Ik heb het toen geproefd en ik vind het stiekem best lekker.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:09 schreef Cwen het volgende:
Balen XM, huilt ze dan ook?
Hilz, idd, op zich niks erg maar ik ben die sinaasappellucht zoooo zat! En m'n knip ook idd. Maar goed, het zij zo!
Slaapzakquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:34 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb het toen geproefd en ik vind het stiekem best lekker.Zo was ik vroeger ook altijd dat rare kind wat alle hoestdrankjes enzo lekker vond
Wat een vreselijk leuk zakjasje ( ?) heeft ze aan LB
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:55 schreef Kyara het volgende:
Mijn dochters gaan vooruit. Letterlijk.
Mini gaat niet meequote:Op zaterdag 23 november 2013 12:10 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuke plannen allemaal. Hilz de EftelingMaak alvast een 1e paddenstoelfoto!!!
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:53 schreef Fieder het volgende:
L stond net aan de bank, toen viel hij achterover. Ik kon nog net mn hand onder zn hoofdje doen tegen t bonken, toen rolde hij nog 2 x doormaar hij speelde gewoon verder
bikkel
Gister zwaaide hij voor het eerst echt bewust toen zn vader weggingik heb een halfuur zitten janken van geluk geloof ik
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:01 schreef Kyara het volgende:
Ja, J was ineens de doos met duplo overhoop aan het halen en D lag in de keuken
Luuf, bedje omhoog, buik slapen en veel drinken aanbieden. Verder gewoon uitzingen. Heb met Nathan van alles geprobeerd maar het enige wat echt werkt is het hem/haar in jouw geval zo makkelijk mogelijk maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Hebben jullie misschien tips voor hoestende kindjes? Ze is doodmoe, maar hoest zichzelf steeds wakker en neem aan dat het pijn doet, want daarna is het brullen... Bepaald hoestdrankje? Druppels? Iets?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef As1981 het volgende:
Hier is kyan al weer drie kwartier aan het huilen. Moe maar zo verkouden dat hij niet kan slapen. Rechtop is prima maar zodra hij in bed word gelegd is het bal.
En ik voel me schuldig want ik kan niets doen en mijn man lag al in bed. Die moet nu steeds de onrustige nachten en de vroege ochtenden op zich nemen en was kapot. Ik kan hier zo niet tegen
Oei, herkenbaar. De ui werkt hier soms, maar wat wel echt werkt is een bekertje water op de verwarming, om de lucht wat minder droog te maken, verder heb ik de gouden tip ook nog niet gevondenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Hebben jullie misschien tips voor hoestende kindjes? Ze is doodmoe, maar hoest zichzelf steeds wakker en neem aan dat het pijn doet, want daarna is het brullen... Bepaald hoestdrankje? Druppels? Iets?
Hoe oud is ze nu? Is ze al lang zo verdrietig?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Zaire het volgende:
@Loj nee, ze is heel verdrietig de hele dag door, ze is niet ziek ( hebben haar laten onderzoeken) en ze krijgt genoeg voeding, we spelen vaak met haar maar ze lijkt zo ongelukkig. Haar huiltje klinkt ook alsof ze zelf niet zo goed weet wat ze moet ofzo, we weten het ook even niet meer nu.
Ik zou zeggen een sprongetje (voor de mensen die nu kippenvel hebben, sorry) kinderen ontwikkelen zich heel snel het eerste jaar, en sommige periodes nog sneller. Vaak worden ze daar wast sikkeneurig van, tegen de tijd dat je het echt niet meer weet worden ze meestal weer zichzelf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef Zaire het volgende:
Ze is nu bijna 12 weken, ik denk van afgelopen week dat ze zo is? Voorheen was ze een gelukkige baby, kan het zijn dat ze zich verveelt ofzo? We proberen genoeg met haar te spelen en als ze slaapt laten we haar met rust zodat ze zelf ook aan haar rust komt.
Ik twijfel enorm aan mezelf op het moment, misschien doe ik het wel niet goed, of had ik langer borstvoeding moeten geven.
*zit handen in het haar*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |