Boks! Ik durfde alleen twee jaar niet meer op les en hou nog altijd niet van zwemmen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef Suikertante het volgende:
[..]
We share the trauma
Daarna kon ik wel ineens heel ver onder water zwemmen
quote:Op maandag 25 november 2013 12:43 schreef .Sparkling. het volgende:
OfftopicJeetje spark! Dat is niet iets wat je wil horen midden in de nacht!! Gaat het nu wel weer beter met hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bijgelezen maar ontzettend weinig onthouden![]()
2 productieve nachtjes op een rij. Zaterdag nacht na de nachtvoeding is Senn van het kussen op de bank af gegleden niet op de grond, gewoon op de bank. Met zijn hoofd heel zachtjes op de afstandbediening. Daar werd hij wakker van en was zo verontwaardigd dat hij 3 uur daarna er nog niet over uitgesproken was. Dus ondertussen was het 6 uur voordat hij weer in slaap viel![]()
En afgelopen nacht zelfde verhaal alleen zonder wegglijden, maar hij raakt er maar niet over uitgepraat. Heel erg leuk natuurlijk, maar niet om 03.38 in de ochtend![]()
Heel veel vakantieplannen lees ik. Wij gaan 9 december een weekje naar centerparks in België. Kan niet wachten tot het zover is.Weekje plezier maken met de Senn
Edit: Hele blz gemist![]()
Met terugwerkende kracht is mijn nieuwe functie ingegaanquote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef pessie het volgende:
Oh, Omen, ben je weer aan het werk gegaan?
Vanaf wanneer krijg je je nieuwe functie?
Hahaquote:Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef L-E het volgende:
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend'
Ze bedoelt vermoeid toch? JA TOCH?!
Het maagzuur dat terugkomt. Ik ben er bijna ik verwacht een nachtje weinig slaap en sac krijgt morgen haar 1e inentingen + een zieke Ean jeuj.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef Cwen het volgende:
Check mbt onder water duwen... Ik heb niet voor niets maar 1 zwemdiploma.
LE, oeps... Fijn dat je erom kon lachen!
Werderom eenvoor de slechte nachten. Hier zijn ze niet top, maar ook niet zo slecht als bij jullie!
FR, wat vreemd? Wat gaan ze nou onderzoeken dan?
XM, goede drinker zeg! Ze regelt het prima
quote:Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef L-E het volgende:
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend'
Ze bedoelt vermoeid toch? JA TOCH?!
quote:Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jeetje spark! Dat is niet iets wat je wil horen midden in de nacht!! Gaat het nu wel weer beter met hem?
Wel bijgelezen maar ontzettend weinig onthouden![]()
2 productieve nachtjes op een rij. Zaterdag nacht na de nachtvoeding is Senn van het kussen op de bank af gegleden niet op de grond, gewoon op de bank. Met zijn hoofd heel zachtjes op de afstandbediening. Daar werd hij wakker van en was zo verontwaardigd dat hij 3 uur daarna er nog niet over uitgesproken was. Dus ondertussen was het 6 uur voordat hij weer in slaap viel![]()
En afgelopen nacht zelfde verhaal alleen zonder wegglijden, maar hij raakt er maar niet over uitgepraat. Heel erg leuk natuurlijk, maar niet om 03.38 in de ochtend![]()
Heel veel vakantieplannen lees ik. Wij gaan 9 december een weekje naar centerparks in België. Kan niet wachten tot het zover is.Weekje plezier maken met de Senn
Edit: Hele blz gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |