abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133548181
Beste Fok!ers,

Hier moet ik toch even over klagen… Ik heb in mijn vriendengroep een slechte reputatie. Ik geef toe, ik feest hard en ga dat voor niemand veranderen. Mijn échte vrienden kunnen dat en de gekke shit die met mij omgaan brengt ook waarderen.

Alleen die reputatie breid zich uit. Het begon met de universiteit. Ik ben naar veel feestjes gegaan en als resultaat heb ik een paar dingen verkeerd gedaan. Nu sta ik echter als de alcoholist bekend bij iedereen. Dat wil ik niet.

Mijn huisgenootjes hebben ook bonje. Het zijn drie chicks en eigenlijk ga ik niet veel met ze om. We zijn gewoon heel anders. Nu wilde ze vanavond ff zuipen en of ik gezellig mee ging doen. Zegt het andere huisgenootje dat ze moesten oppassen omdat ik veel zuip en het de vorige keer mis was gegaan. Ik beperk mezelf niet tot een shotje tequila maar zuip uit de fles. (alle normale mensen doen dat toch)? Ik weet nu wel weer wat er die avond gebeurd was. Closure na echt een half jaar. Dit was trouwens dezelfde keer als mijn Gevolgen Feestje topic en de enige keer dat ik bezopen was met mijn huisgenootjes.

Ook familie maakt zich zorgen over mijn gedrag.

Het probleem is, ik probeer alles gescheiden te houden. Gewoon drie groepen. Mijn vrienden waarmee ik gekke shit doe, mijn huisgenootjes waarbij ik het leefbaar hou maar waar ik niet veel mee omga en mijn familie waar ik de brave nerd ben.

Klacht: ik hou van privacy. En die wordt aangetast door mijn steeds sterkere slechte reputatie.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133548236
Je hebt niet alleen een slechte reputatie in je vriendengroep.
pi_133548286
Wat n kneus ben jij zeg
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_133548288
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef hoink581 het volgende:
Als je gelezen had is de klacht dat die reputatie zich uitbreid. Als aids.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133548302
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:08 schreef Thezappa het volgende:
Wat n kneus ben jij zeg
Waarom dat?
pi_133548324
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:08 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Als je gelezen had is de klacht dat die reputatie zich uitbreid. Als aids.
Als topicdiaree zou een betere metafoor zijn geweest.
pi_133548358
Buiten de fictieve mensen in jouw hoofd weet niemand van jouw bestaan af.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_133548365
Nou wat was er gebeurd die nacht?
pi_133548371
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Waarom dat?
Omdat jij louter verzonnen topics plaatst en ook fok vervuild met je kloons zoals Erno-E en workhard. :')

Je moet wel echt geen leven hebben wil je zoveel tijd steken in shit verzinnen, zielig ventje.
pi_133548436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Omdat jij louter verzonnen topics plaatst en ook fok vervuild met je kloons zoals Erno-E en workhard. :')

Je moet wel echt geen leven hebben wil je zoveel tijd steken in shit verzinnen, zielig ventje.

Lol ik maak echt geen verzonnen topics. Ik begrijp ook niet waar dat vandaan komt.

Stiekem zou ik trouwens wel blij zijn met Erno-e als kloon...
pi_133548461
Uit fles drinken (behalve bij bier) noem ik niet normaal, nee Roadtrip.. Nee... Het gaat om gezelligheid als je in huiskamer met je huisgenoten of vrienden wat drinkt..
pi_133548487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit fles drinken (behalve bij bier) noem ik niet normaal, nee Roadtrip.. Nee... Het gaat om gezelligheid als je in huiskamer met je huisgenoten of vrienden wat drinkt..
Wat een onzin, je bent toch geen wijf. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133548498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Want een fles kan je niet delen :')
pi_133548560
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat een onzin, je bent toch geen wijf. :')
Als het doel van iedereen is om dronken te worden dan moet je dat vooral doen, maar ik geloof dat de huisgenootjes van TS niet dat als doel hebben. Dus als je dan perse uit fles moet drinken om stoer te doen moet je maar een eigen fles meebrengen. Wijf of niet..
pi_133548569
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:14 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lol ik maak echt geen verzonnen topics. Ik begrijp ook niet waar dat vandaan komt.

Stiekem zou ik trouwens wel blij zijn met Erno-e als kloon...

pi_133548575
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als het doel van iedereen is om dronken te worden dan moet je dat vooral doen, maar ik geloof dat de huisgenootjes van TS niet dat als doel hebben. Dus als je dan perse uit fles moet drinken om stoer te doen moet je maar een eigen fles meebrengen. Wijf of niet..
Uit de fles drinken om stoer te doen? Je bent een beetje wereldvreemd, of niet soms? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133548607
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef hoink581 het volgende:
pi_133548661
quote:
maar ik geloof dat de huisgenootjes van TS niet dat als doel hebben
Dat was toen wel een beetje het doel. Iedereen was echt knetter bezopen. Op die manier drink ik zelf nooit. Ik drink voor gezelligheid. Maar als je er dan toch bent...
quote:
Dus als je dan perse uit fles moet drinken om stoer te doen moet je maar een eigen fles meebrengen. Wijf of niet..
Dat had ik ook gedaan. Ik had een paar flessen tequila cadeau gedaan. Op een gegeven moment was er een of ander christelijk mens die niet geloofde dat het zonder zout kon. Iemand anders en ik wilde bewijzen dat dat wel kon.

Het begon met rondjes van 4 shotjes. Toen die fles leeg was hebben we als een soort bewijs mensen die flessen in onze mond leeg laten gieten. Nee ik ben er niet trots op. Aan de andere kant heb ik tijdens het feesten de regel dat ik nooit nee zeg. Dat is altijd saaier dan een gekke shit alternatief.
pi_133548685
Mooie troll TS,

Al is dit geen troll stond het wel in R&P
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_133548712
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:27 schreef spierbal het volgende:
Mooie troll TS,

[ [url=http://www.google.nl/url?sa=i&source=images&cd=&docid=zEzylDvJLtsqyM&tbnid=VPKI2jkVJwXDOM:&ved=0CAUQjBwwAA&url=http%3A%2F%2Fclick.infospace.com%2FClickHandler.ashx%3Fdu%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.kookamonga.net%252FNerd.gif%26ru%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.kookamonga.net%252FNerd.gif%26ld%3D20130117%26ap%3D6%26app%3D1%26c%3Dprodegemeta3.org%26s%3Dprodegemeta3%26coi%3D372380%26cop%3Dmain-title%26euip%3D66.30.68.171%26npp%3D6%26p%3D0%26pp%3D0%26pvaid%3D9925ffb729034ce5a84d5499480988d8%26ep%3D6%26mid%3D9%26hash%3D4C220DF8ACE0FCC83CB589C4C2A87F9B&ei=UdeQUouJE8mk0QWwooDAAw&psig=AFQjCNGNbiJx_88Zxf2IH9R8gB2xIJjckA&ust=1385310417364333]afbeelding[/url] ]

Al is dit geen troll stond het wel in R&P
Als het een troll was stond het just in de R&P!

Tevens faalt je plaatje.
pi_133548737
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:28 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Als het een troll was stond het just in de R&P!

Tevens faalt je plaatje.
Bij mij niet :D

Damn, je vorige topic:

Dat je zelfs je bed gaat insmeren voor een foto om je topic geloofwaardig te maken :D
pi_133548776
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:29 schreef spierbal het volgende:

[..]

Damn, je vorige topic:

[ afbeelding ]

Dat je zelfs je bed gaat insmeren voor een foto om je topic geloofwaardig te maken :D
Ik werd erin wakker. Maar inderdaad bewijs dat ik geen troll ben.

Ik heb zelfs via DM mijn bankoverzicht gemaild om dat te bewijzen. :')
pi_133548811
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:29 schreef spierbal het volgende:

[..]

Damn, je vorige topic:

[ afbeelding ]

Okee dan heeft TS nu bij mij de reputatie als Alcoholische Kotsvlek
pi_133548833
Kan die foto trouwens ff in een spoiler?

Mijn huisgenootjes geloofden trouwens serieus dat ik een bord had laten omvallen. In plaats van all-out gekotst.
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:44:04 #25
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133549033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Waarom dat?
Je postgeschiedenis *O*
Ok stelletje hokboeren
pi_133549092
Jij bent net als kanker behalve dat er een kans is dat je van kanker kan genezen terwijl jij er voor altijd bent
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_133549112
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef Kiid het volgende:
Jij bent net als kanker behalve dat er een kans is dat je van kanker kan genezen terwijl jij er voor altijd bent
Misschien een taak voor de Fok! knok ploeg?
pi_133549134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:47 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Misschien een taak voor de Fok! knok ploeg?
Nu je het zegt
Dag knapste man van FOK!
pi_133549178
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:48 schreef Kiid het volgende:

[..]

Nu je het zegt
Jullie kunnen vast wel achter mijn adres komen toch?
pi_133549185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:50 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Jullie kunnen vast wel achter mijn adres komen toch?
Ik weet je adres al via je moeder
Dag knapste man van FOK!
pi_133549235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:33 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Okee dan heeft TS nu bij mij de reputatie als Alcoholische Kotsvlek
Hij is een Alcoholische Kotsvlek.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_133549473
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:31 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik werd erin wakker. Maar inderdaad bewijs dat ik geen troll ben.

Ik heb zelfs via DM mijn bankoverzicht gemaild om dat te bewijzen. :')
Tering, waarom wil je zo graag dat mensen je geloven haha. Zelfs je bankafschriften DM'en.

Best wel laag.
pi_133549483
Mensen die hun grens niet kennen en als ze zijn begonnen met drinken niet kunnen stoppen :')
pi_133549531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:04 schreef spierbal het volgende:

[..]

Tering, waarom wil je zo graag dat mensen je geloven haha. Zelfs je bankafschriften DM'en.

Best wel laag.
Oh I know. Ik wil gewoon niet dat mensen denken dat ik een troll ben. Maar dat was inderdaad laag.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:04 schreef wuuht het volgende:
Mensen die hun grens niet kennen en als ze zijn begonnen met drinken niet kunnen stoppen :')
Ik ken mijn grenzen ook wel. Ik ben nog nooit in coma geraakt.
pi_133549635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:06 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Oh I know. Ik wil gewoon niet dat mensen denken dat ik een troll ben. Maar dat was inderdaad laag.

[..]

Ik ken mijn grenzen ook wel. Ik ben nog nooit in coma geraakt.
dat pas als de grens zien :')
pi_133549669
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef wuuht het volgende:

[..]

dat pas als de grens zien :')
Gezien je geboortedatum had ik iets anders verwacht. Waar zou jij de grens dan leggen?
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:13:29 #37
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133549686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
Het probleem is, ik probeer alles gescheiden te houden.
Lijkt me nogal stressvol, want dat heb je maar zeer beperkt in de hand. Mensen praten.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_133549718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:13 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Lijkt me nogal stressvol, want dat heb je maar zeer beperkt in de hand. Mensen praten.
Dat valt ook wel mee. Mijn oma gaat echt niet met mijn vrienden praten. Het is ook niet alsof ik hele andere levens leidt ofzo. Maar mijn huisgenootjes hoeven echt niet te weten of ik smoke ofzo...
pi_133549992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:12 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Gezien je geboortedatum had ik iets anders verwacht. Waar zou jij de grens dan leggen?
in de toestand die IK na ongveer 8 bier ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')