Veel zakkenroven danquote:Op maandag 25 november 2013 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil die romp helemaal geupgrade hebben.
Maar het gaat me allemaal wat traag.
Je weet iig hoe hij moetquote:Op dinsdag 26 november 2013 06:58 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker dan, kan ik de A Single Madman missie weer opnieuw doen
Hoe vet!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
hahaha; deze moeten jullie zienIemand dit tegengekomen?
Ja, toen ik gisteren die missie goed had afgemaakt en eindelijk klaar was met de hele 'intro'; dwz. dat Kenway heeft geleerd van Teach en Kidd hoe hij een piraat moet zijn (seq. 3), heb ik goed afgesloten, en dus ook gesaved. Toen ik vanochtend inlogde, begon ik weer bij die missie A Single Madman (seq. 2).quote:
Vage zooi. Slaat ie de saves op Steam op?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, toen ik gisteren die missie goed had afgemaakt en eindelijk klaar was met de hele 'intro'; dwz. dat Kenway heeft geleerd van Teach en Kidd hoe hij een piraat moet zijn (seq. 3), heb ik goed afgesloten, en dus ook gesaved. Toen ik vanochtend inlogde, begon ik weer bij die missie A Single Madman (seq. 2).
Dat betekent dus dat het saven niet werkt en dan dat ik kan spelen wat ik wil, maar dat als ik afsluit en daarna de game weer opstart, ik weer met die missie kan beginnen. Zo kom ik natuurlijk nooit verder.
Dat had ik gisteren dus ook... Heel vervelend!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, toen ik gisteren die missie goed had afgemaakt en eindelijk klaar was met de hele 'intro'; dwz. dat Kenway heeft geleerd van Teach en Kidd hoe hij een piraat moet zijn (seq. 3), heb ik goed afgesloten, en dus ook gesaved. Toen ik vanochtend inlogde, begon ik weer bij die missie A Single Madman (seq. 2).
Dat betekent dus dat het saven niet werkt en dan dat ik kan spelen wat ik wil, maar dat als ik afsluit en daarna de game weer opstart, ik weer met die missie kan beginnen. Zo kom ik natuurlijk nooit verder.
Zulke plaatsen bereik je via een een scheepswrak of onderwatergrotten. Dus zodra je de duikersklok hebt kan je daarheen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef eight het volgende:
Op locatie 620.274 kun je aan land een grot zien(thv kingston maar dan aan de andere zijde). Soms glinstert daar iets. Weet iemand hoe je die locatie kunt bereiken?
Heb je hier iets aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ergens een guide voor die schatkaarten ik heb er ee. paar maar dan moet je op een groot eiland bijvoorbeeld opzoek naar een molen zobner tracking point.
Hoe bedoel je zonder tracking point?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er ergens een guide voor die schatkaarten ik heb er ee. paar maar dan moet je op een groot eiland bijvoorbeeld opzoek naar een molen zobner tracking point.
Thx, effe proberen danquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zulke plaatsen bereik je via een een scheepswrak of onderwatergrotten. Dus zodra je de duikersklok hebt kan je daarheen.
Die moln is in Havanna ofzo toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:38 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zonder tracking point?
Je krijgt bericht zodra je van het eiland de kaart hebt. Die vd molen heb ik toevallig net gehaald
Je krijgt als het goed is een melding als je de schatkaart hebt van een bepaald gebied. En volgens mij was die molen inderdaad in Havana maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die moln is in Havanna ofzo toch?
No problem. Is ook onderdeel van een Abstergo Challenge zo'n grot.quote:
Nee, ergens op een eiland waar ook een pakhuis zit. Weet even niet meer precies waarquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die moln is in Havanna ofzo toch?
Op de kaarten staan coördinaten, dus in die richting kan je ook zoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:50 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, ergens op een eiland waar ook een pakhuis zit. Weet even niet meer precies waar
Tortuga volgens mijquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:50 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, ergens op een eiland waar ook een pakhuis zit. Weet even niet meer precies waar
New Bone (442, 118)quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |