quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
De mac en een slaapje Bitterend!![]()
Hier verderop in de straat een meisje van twee weken jonger en achter nog wat kindjes van dezelfde leeftijd, maar ik ken de ouders verder niet.
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het contact vanzelf wel zal komen wanneer de kleintjes de leeftijd krijgen om buiten te spelen. Het pad achter de tuinen is afgesloten met een poort en de peuters uit het blok spelen daar best regelmatig. Otje zal vast wel mee gaan spelen. Tot die tijd kan ik prima leven met vriendinnen verder weg. Al zou een oppas in de buurt soms wel even goed uitkomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
vind je het jammer dat je geen contact met ze hebt?
The hormonsters made me do itquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef bitterend het volgende:
Kwistd, helemaal naar Essen voor Mcdonalds?![]()
![]()
Klinkt bekend Kyara. J heeft hier een soortgelijk probleem maar dan erger. Zijn broer kan namelijk overal bij behalve als hij met zijn speelgoed aan de grote tafel zit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
M moet ook een beetje wennen aan het feit dat zijn zusjes zich voortbewegen. En dat dan de ene in je duplodoos aan het graaien is en de ander er met je auto's vandoor gaat. En dan nog mag je niks uit hun handen trekken of speelgoed naar hun hoofd gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |