Onder water duwen lijkt idd wat onnatuurlijk, maar het is nog maar zo kort geleden dat ze 9 mnd in het water gezeten hebben. Soms maken ze zelfs een soort zwemslag echt mooi om te zien

. En een foto is mooi (heel mooi zelfs) maar ik zou er de eerste keer vooral live van genieten (met chloorbril

) en als je het zelf echt niet fijn vind dan niet doen, want dat voelt je kind ook aan. Maar ti's echt wel een aanrader hoor. En idd ze sluiten de luchtpijp af met een reflex (dus ook al hebben ze de mond op krijgen ze nog geen water binnen, hooguit een klein beetje bij het boven water halen)
Ik hoop dinsdag te gaan zwemmen voor de eerste keer met Eline. Als m'n zus tenminste tijd heeft want met twee kinderen is het alleen niet te doen..
Geen babyzwemmen maar gewoon vrij zwemmen (babyzwemmen is donderdags hier en dan heb ik ochtenddienst helaas deze week)
Oh ja sowieso morgen weer eerste dag werken. Heb er wel zin in aan de ene kant maar aan de andere kant had een paar weken langer verlof niet erg geweest..
Hopen dat het een beetje goed gaat met het flesje op het kdv. En s avonds bij papa ook natuurlijk.. (Heb avonddienst)
Het is nu wisselend succes met de fles, maar vandaag toch alle voedingen behalve de ochtendvoeding uit de fles gegeven, die weigerde ze.. Dus al wel voorzichtig blij

(en zal dus m'n kolf maar mee naar het werk nemen voor als ik niet hoef te gaan voeden

)