Ik heb Lars altijd gewoon overal mee naartoe genomen. Campingbedje mee, slapend over leggen in de MC, en thuis weer z'n bedje in. Het is een makkelijke slaper, volgens mij heeft ie er bijna nooit iets van gemerkt. Nu met Femke zijn we eigenlijk nog niet zoveel weg geweest, het komt er niet van... maar bij oma en opa slaapt zij ook gewoon zonder problemen, dus ik denk dat het wel goed komt...
Met oud&nieuw gaan we trouwens meestal naar vrienden bij ons in de straat. Kindjes kunnen daar gewoon slapen, ze hebben er zelf 3 (en een 4e op komst) dus campingbedjes en alles op voorraad. (En dat is dan vooral omdat ik zelf als de dood ben voor vuurwerk, ik durf zelf gewoon niet verder weg dan dit

)
Ik had gister naar het Sinterklaasfeest zowel de wandelwagen als de draagdoek meegenomen om Femke eventueel te laten slapen. Maar ze vond het prima op schoot, was heel de middag vrolijk. Slapen heeft ze vandaag weer ingehaald

Ik ben zo blij dat het achter de rug is nu. Komende week even een gewone normale week zonder gekke dingen. (Al moet ik nog wel zo ongeveer beginnen voor SecretSanta. Heb allemaal ideetjes, maar nog niets uitgewerkt. Stressgevoel begint al te komen..

) Had vandaag een rustige dag voor huishoudelijke karweitjes en spelen met de kindjes en knutselen voor SS gepland, maar ik was vreselijk moe en heb de hele dag hoofdpijn gehad. Waarschijnlijk toch de sinterklaasstress bij mij...
Juud, klinkt wel herkenbaar. Vooral bij mezelf eigenlijk. Na een drukke dag kost inslapen mij ook meer moeite, 'moet' alles dan nog even evalueren in mijn hoofd ofzo.
Spees, je hoeft niet te gluren hoor. Gewoon meelezen en af en toe posten mag best. Je bent natuurlijk wel een babydeskundige hier

(En je voedingsadviezen worden ook gewaardeerd, door mij in ieder geval)
Sterkte morgen f_r!
Centerparcsen met kleine kindjes is zó leuk!

We hadden het er toevallig vandaag nog over dat we maar weer eens een midweekje moeten gaan plannen voor begin volgend jaar samen met opa & oma. (Vóór april, want daarna moet Lars naar school... naar school!!)
KJ, wat fijn: verhuizen! Hebben jullie al een huis, of zijn er alleen plannen? Beterschap voor de bijna-jarige Luuk!
Verrek Kyara... nu zie ik jouw mooie uitpakfoto's en meteen bedenk ik me dat we dus vandaag alwéér vergeten zijn de schoentjes te zetten.
Ow As, die foto herinner ik me nog wel. Zag er zo lekker uit, je zou er zo bij willen kruipen. Oh, en wat was het toen nog lekker warm!
Danic, arme Rosalie... ik duim mee dat ze donderdag een betere oplossing kunnen geven. Die klysma's zouden toch niet nodig moeten zijn op zo'n regelmatige basis...
XM, hoe is het nu met Noor? Helemaal de oude? Tandjesleed overwonnen?
Wat betreft slaapzakken... Femke slaapt nog steeds in zomerslaapzakken maatje 70. Ik kan gewoon nergens winterslaapzakken vinden in mt 70, alleen maar mt 90... Zou ik dan toch echt toen Lars zo snel in mt 90 slaapzakken hebben gelegd? Ik kan me ook niet herinneren dat ik al iets weggedaan zou hebben ofzo... Gelukkig is het niet zo koud hier, maar misschien moet ik toch maar eens kijken voor nieuwe slaapzakjes...
quote:
Je ziet toch dat ze het prima vindt?
Hoe kleiner ze zijn, hoe minder erg het is. Ze hebben dan nog zo'n reflex om zodra ze onder water zijn, gewoon even niet te ademen. Die reflex verdwijnt, dus eigenlijk is het zaak om gewoon te blijven oefenen. En dan krijg je vanzelf zo'n waterratje als Lars