je hebt toch een auto?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:23 schreef roos85 het volgende:
Van de week ook bij de Lidl geweest.
Jammer dat ie zo'n 10 km verderop zit.
Wel lekker cevapcici meegenomen.
Dat snap ik maar 1x per week moet wel kunnen toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar die rijdt niet op water
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm, neeDat afbak-breekbrood
Sinas Zero en Cola Zero vind ik ook lekker daar. En de 'Mona' toetjes bitterkoekjespudding en chipolata fake meuk ook. Ik heb nog niets ontdekt dat ik niet lekker vond, eerlijk is eerlijk. Had het niet verwacht. Ik heb net zelfs Lidl op Facebook geliket
[..]
Nee, dinsdag gaan we brassen en schransen en wapperen
Ik vind van welquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat snap ik maar 1x per week moet wel kunnen toch?
ligt aan de grote van je auto en je voorraadkast.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind van welof om de week ofzo.
Haha leuk he, een oven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:34 schreef Greys het volgende:
Eenlijst
maken Roos en alles daar voor de rest van de week kopen
![]()
(En dat uit mijn mond.....)
Er zit nu een mini-afbak-appeltaartje in de oven![]()
En je eetlustquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt aan de grote van je auto en je voorraadkast.
haar eetlust....dan hoop ik dat ze een A Teambusje heeft.quote:
Ja, hij wordt totaal misbruikt aan alle kanten nu haha.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij wordt totaal misbruikt aan alle kanten nu haha.
Morgen gaat er een hele kip in![]()
Op tlc net extreme couponing, dat is echt ziek. Voor 500 dollar aan boodschappen en uiteindelijk maar 1 cent betalen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:37 schreef Greys het volgende:
Wij eten diepvriespietzaaaaaaaa met Lidl afbak-breekbrood met kruidenbotert
Nog even en ik weet niet meer waar de supermarkt is
Als we dat hier zouden hebben, zou je me op een dag dood vinden, bedolven onder mijn voorraad. Denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Op tlc net extreme couponing, dat is echt ziek. Voor 500 dollar aan boodschappen en uiteindelijk maar 1 cent betalen.
Moest een beetje aan jou denken haha
Maar het lijkt me zo gaaf dat als je zo'n berg boodschappen hebt gepakt en je dan maar een schijntje hoeft te betalenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als we dat hier zouden hebben, zou je me op een dag dood vinden, bedolven onder mijn voorraad. Denk ik
Ha Q hoe was je infuus gegaan, nog last van gehad ?quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar het lijkt me zo gaaf dat als je zo'n berg boodschappen hebt gepakt en je dan maar een schijntje hoeft te betalen
Ik snap alleen niet hoe die winkels kunnen bestaan als veel klanten dat doen , daar draaien ze dan toch dik verlies op .quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh jaIk heb dat al als ik met 1+1 wegloop qua deo, tandpasta, zakdoekjes, wattenschijfjes, dat soort dingen, laat staan als het bijna gratis is
Ik weet niet de winstmarges op dat soort producten... ik weet wel dat supermarkten vaak verlies draaiden op aanbiedingen in de hoop dat je dan andere dingen (ook) meeneemt, vandaar ook de 'maximaal vier'-regel die veel supermarkten tegenwoordig hebben.... misschien werkt het voor drogisterijen net zo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe die winkels kunnen bestaan als veel klanten dat doen , daar draaien ze dan toch dik verlies op .
Amen sister!quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als we dat hier zouden hebben, zou je me op een dag dood vinden, bedolven onder mijn voorraad. Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |