abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133610334
Goeiedag dan, wat een zuiplap :D Misschien kan ze E. het eens voordoen? Die zit gemiddeld nog steeds op 120 per fles :D
E.
pi_133610460
Spark wat een schrik.

Shandaly mooie foto's zeg
Am beterschap voor je meisje.
XM Noor is aan het inhalen zeg. En je mag zo trots op jezelf zijn dat je zo lang full-time voor haar gekolfd hebt.

L-e lullige fout zeg. Of was je zo aan het zeuren? ;)

Ik ben die ph- meting nu al beu en het ziekenhuis ook. Ik moest er om 08:45 zijn om 10:00 zat eindelijk het snoertje erin. Ik was zelf om 09:20 maar gaan vragen hoelang het nog ging duren. Toen moest ik nog een röntgenfoto laten maken om te zien of de sonde goed zit. Weer een uur later en normaal bekijken ze dan meteen daar de foto maar bij mij niet. Dus weer terug naar de afdeling niemand kon de foto's openen. Toen heb ik maar gezegd ik ga naar huis en bel maar als jullie iets weten.

En sac trekt telkens aan het draadje auwa.
  maandag 25 november 2013 @ 15:32:38 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133610846
Wat vaag ferrari :?. En nu?

Spark, is goed hoor :+. Leert E. Noor dan fatsoenlijk rollen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133610921
Het was twee dagen na de ks, ik lag nog op de IC. Als ik al aan het zeuren was had ik daar vermoedelijk alle reden toe.
pi_133613173
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef Suikertante het volgende:

[..]

We share the trauma :X
Daarna kon ik wel ineens heel ver onder water zwemmen :@
Boks! Ik durfde alleen twee jaar niet meer op les en hou nog altijd niet van zwemmen. :( :( :(
En ik kan het ook helemaal niet goed.
pi_133613467
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:43 schreef .Sparkling. het volgende:
Offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje spark! Dat is niet iets wat je wil horen midden in de nacht!! Gaat het nu wel weer beter met hem?

Wel bijgelezen maar ontzettend weinig onthouden :@
2 productieve nachtjes op een rij. Zaterdag nacht na de nachtvoeding is Senn van het kussen op de bank af gegleden niet op de grond, gewoon op de bank. Met zijn hoofd heel zachtjes op de afstandbediening. Daar werd hij wakker van en was zo verontwaardigd dat hij 3 uur daarna er nog niet over uitgesproken was. Dus ondertussen was het 6 uur voordat hij weer in slaap viel :D

En afgelopen nacht zelfde verhaal alleen zonder wegglijden, maar hij raakt er maar niet over uitgepraat. Heel erg leuk natuurlijk, maar niet om 03.38 in de ochtend }:|

Heel veel vakantieplannen lees ik. Wij gaan 9 december een weekje naar centerparks in België. Kan niet wachten tot het zover is. *O* Weekje plezier maken met de Senn O+

Edit: Hele blz gemist }:|
pi_133613585
Check mbt onder water duwen... Ik heb niet voor niets maar 1 zwemdiploma :@.

LE, oeps... Fijn dat je erom kon lachen!

Werderom een :* voor de slechte nachten. Hier zijn ze niet top, maar ook niet zo slecht als bij jullie!

FR, wat vreemd? Wat gaan ze nou onderzoeken dan?

XM, goede drinker zeg! Ze regelt het prima :)
Home is where the O+ is...
pi_133618277
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef pessie het volgende:
Oh, Omen, ben je weer aan het werk gegaan?
Vanaf wanneer krijg je je nieuwe functie?
Met terugwerkende kracht is mijn nieuwe functie ingegaan
Vandaag zat ik op mijn nieuwe plek :D
pi_133618465
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef L-E het volgende:
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend' :D

Ze bedoelt vermoeid toch? JA TOCH?! :(
Haha :D
pi_133618661
Animalmix. Wat zielig dat ze zo last heeft en zo weinig eet. Gelukkig dat ze wel haar flessen neemt. Hopelijk komt het CB met tips :*

Juud die van mij wordt maar heel soms huilend wakker hoor. En ik vermoed nu dat ze last van enge dromen heeft. Maar meestal slaapt zij klokje rond.

XM die van jou maakt een inhaalslag van de afgelopen weken. :D

Jeetje Ferrari wat raar allemaal. :*

Hilz ik moest zo lachen om jouw verslag van je nachten :D
Hopelijk is er deze nacht over uitgepraat hoor :*
pi_133619700
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef Cwen het volgende:
Check mbt onder water duwen... Ik heb niet voor niets maar 1 zwemdiploma :@.

LE, oeps... Fijn dat je erom kon lachen!

Werderom een :* voor de slechte nachten. Hier zijn ze niet top, maar ook niet zo slecht als bij jullie!

FR, wat vreemd? Wat gaan ze nou onderzoeken dan?

XM, goede drinker zeg! Ze regelt het prima :)
Het maagzuur dat terugkomt. Ik ben er bijna ik verwacht een nachtje weinig slaap en sac krijgt morgen haar 1e inentingen + een zieke Ean jeuj.

hilz enerverende nachten zo. wel leuk dat geklets maar niet 's nachts
omen veel plezier in je nieuwe functie
pi_133619726
Hier schreef de kraam telkens controlens i.p.v. controles in het kraamboek.
pi_133620131
Whahah LE _O-
FR wat raar zeg. En dat draadje :X
Ik heb Pi gemist :'( :'( :'( L is ook wel eens chagrijnig, dat is echt vreselijk ja -O-
KJ bijzonder zo terugdenken O+
Pessie wat is ze leuk O+
Spark jemig wat heftig :o en dat het dan ook precies dezelfde plek is :X :*

Mijn moeder paste vandaag op maar L heeft de hele dag maar een halfuur geslapen. Hij was helemaal hyper. Viel net ook pas na een halfuur in slaap (meestal is dat sneller). Raar hoor...
  maandag 25 november 2013 @ 20:07:13 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133620183
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:19 schreef L-E het volgende:
In de rapportage van Sticker heeft een vpk geschreven 'Moeder is nog erg vermoeiend' :D

Ze bedoelt vermoeid toch? JA TOCH?! :(
_O- :D
pi_133620991
LE :D In mijn rapportage stond bij de presentatie "forse vrouw" Als ik dat destijds had geweten had ik die gyn gehoekt :(

Verder niet bijgelegen, sorry. :@ Heb het enorm druk met werk en Isa is ziek en slorpt echt al onze energie op overdag en snachts. Daarnaast heeft ze mij ook aangestoken. Volgens mij was het Loj die het had over accepteren dat het nu eenmaal zo is, dat ze snachts veel wakker is, veel huilt en alleen mama wil. Dat probeer ik en eerlijk gezegd helpt dat echt om erdoorheen te komen. Dus dank voor het delen! :*
Sarcasme. Herken het.
pi_133621072
Spirit wat knap :*
En jij bent echt niet fors :D maar ik weet natuurlijk niet hoe je er zwanger uit zag ~O>
pi_133621254
Spirit serieus?? :o :(
Goed van je dat je het probeert te accepteren. Maar dan nog is het best zwaar :* beterschap
pi_133621457
Spirit :*

Wij zijn vandaag weer goedgekeurd door de KA. 8.050 en 8.450 gram. Fysio was ook erg tevreden. Vooral de kwaliteit van de beweging was erg goed. Met gecorrigeerd 18 maanden nog een keertje terugkomen. *O* *O* *O*

Alleen nu is D heel wakker en wil niet slapen ;( Eerst was D wakker en nu is J wakker :@
pi_133621506
ze doen het goed kyara
pi_133621528
Hoe lang moet je de sonde in houden FR? 24 uur toch? Morgen weer terug?
pi_133621588
jep 24uur morgen mag hij er weer uit *O*
en ik ben dus al heel de dag emo mijn meissie heeft gewoon 3wk met zo'n slang gelegen. Nu heb ik niet echt een zonder hij zit in de overgang van slokdarm naar maag en meet enkel.
pi_133621725
Spirit wat knap. :*

Kyara mooie stats

Ferrari :*
pi_133621764
Kyara echt geweldig *O*
Ach FR dat maakt t wel heel confronterend lijkt me. :* Ik hoop voor je dat ie wel wat meet, stelletje prutsers daar :+
pi_133621805
Fijn Kyara!!

FR hmm vreemd allemaal. Hoop dat je lekker slaapt met dat ding vannacht!

Spirit :*
pi_133622242
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Jeetje spark! Dat is niet iets wat je wil horen midden in de nacht!! Gaat het nu wel weer beter met hem?

Wel bijgelezen maar ontzettend weinig onthouden :@
2 productieve nachtjes op een rij. Zaterdag nacht na de nachtvoeding is Senn van het kussen op de bank af gegleden niet op de grond, gewoon op de bank. Met zijn hoofd heel zachtjes op de afstandbediening. Daar werd hij wakker van en was zo verontwaardigd dat hij 3 uur daarna er nog niet over uitgesproken was. Dus ondertussen was het 6 uur voordat hij weer in slaap viel :D

En afgelopen nacht zelfde verhaal alleen zonder wegglijden, maar hij raakt er maar niet over uitgepraat. Heel erg leuk natuurlijk, maar niet om 03.38 in de ochtend }:|

Heel veel vakantieplannen lees ik. Wij gaan 9 december een weekje naar centerparks in België. Kan niet wachten tot het zover is. *O* Weekje plezier maken met de Senn O+

Edit: Hele blz gemist }:|
_O-
Wat klinkt dat lief O+ Ik zie zo'n hele discussie voor me "Mama, waarom liet je me nou van dat kussen afglijden?! Je weet toch dat dat niet fijn is! En dan ook nog op de afstandsbediening, tjonge jonge.. hou dat ding nou sowieso maar bij mij uit de buurt, want binnenkort ga ik 'm slopen... " etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')