen graag in de klb.
Wel bvanaf mijn kamer inderdaad. Maar dan een midden verdi0puign kamer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zei hij broodnuchter vanaf zijn zolderkamer.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wel bvanaf mijn kamer inderdaad. Maar dan een midden verdi0puign kamer.
Ik ben ook expres niet uitgegaanh. HEb echt gewoon geen behoften saan die lesbo shit.
MAar ik moet echt wegblijven van Fok!. Anders vern=kloot ik mijhn eigen topics. Dit topic is echt serioeus bedoeld. Voor lklachten ==> K:BL
lalalaa finger in mijn oorquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet
Jij bent serieus zielig en hebt een probleem
RIP aan de nabestaanden
jawelquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:19 schreef Roadtrip het volgende:
Jongens dit is een WGR topic.
Ik ben trouwens inmiddels ook te dronken om serieus te reageren. Mijn huisgenootjes en drankspel.
Maar laten we het serieus houden. Ik doe serieus. Bij het KLB topic kunnen jullie baggeren.
En ik ben echt fgeen torll
we hoeven niet naar KLB met jou hierquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
WTF je zinnen slaan neegens op. Weel te vang.
Maar dat is niiet hnet idee van dit topiv. Ik heb hulp nodig. Ik will n uet dakloos en shit worhndemk.
Oh ik kan ne echt niet conce treren. Morgen post ik verder. maar flamen graag in de klb.
Echt hequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zei hij broodnuchter vanaf zijn zolderkamer.
Ik zou gouden earplugs kopen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
lalalaa finger in mijn oor
kk hoor nisk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |