abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133544458
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_133544928
Die filmpje :o
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133545164
Een slaapkopje, mag ik die ook? We hangen hier heel irritant tussen één en twee slaapjes in.
pi_133545288
M is inmiddels weer wakker. Tot 14.30 uur geslapen en hij zit nu aan zijn lunch :')

Is wel een rottijd want zoals ik in het vorig topic al zei, als hij dit blijft volhouden moet ik ook met de tijden van de meiden gaan rommelen want anders kom ik echt de deur niet meer uit ;(
pi_133545920
Dat vroeg ik me laatst inderdaad af ja, hoe je überhaupt praktisch gezien met dreumes en baby ooit buiten komt. (en jij in het bijzonder ;) )
pi_133546583
Slaaptijden op elkaar afstemmen dus.
De meiden slapen nu nog op dezelfde tijden als M. 2x dus. Hoewel zij korter slapen dan M...
pi_133550950
Vandaag met F naar Essen gereden. Anderhalf uur rijden. Gegaan toen ze moe werd smorgens, hele weg geslapen. Gegeten bij de Mac. Wel frietjes zonder zout, melk en1 kipnugget :-P en daarna heerlijk gewinkeld met F in de buggy. Tussendoor koffie bij Starbucks zodat ze lekker kon spelen. En smiddags terug gereden rond 15u toen ze jengelig werd. En toen had ze bijna de hele weg geslapen. Echt n topdag!!

Nu lekker bankhangen, want na een badje ligt ze er nu net in:)
pi_133551899
Kyara kon je dan vandaag niet naar buiten?

Kwisted, klinkt goed.

Hier hadden we lekker een speelafspraak met het buurjongetje van 1,5 maand ouder, die kwam lekker 30-45 minuten bij ons spelen zonder mama. Volgende week vrijdag heb ik s'ochtends een werkafspraak op mijn vrije dag. Dan gaat mijn dreumes daar spelen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133552207
Kwistd, helemaal naar Essen voor Mcdonalds? :o :P

Tinu wat fijn zeg..ik ben jaloers. Ik heb een buurvrouw met een dreumes een maand jonger dan R maar die duwt haar vaak en is niet echt lief. Ik had vroeger best goed contact met die buurvrouw maar we zijn echt heel verschillend dus we hebben niet echt dagelijks contact meer..had ik leuk gewonden buren met jonge kinderen waar R lekker kan spelen en andersom.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133552375
De mac en een slaapje Bitterend! ;)

Hier verderop in de straat een meisje van twee weken jonger en achter nog wat kindjes van dezelfde leeftijd, maar ik ken de ouders verder niet.
pi_133552473
klinkt goed Kwisted! Fijn dat dat zo kan!

Ik moet binnenkort ook weer naar Duitsland voor luiers. Denk dat ik M dan ook maar meeneem.

Vanavond schoen gezet. M herkende het schoenverhaal wel want hij pakte meteen zijn Sinterklaasboek erbij om de schoen aan te wijzen. Hij ging er allee wel met de schoentjes van zijn zusjes vandoor.

En samen Zandkasteel kijken O+
pi_133552626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
De mac en een slaapje Bitterend! ;)

Hier verderop in de straat een meisje van twee weken jonger en achter nog wat kindjes van dezelfde leeftijd, maar ik ken de ouders verder niet.
:D :P vind je het jammer dat je geen contact met ze hebt?

Kyara lief! ik heb van R geen pyjama foto's bedenk ik me net!
We gaan samen in bad, papa droogt haar en kleedt dr aan dan geef ik haar de borst en naar bed!
Dus na het badje en pyjama gaan we eigenlijk nooit naar beneden.
pi_133554606
Lieve pyjama foto's O+
Klinkt als een topdag Kwisted
Tinu: leuk he, die speelafspraken ^O^
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133554892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:59 schreef bitterend het volgende:

[..]

:D :P vind je het jammer dat je geen contact met ze hebt?
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het contact vanzelf wel zal komen wanneer de kleintjes de leeftijd krijgen om buiten te spelen. Het pad achter de tuinen is afgesloten met een poort en de peuters uit het blok spelen daar best regelmatig. Otje zal vast wel mee gaan spelen. Tot die tijd kan ik prima leven met vriendinnen verder weg. Al zou een oppas in de buurt soms wel even goed uitkomen.

Gaat R dagelijks in bad? Otje gaat twee keer in de week. (tenzij smerig natuurlijk)
pi_133555062
Ah! het is wel grappig, hier zie je de buren 6 maanden per jaar niet en ineens in Maart is iedereen weer op straat :D

Nee ze gaat in het weekend, op dinsdagen donderdag!

Maar we gaan eigenlijke nooit naar beneden na de pyjama aantrekken enzo..en ze heeft zulke leuke pyjama's ik zou meer foto's moeten maken!
pi_133555186
Wij gaan meestal eerst pyjama aantrekken en daarna Zandkasteel en Nijntje kijken. En vanuit bad ook meteen pyjama aan.
pi_133556425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef bitterend het volgende:
Kwistd, helemaal naar Essen voor Mcdonalds? :o :P
The hormonsters made me do it :P
pi_133556985
Kyara wat leuk die schoenen zetten foto's.

Ophelia komt idd nog wel.

Kz, zeker leuk hoor.

Bitterend oh ze hebben elkaar ook geduwd hoor. Was wel een beetje grappig zodra de een een speeltje had moest en zou de andere precies dezelfde hebben. En op de loopauto zaten ze soms dus samen maar duwden elkaar dan wel weg. Och het leek me gewoon gezonde omgang van 2 dreumesen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133557192
Iemand nog een rolletje behang over? Wat een middag... -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133557263
CS waar drukt de schoen? Had je een dreumesmonstertje vandaag?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133557439
M moet ook een beetje wennen aan het feit dat zijn zusjes zich voortbewegen. En dat dan de ene in je duplodoos aan het graaien is en de ander er met je auto's vandoor gaat. En dan nog mag je niks uit hun handen trekken of speelgoed naar hun hoofd gooien :X
pi_133557551
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
M moet ook een beetje wennen aan het feit dat zijn zusjes zich voortbewegen. En dat dan de ene in je duplodoos aan het graaien is en de ander er met je auto's vandoor gaat. En dan nog mag je niks uit hun handen trekken of speelgoed naar hun hoofd gooien :X
Klinkt bekend Kyara. J heeft hier een soortgelijk probleem maar dan erger. Zijn broer kan namelijk overal bij behalve als hij met zijn speelgoed aan de grote tafel zit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133557607
Maar hij snapt waarschijnlijk wel iets meer? Of pakt hij ook speelgoed af?
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:18:34 #24
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133557992
Leuke foto's Kyara! O+

Oh jee CS, volgens mij krijgen we storm :P De 3 musketiers hier waren ook bezig vandaag :X

Oh en ik heb totaaaaaal geen inspiratie voor een sint kadootje voor de kids, was al een hele toer om wat 'leuks' te vinden voor in de schoen....en dan moet ik nog op pad voor 5 dec. (voor weinig.. ;( )
:'(
pi_133566630
Kyara, ja hij pakt ook speelgoed af, ondanks dat hij eigenlijk weet, dat het niet mag. Ik denk dat het 1 van 3 redenen is: 1. hij vergeet, dat het niet mag, 2. op dat moment wil hij het zo graag, dat hij het gewoon doet en/ of 3. Hij vind het gerechtvaardid in de situatie (omdat hij zijn kleinere broer laat zien hoe je het speeltje gebruikt of omdat L iets van hem eerder heeft afgepakt of een treinbaan/ duplo gebouw etc heeft kapot gemaakt.

Pe hoeveel mag het kosten? Anders uitbreiding voor iets waar ze graag mee spelen of tweedehands kopen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')