Hij is een Alcoholische Kotsvlek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:33 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Okee dan heeft TS nu bij mij de reputatie als Alcoholische Kotsvlek
Tering, waarom wil je zo graag dat mensen je geloven haha. Zelfs je bankafschriften DM'en.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik werd erin wakker. Maar inderdaad bewijs dat ik geen troll ben.
Ik heb zelfs via DM mijn bankoverzicht gemaild om dat te bewijzen.
Oh I know. Ik wil gewoon niet dat mensen denken dat ik een troll ben. Maar dat was inderdaad laag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:04 schreef spierbal het volgende:
[..]
Tering, waarom wil je zo graag dat mensen je geloven haha. Zelfs je bankafschriften DM'en.
Best wel laag.
Ik ken mijn grenzen ook wel. Ik ben nog nooit in coma geraakt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:04 schreef wuuht het volgende:
Mensen die hun grens niet kennen en als ze zijn begonnen met drinken niet kunnen stoppen
dat pas als de grens zienquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:06 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh I know. Ik wil gewoon niet dat mensen denken dat ik een troll ben. Maar dat was inderdaad laag.
[..]
Ik ken mijn grenzen ook wel. Ik ben nog nooit in coma geraakt.
Gezien je geboortedatum had ik iets anders verwacht. Waar zou jij de grens dan leggen?quote:
Lijkt me nogal stressvol, want dat heb je maar zeer beperkt in de hand. Mensen praten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
Het probleem is, ik probeer alles gescheiden te houden.
Dat valt ook wel mee. Mijn oma gaat echt niet met mijn vrienden praten. Het is ook niet alsof ik hele andere levens leidt ofzo. Maar mijn huisgenootjes hoeven echt niet te weten of ik smoke ofzo...quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:13 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Lijkt me nogal stressvol, want dat heb je maar zeer beperkt in de hand. Mensen praten.
in de toestand die IK na ongveer 8 bier benquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:12 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gezien je geboortedatum had ik iets anders verwacht. Waar zou jij de grens dan leggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |