abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2013 @ 21:06:59 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133587898
FR, succes morgen :*
pi_133588046
Baby op visite laten slapen lukt mij ook niet echt, meestal is ze veel te nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurt en doet ze hooguit een powernap van een kwartier ofzo. Alleen merk ik wel dat als ze overdag vveel indrukken heeft gekregen (bijv. op visite én boodschappen doen), dat ze wat moeilijker in slaap komt 's avonds.. Geen idee of het met elkaar te maken heeft, maar ik vond het wel opvallend.
pi_133588054
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:10 schreef Suikertante het volgende:

laiveneertiekje, wat leuk dat jullie een toffe week hebben gehad! Hoe beviel het zwemmen?

Ging best goed, zij vond het wel ok, en grote broer was niet weg te slaan van de glijbaan en de wildwaterbaan. Dit gaan we dus snel hier in de buurt herhalen.
pi_133588536
Omen slaapt ze nog wel in een drager? Ik neem dus altijd mijn wompat mee. Anders kan ze er bij mij wel even in mocht het nodig zijn. Ik merk dat ik bij de oudste veel meer om slaapjes heen aan het plannen was, maar dat gaat bij een tweede een stuk minder makkelijk dus zoek je naar andere middelen. Zo sliep Kyan zelfs in de wompat toen we bij een ballorig achtig iets waren op een woensdag in de herfstvakantie. Dus op visite moet meestal wel lukken.

Overdag ben ik erg uithuizig, ik vind het heerlijk om te winkelen, ergens te gaan eten of op visite te gaan. Maar in de avond vind ik het ook heerlijk om thuis te zitten. Voor de kinderen ging ik voornamelijk naar de film (hadden een abo), dus op zich vinden wij het ook niet erg om thuis te zitten. Wij hebben ook de avonden normaal vanaf 19.00 uur voor onszelf dus dat is ook wel lekker.
Maar als ik echt iets zou willen zou ik het er ook niet voor laten hoor. Mijn kinderen slapen inprinciepe 's avonds dus dat zou ergens anders ook wel zijn denk ik.
  zondag 24 november 2013 @ 21:19:32 #180
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133588719
Lauren slaapt ook vaak in de manduca, vanochtend tijdens de zang dienst nog. En we stonden onder de box :') .
pi_133588956
Haha Pessie, dan was ze óf heel moe, óf ze kan zich gewoon heel goed afsluiten van wat er om haar heen gebeurt.
pi_133589443
Riley houdt niet van de drager. Slapen wilt ze in een aparte kamer :D
Anders ziet ze teveel. Hoewel ze laatst op de markt wel in slaap viel. Dus ze kan het wel
  zondag 24 november 2013 @ 21:33:34 #183
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133589717
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef Juud-- het volgende:
Haha Pessie, dan was ze óf heel moe, óf ze kan zich gewoon heel goed afsluiten van wat er om haar heen gebeurt.
Ik denk beide :P ze slaapt dan ook zo een minuut of 40 en dat doet ze thuis in bed ook.

Speeking of which, ze slaapt al de hele avond :o
pi_133589805
Doet ze dat normaal niet pessie?

Jammer omen. Nou ja ik heb hem bij me dus je mag het altijd proberen. Ik zou ook de travelcot mee kunnen nemen als je wilt.
pi_133590103
Die lijkt me wel handig :D
pi_133590563
Even reclame maken voor het babyzwemmen... O+

(en nu bijlezen ;) )
pi_133590753
Wat cool die onderwater!!
pi_133590776
Mooie foto's en ook dat je oudste onder water gaat.
Ik heb van yaro ook zo'n onderwater foto in cp laten maken toen hij 4 maanden was.
pi_133590966
Lars leeft onder water zo ongeveer... Tijdens de lesjes is het altijd - terwijl hij sputterend boven water komt - "nog een keer!!" Was ook wel handig bij die onderwaterfoto met z'n tweeën... Hij is gewoon in z'n eentje van de kant af gesprongen, en de juf heeft Femke mee onder water geduwd (klinkt gemeen zo, maar Femke vindt het ook helemaal niet erg)
  zondag 24 november 2013 @ 21:58:25 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133591044
Succes morgen FR! :*

Spees, ik schrok me dood :D Gezellig dat je meelurkt O+

Wij hebben ook geen grote vriendenkring (understatement, jammer genoeg), dus nog geen slaapjes ergens hoeven doen.

M'n schoonouders gaan volgende week wel voor het eerst op T. passen, spannend (voor ons :+)! Wel ben ik beetje pissed off, want m'n schoonouders passen dan ook op m'n nichtje van 6 maanden. Had liever gehad dat hij alleen was, gezien het z'n eerste keer zonder ons is én eerste keer dat m'n schoonouders op hem passen. Yur zag het probleem niet zo.
Ben ik onredelijk? :@
pi_133591090
Nee ik weet nog dat ik ook even moest omschakelen toen om mijn kind onder water te duwen.
En yaro vind zwemmen heerlijk maar die is absoluut niet watervrij. Fijn lijkt me dat.
  zondag 24 november 2013 @ 21:59:54 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133591136
Je kind onder water duwen? Je wilde toch reclame maken? :+ :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 24 november 2013 @ 22:01:48 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133591235
Shandaly, die foto's! O+ Wat kijkt ze blij! -ondanks het duwen :D-
pi_133592761
Ik heb Lars altijd gewoon overal mee naartoe genomen. Campingbedje mee, slapend over leggen in de MC, en thuis weer z'n bedje in. Het is een makkelijke slaper, volgens mij heeft ie er bijna nooit iets van gemerkt. Nu met Femke zijn we eigenlijk nog niet zoveel weg geweest, het komt er niet van... maar bij oma en opa slaapt zij ook gewoon zonder problemen, dus ik denk dat het wel goed komt...
Met oud&nieuw gaan we trouwens meestal naar vrienden bij ons in de straat. Kindjes kunnen daar gewoon slapen, ze hebben er zelf 3 (en een 4e op komst) dus campingbedjes en alles op voorraad. (En dat is dan vooral omdat ik zelf als de dood ben voor vuurwerk, ik durf zelf gewoon niet verder weg dan dit ;) )

Ik had gister naar het Sinterklaasfeest zowel de wandelwagen als de draagdoek meegenomen om Femke eventueel te laten slapen. Maar ze vond het prima op schoot, was heel de middag vrolijk. Slapen heeft ze vandaag weer ingehaald O+

Ik ben zo blij dat het achter de rug is nu. Komende week even een gewone normale week zonder gekke dingen. (Al moet ik nog wel zo ongeveer beginnen voor SecretSanta. Heb allemaal ideetjes, maar nog niets uitgewerkt. Stressgevoel begint al te komen.. :( ) Had vandaag een rustige dag voor huishoudelijke karweitjes en spelen met de kindjes en knutselen voor SS gepland, maar ik was vreselijk moe en heb de hele dag hoofdpijn gehad. Waarschijnlijk toch de sinterklaasstress bij mij...

Juud, klinkt wel herkenbaar. Vooral bij mezelf eigenlijk. Na een drukke dag kost inslapen mij ook meer moeite, 'moet' alles dan nog even evalueren in mijn hoofd ofzo.

Spees, je hoeft niet te gluren hoor. Gewoon meelezen en af en toe posten mag best. Je bent natuurlijk wel een babydeskundige hier ;) (En je voedingsadviezen worden ook gewaardeerd, door mij in ieder geval)

Sterkte morgen f_r!

Centerparcsen met kleine kindjes is zó leuk! O+ We hadden het er toevallig vandaag nog over dat we maar weer eens een midweekje moeten gaan plannen voor begin volgend jaar samen met opa & oma. (Vóór april, want daarna moet Lars naar school... naar school!!)

KJ, wat fijn: verhuizen! Hebben jullie al een huis, of zijn er alleen plannen? Beterschap voor de bijna-jarige Luuk!

Verrek Kyara... nu zie ik jouw mooie uitpakfoto's en meteen bedenk ik me dat we dus vandaag alwéér vergeten zijn de schoentjes te zetten. :(

Ow As, die foto herinner ik me nog wel. Zag er zo lekker uit, je zou er zo bij willen kruipen. Oh, en wat was het toen nog lekker warm!

Danic, arme Rosalie... ik duim mee dat ze donderdag een betere oplossing kunnen geven. Die klysma's zouden toch niet nodig moeten zijn op zo'n regelmatige basis...

XM, hoe is het nu met Noor? Helemaal de oude? Tandjesleed overwonnen?

Wat betreft slaapzakken... Femke slaapt nog steeds in zomerslaapzakken maatje 70. Ik kan gewoon nergens winterslaapzakken vinden in mt 70, alleen maar mt 90... Zou ik dan toch echt toen Lars zo snel in mt 90 slaapzakken hebben gelegd? Ik kan me ook niet herinneren dat ik al iets weggedaan zou hebben ofzo... Gelukkig is het niet zo koud hier, maar misschien moet ik toch maar eens kijken voor nieuwe slaapzakjes...

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kind onder water duwen? Je wilde toch reclame maken? :+ :')
Je ziet toch dat ze het prima vindt? ;)
Hoe kleiner ze zijn, hoe minder erg het is. Ze hebben dan nog zo'n reflex om zodra ze onder water zijn, gewoon even niet te ademen. Die reflex verdwijnt, dus eigenlijk is het zaak om gewoon te blijven oefenen. En dan krijg je vanzelf zo'n waterratje als Lars O+
  zondag 24 november 2013 @ 22:33:51 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133593202
Haha, ja het ziet er relaxed uit op de foto! :Y Maar ik geloof toch dat ik het niet ga doen ;).

Tof al die vakantieplannen! Wij hebben er nog niet zo over nagedacht. Het was steeds, we kijken wel, want met dat stomme kolven was het toch geen optie. Maar de kv komt hier rap naderbij, m'n voorraad slinkt met een noodgang. Dus dan wordt het misschien ook iets gemakkelijker om weg te gaan met haar, hoewel ik in m'n eentje niet zo ondernemend ben geloof ik..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 24 november 2013 @ 22:35:09 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_133593275
Gave foto's Shandaly! D vond het onder water niet zo heel leuk, die was redelijk pissig toen ze weer boven kwam....

GotC, ik kan me je gevoel wel voorstellen eigenlijk. Maar als ze met z'n tweetjeszijn zou het nog steeds 1 op 1 zijn.
  zondag 24 november 2013 @ 22:35:45 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133593306
Shandaly, dit is schijnbaar een winterslaapzak, in maat 70 ook. Alleen zonder mouwen.
http://www.prenatal.nl/sh(...)vVisit=true&id=99375
pi_133593687
Wow, wat is iedereen sociaal aan het doen met enorme posten!

Ff kijken hoor..

Succes FR morgen!

Komt vast goed volgende week Omen!

Shandaly die foto's O+

Zwemmen was vandaag echt leuk! Ondanks dat jij niet helemaal goed in z'n velletje zat.
En nu al 6x dit uur huilend wakker geworden. En nu echt huilen met z'n ogen dicht... Zo zielig en weer iets nieuws
pi_133594182
Shandaly wat een mooie foto's. O+

XM bijna de afsluiting van je bv. Wat heb je dat lang volgehouden. Je mag zo trots daar op zijn :*

Loj. Leuk dat je gezwommen hebt met Loj. Maar wat zielig dat hij nu telkens huilend wakker wordt
  zondag 24 november 2013 @ 22:54:25 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133594183
Och Loj, dat klinkt echt sneu ;( ik hoop dat je er gauw achter komt waar je manneke last van heeft :*

Ik heb E zojuist voor de 3e keer in bed gelegd, ben benieuwd hoe dat vannacht gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')