abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133540489
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133540495
Meisjes werden gisteravond al om 21:30 uur wakker ipv 23:30. Ook D helemaal snotterig en een heel dik prutoog. Was dus voorbereid op een zware nacht en dito weekend met 2 zieke baby's. Viel dat even mee! 04:30 en daarna D om 07.00 uur. En J heb ik om 08.00 zelf maar uit bed geplukt. D gewoon haar vrolijke zelf en J bijna. Hopelijk geen terugval vandaag.
pi_133540598
Kyara *O* fijn!

L-E, As en LB veel plezier vandaag!!

Spirit beterschap voor je meisje!

Olf wow heeft ze al haar voortanden al?
pi_133540621
Kyara fijn! Ik hoop het ook
Pessie ik vind het ook heel dubbel. Ben supertrots op hem maar hij wordt ook steeds minder baby.
LB, LE en As, veel plezier vandaag! As, hopelijk is het een beetje vol te houden
Spirit zal je altijd zien :D hopelijk knapt ze snel op. Herkenbaar van die ruzies :*
Ahh Olf zielig hoor.

Ik ga vanmiddag winkelen en naar de bios. Manlief blijft thuis met L. Ben benieuwd hoe t gaat
pi_133540651
Leuke plannen hier!
Wij gaan Sinterklaascadeautjes kopen voor onze 5 nichtjes en 3 neefjes , geld uitgeven!!

Ik heb 's nachts wel altijd telefoon bij me, ik kan er niet zo goed tegen als ik de tijd niet weet ;)

En fijn Kyara!
pi_133540756
Goede plannen allemaal! Hier ook Sint-inkoop-plannen voor vandaag :D.

Ben verder niet bijgelezen, gaat me een beetje hard op dit moment :). Beterschap wel voor alle zieken en Spirit, fijn van de goede nacht!
Hier niet zo'n goede nacht, vanaf 3.00 uur veel onrust en toch weer krampjes... Terug naar de Infacol? Twijfel nog.
Home is where the O+ is...
pi_133540872
Infacol kan geen kwaad toch Cwen? (behalve dat de centjes in je portemonnee gillen 'doe het nieeeeet' ;( '

Ik ga vandaag alleen maar saaie dingen doen. Mijn moeilijkste beslissing van vandaag is of ik op de markt naar de Bram Ladage zal gaan of een vissie ga eten :')

morgen naar de Efteling. Dat is wel tof *O*
pi_133540882
Heeft mini goed geslapen vannacht Loj?
pi_133540920
Veel plezier met alle ondernemingen iedereen! En beterschap voor de zieken.

Noor slaapt de laatste tijd ook niet meer door. Ze wordt vanaf een uur of 3 elk half uur wakker. Het is geen honger denk ik, want ze huilt niet ofzo en drinkt haar fles om 06u ook niet bijzonder gretig.

En vandaag gaan we voor het eerst met haar naar een verjaardag... ik vind het best spannend. We nemen haar niet zo vaak ergens mee naartoe eigenlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133540973
Balen XM, huilt ze dan ook?

Hilz, idd, op zich niks erg maar ik ben die sinaasappellucht zoooo zat! En m'n knip ook idd :Y. Maar goed, het zij zo!
Home is where the O+ is...
pi_133540995
Leuk Hilz, morgen Efteling! Wil ik ook weer een keer heen!

AM, hier alle voortandjes in principe door maar sommige moeten nog wel omhoog zeg maar. Ze was helemaal niet heel vroeg met eerste tandjes (met 8 maanden geloof ik) maar nu dus in 3 maanden een hele collectie verzameld.

Lastig van de nachten XM, hier ging het vanaf zes maanden slecht, maar hopelijk is het een faaaaaaaaassseeee :+

Goede nachten bij Kyara, wat fijn zeg!
pi_133540996
Wat fijn kyara!!!

Fieder veek plezier, welke film?
Ik wil volgende week naar the butler.

Xme fijne dag zo op de verjaardag.

En wat leuk al die sint inkopen. Hier alles al gekocht moet alleen nog iets voor mezelf bedenken.

Hilz efteling leuk!!!! En ik zou voor de bram gaan, maar ja ik lust geen vis dus makkelijke keuze. En patat klinkt sowieso erg lekker. Kan nu al uitkijken naar de zelfgemaakte patatjes van mijn moeder :D
  zaterdag 23 november 2013 @ 10:40:34 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133541236
:W

O+
pi_133541246
quote:
:W O+
pi_133541373
quote:
O+ O+ :W
Veel plezier elfenkind.
  zaterdag 23 november 2013 @ 10:52:55 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133541382
LB O+ :W

Leuke plannen heeft iedereen! Veel plezier!

Hier een bla nacht, maar was te moe om te posten :P
En vanmiddag komen een oom en tante uit Schotland op kraamvisite! Tof O+
  zaterdag 23 november 2013 @ 10:58:28 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133541441
XM, zolang Duvel en jij er zijn gaat t vast prima met Noor op de verjaardag!

Vriend en ik hebben een heel fijne stelregel; baby gaat gezellig mee, en als het niet gezellig is gaan we weer naar huis ^O^ En dan blijkt er ineens een heleboel mogelijk!

Desondanks gaat vandaag alleen mijn vriend zijn zusje helpen verhuizen en gaan E en ik vanavond naar de housewarming (etentje) van een van mijn beste vriendinnen O+
pi_133541918
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:09 schreef Cwen het volgende:
Balen XM, huilt ze dan ook?

Hilz, idd, op zich niks erg maar ik ben die sinaasappellucht zoooo zat! En m'n knip ook idd :Y. Maar goed, het zij zo!
Ik heb het toen geproefd en ik vind het stiekem best lekker. :@ Zo was ik vroeger ook altijd dat rare kind wat alle hoestdrankjes enzo lekker vond :D

Wat een vreselijk leuk zakjasje ( ?) heeft ze aan LB O+
pi_133542059
Wat schattig LB O+ O+ O+
  zaterdag 23 november 2013 @ 11:53:39 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133542249
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:34 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik heb het toen geproefd en ik vind het stiekem best lekker. :@ Zo was ik vroeger ook altijd dat rare kind wat alle hoestdrankjes enzo lekker vond :D

Wat een vreselijk leuk zakjasje ( ?) heeft ze aan LB O+
Slaapzak :D

Wat een lieve foto LB O+
pi_133542500
quote:
Leuke plannen allemaal. Hilz de Efteling *O* Maak alvast een 1e paddenstoelfoto!!!
pi_133543472
LB prachtig!! O+
pi_133543565
Wat een slim idee, die slaapzak in de maxicosi, veel handiger dan jasjes en dekentjes. Sowieso, wat een leuk popje is E. toch!!
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:23:19 #24
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133543674
Lb, zo schattig O+ veel plezier vandaag!

As, dank je :@

Kyara, wat een super nacht! Heb je zelf nooknzoveel geslapen?

Hier ook niets electronisch naast het bed, behalve de wekker.

Xm, veel plezier op de verjaardag!

Manlief heeft net Lauren haar ledikant omgetovert tot co-sleeper en op Lauren's kamer staat nu het campingbedje voor de slaapjes overdag.
pi_133544225
Mijn dochters gaan vooruit. Letterlijk.
pi_133544273
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 13:55 schreef Kyara het volgende:
Mijn dochters gaan vooruit. Letterlijk.
*O* *O*
Allebei ook!!

Pessie hopelijk geeft dat wat verlichting in de nachten!
pi_133544357
Ja, J was ineens de doos met duplo overhoop aan het halen en D lag in de keuken :X
  zaterdag 23 november 2013 @ 14:01:59 #28
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_133544362
Oh fijn Kyara, nu kan je ze alle drie overal vandaan gaan plukken.... :D *O* ;)

Hier een kijk en vergelijk, kleine D 4 weken jong en kleine D nu met 5 maanden, met dezelfde speen. :D

en weer weg....

[ Bericht 40% gewijzigd door Juud79 op 24-11-2013 10:44:55 ]
pi_133544463
Kyara *O* *O*
Juud wat een verschil!!
Pessie ik ben benieuwd hoe dat gaat! Hopelijk bevalt het goed.
pi_133544486
Wat een verschil Juud. Hij doet het echt goed he!
pi_133544501
XM sterkte bij de verjaardag. Riley vindt het meestal leuk. Hopelijk Noor ook

Kyara *O*

Juud wat een verschil

Riley is 10 maanden *O*
pi_133544543
Riley *O* hoeraa
pi_133544650
Riley in de dubbele cijfers! *O* *O*
pi_133544692
Juud :D

Riley tien maanden *O*

Hier heb ik over vijf nachtjes geen baby meer :'(
pi_133544802
mijn (nu nog) baby is weer eens ziek. 39.7 graden koorts, lamlendig. Eten wil ie niet, drinken gelukkig wel en slapen vannacht was het ook niet.
Ik ben er zo klaar mee, met dat ziek zijn. hij is de laatste 4 maanden denk ik af en aan ziek geweest.
*poef* nu is het weg
pi_133545281
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:10 schreef Fieder het volgende:

[..]

Leuke plannen allemaal. Hilz de Efteling *O* Maak alvast een 1e paddenstoelfoto!!!
Mini gaat niet mee :'( ;( Ik heb me over laten halen om oma op te laten passen omdat ze dat zo leuk vind en we anders nergens in kunnen.
pi_133545338
Het zelfde gezichtje Juud maar mén wat is hij groot geworden!!

Yay voor grote Riley *O*

39.7 is wel veel kj. Arm kleintje :*
pi_133545356
KJ dat is ook vervelend! Voor jullie allemaal. Beterschap

Ow Hilz :'( maar ook wel weer een goed punt, lekker overal in. Volgende keer met mini dan maar!
pi_133545385
L stond net aan de bank, toen viel hij achterover. Ik kon nog net mn hand onder zn hoofdje doen tegen t bonken, toen rolde hij nog 2 x door :X maar hij speelde gewoon verder :D bikkel

Gister zwaaide hij voor het eerst echt bewust toen zn vader wegging O+ ik heb een halfuur zitten janken van geluk geloof ik :@
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:25:44 #40
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_133546027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:53 schreef Fieder het volgende:
L stond net aan de bank, toen viel hij achterover. Ik kon nog net mn hand onder zn hoofdje doen tegen t bonken, toen rolde hij nog 2 x door :X maar hij speelde gewoon verder :D bikkel

Gister zwaaide hij voor het eerst echt bewust toen zn vader wegging O+ ik heb een halfuur zitten janken van geluk geloof ik :@
O+ Tof he, dat soort dingen... ;)
  zaterdag 23 november 2013 @ 16:29:36 #41
259886 pessie
pi_133547406
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:01 schreef Kyara het volgende:
Ja, J was ineens de doos met duplo overhoop aan het halen en D lag in de keuken :X
*O* wat tof!

Riley al 10 maanden :O

Fieder :X wel een echte bikkel hoor!

Ik was vanmorgen weg en manlief had Lauren op ons bed te slapen gelegd, op een gegeven moment hoorde hij bonk :X . Bleek dat Lauren uit bed gevallen /gekropen (?) was en aan het tijgeren door de kamer.
Ik hoop dat we allemaal beter slapen met een co-sleeper. Ben benieuwd.
Vanmiddag hadden we hier in het dorp Sint intocht. Lauren heeft lekker geslapen in de manduca.

Edit: vergeet ik helemaal de foto's van D. Wat een verschil zeg juud! Je mannetje groeit hard!
pi_133549726
Kyara wat goed. En wat een extra drukte zal dat opleveren :D

Juud wat een verschil maar wel duidelijk hetzelfde mannetje.

Luuk weer ziek. Beterschap voor hem.

Riley 10 maanden *O* dat betekend dat wij binnenkort ook volgen.

Pessie ben benieuwd naar de nacht. En die val niks aan overgehouden?

Hilz zonder de mini. Is wel relaxed op zich. En oma ook blij.

Fiedee au. Maar wat een bikkel. En zwaaien wat goed. Hier zit het er aan te komen maar hij doet het nog niet.
pi_133552507
Schoen gezet vanavond...ze snappen alleen niet dat je lief moet zijn om cadeautjes te krijgen:

pi_133552876
Hebben jullie misschien tips voor hoestende kindjes? Ze is doodmoe, maar hoest zichzelf steeds wakker en neem aan dat het pijn doet, want daarna is het brullen... Bepaald hoestdrankje? Druppels? Iets?
Sarcasme. Herken het.
pi_133553136
Oh jeetje Kyara, het een rechts een links spektakel gaat beginnen :D
pi_133553425
Geen tips helaas spirit volgens mij is het meeste voor oudere kindjes.

Kyara je vrolijke duo. Daar krijg je een hele kluif aan.
pi_133553988
Spirit, misschien dat gewoon thijmsiroop helpt, dat mag al vanaf 0 iig. Is natuurlijk niet echt medicijn tegen het hoesten, maar het verzacht wel het keeltje dus dan zou het haar minder pijn moeten doen...
pi_133554594
Wij hadden vandaag het Sinterklaasfeest bij mij op het werk. En aangezien ik zelf in de personeelsvereniging zit, en we tegenwoordig met steeds minder mensen zijn, heb ik er een boel werk aan verricht om voor 55 kindjes cadeaus, snoepgoed en verhaaltjes in het Grote Boek te krijgen. Wat ben ik blij dat het achter de rug is!! Het was net als in het Sinterklaasjournaal: er gaat altijd wel wat mis. Maar uiteindelijk is het best een geslaagde middag geweest geloof ik:

Ik had voor Femke zowel de wandelwagen als een draagdoek meegenomen voor het geval het haar wat teveel werd, maar ze heeft heel de middag op schoot gezeten, bij mij of bij papa, en heeft geen kik gegeven... modelkindje. (Lars daarentegen was een plakvlieg, heeft helemaal geen contact gehad met andere kindjes, geen woord gezongen etc.. was helemaal in zichzelf gekeerd. Weet eigenlijk niet of het zorgelijk is, maar voor hier is het nogal off-topic geloof ik)
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:06:08 #49
259886 pessie
pi_133555300
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Hebben jullie misschien tips voor hoestende kindjes? Ze is doodmoe, maar hoest zichzelf steeds wakker en neem aan dat het pijn doet, want daarna is het brullen... Bepaald hoestdrankje? Druppels? Iets?
Luuf, bedje omhoog, buik slapen en veel drinken aanbieden. Verder gewoon uitzingen. Heb met Nathan van alles geprobeerd maar het enige wat echt werkt is het hem/haar in jouw geval zo makkelijk mogelijk maken.
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:06:48 #50
259886 pessie
pi_133555335
Shandaly klinkt geslaagd! Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, mijn peuter doet dat ook.
pi_133555396
Wat een leuke foto's Shandaly! Klinkt als een geslaagde dag! En voor Lars zal het allemaal extra spannend zijn geweest. Volgens mij zijn er meer kindjes die dan in zichzelf keren,
pi_133555851
Leuke foto's Shandaly! Misschien was Lars een beetje overwhelmed door al het feestgeweld en alle indrukken?

en Kyara, wat heeft je duo een superleuke pyjama aan!

Wij zijn vanmiddag ook naar het Sinterklaasfeest geweest op het werk van mijn man. Niet voor E. want die is er nog veel te klein voor, maar hij heeft het samen met een collega georganiseerd (facilitair manager, dan hoort dat blijkbaar bij je functie) en moest er daarom bij zijn. E. was as cute as can be en ze lag tegen iedereen te lachen en te kraaien, ik was helemaal trotse moeder O+
pi_133556257
Hier is kyan al weer drie kwartier aan het huilen. Moe maar zo verkouden dat hij niet kan slapen. Rechtop is prima maar zodra hij in bed word gelegd is het bal.

En ik voel me schuldig want ik kan niets doen en mijn man lag al in bed. Die moet nu steeds de onrustige nachten en de vroege ochtenden op zich nemen en was kapot. Ik kan hier zo niet tegen :'(
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:32:21 #54
259886 pessie
pi_133556418
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef As1981 het volgende:
Hier is kyan al weer drie kwartier aan het huilen. Moe maar zo verkouden dat hij niet kan slapen. Rechtop is prima maar zodra hij in bed word gelegd is het bal.

En ik voel me schuldig want ik kan niets doen en mijn man lag al in bed. Die moet nu steeds de onrustige nachten en de vroege ochtenden op zich nemen en was kapot. Ik kan hier zo niet tegen :'(
:* , als jij nu rustig aan doet ben je des te sneller weer op de been en kun jij weer aan de slag. En wat sneu dat Kyan er zo'n last van heeft, hier werkt zoutoplossing in de neus en dan drinken goed. Maar misschien doe je dat al.
pi_133556496
Bij Kyara ook (alweer) zulke leuke foto's. Wat krijgen de meiden in hun schoen?
Ik heb allerlei schoencadeautjes liggen voor Lars, maar voor Femke eigenlijk niet. Ach, ik pak wel een oud babyspeeltje van Lars in ofzo, hebben ze beide toch niet door ;) We vergeten alleen telkens de schoen te zetten...

Pessie, Lauren had er zo te horen niet echt last van dat ze op de grond was terechtgekomen. Misschien was het wel precies haar bedoeling ;) Slapen jullie nu vanavond voor het eerst met een co-sleeper? Slaap lekker!

Fieder O+ Een bewust zwaaiende L... lief he? En een echte bikkel hoor!

Hilz, *O* voor de Efteling, maar -O- dat mini niet meegaat. Al is ie nu waarschijnlijk ook nog wel écht te klein voor de Efteling, en zelfs voor het Sprookjesbos. En lekker warm is het ook allerminst, dus waarschijnlijk wel een goede keuze. Lekker overal in, en oma ook een leuke dag!

Jee KJ, L alweer ziek? Arm ventje... Beterschap!

AM over 5 dagen al een dreumes in huis! Dat is ook tof! En je mag best nog een tijdje hier blijven meelezen/posten hoor :)

Riley alweer 10 maanden *O* Hoe is het nu bij jullie? Allebei weer helemaal 100% fit enzo?

Juud, wat leuk zo'n vergelijkingsfoto met een zelfde speen. Dan zie je pas echt hoe groot hij al is geworden he? Knap hoor! (En wat een leuke knuffelvos O+)

LB, wat een plaatje! Handig idd, zo'n slaapzak, en wat een leuk mutsje zo... Wij hebben eigenlijk standaard de wintervoetenzak in de MC tegenwoordig. Ziet er ook altijd wel lekker warm en kuns uit (zou bijna zelf in een MC vervoerd willen worden)

Ik vergeet nog een hoop, maar nu eerst even douchen (hopelijk val ik niet in slaap in de badkamer... :z )
pi_133556597
Ja zoutoplossing al gedaan en flesje ook al gehad, dit duurt al 2,5/3 weken vind het zo sneu. Een mannetje wat altijd zo goed sliep en er nu zo'n moeite mee heeft.

En ik weet het. Heb vanmiddag ook te veel gedaan zodat hij lekker kon slapen (3 km naar huis gelopen omdat hij in de wompat sliep en ik hem niet wakker wilde maken). Maar ik kan er niet tegem me zo hulpeloos te voelen.
pi_133556627
Ohhhh wat een lieve kindjes zijn er weer voorbij gekomen! :)

Meh, Zaïre zit nog steeds scheef in haar velletje (zo noem ik het dan).
Opa en oma hebben aangeboden dat ze bij hun logeren kan vanavond zodat we bij konden slapen,hebben de afgelopen week denk ik 3 uur per nacht oid geslapen en dat aanbod hebben we niet afgeslagen! (Ookal voelt het voor mij alsof ik haar nu gedumpt heb en haar in de steek laat) volgende week gaan we naar de osteopaat. Ben benieuwd hoe ze het bij opa en oma doet vanavond.
pi_133556679
Oja en sorry dat ik niet zoveel kan reageren, Heb m'n handen vol gehad de afgelopen week.
pi_133556777
Fijn dat jullie de gelegenheid krijgen om even bij te slapen Zaire!
pi_133557174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Oei, herkenbaar. De ui werkt hier soms, maar wat wel echt werkt is een bekertje water op de verwarming, om de lucht wat minder droog te maken, verder heb ik de gouden tip ook nog niet gevonden :(

Zaïre, wat fijn dat je ff kan bijkomen. Enig idee waarom ze "scheef" in haar velletje zit?

As :*

Ja mooi he, baby's die papa's uitzwaaien!

Kyara, je meisjes onderweg!!! *O* wat knap! En ik ben stiekem ook erg benieuwd wat ze in hun schoen krijgen!

Riley al tien maanden *O*

Shandaly je kindjes O+

Juud, wat een verschil! Ik ga morgen eens zo'n minispeen aan Ow geven ;)

Kj beterschap! :*

En nu tijd om te slapen! Morgen lekker zwemmen met Ow!
pi_133557340
De meisjes krijgen allebei een blokboekje van Dikkie Dik in onder hun schoen. M krijgt een toettoet autootje (Bram Brandweer voor de kenners). De boekjes had ik een tijd geleden al op de kledingbeurs gekocht. Voor de volgende schoensessie liggen nog 2 tictacdvd's klaar. En op pakjesavond krijgen ze duplo en kleding. De duplo is dan eigenlijk voor alledrie. En met 3 kinderen heb je ook veel steentjes nodig.
pi_133557434
@Loj nee, ze is heel verdrietig de hele dag door, ze is niet ziek ( hebben haar laten onderzoeken) en ze krijgt genoeg voeding, we spelen vaak met haar maar ze lijkt zo ongelukkig. Haar huiltje klinkt ook alsof ze zelf niet zo goed weet wat ze moet ofzo, we weten het ook even niet meer nu.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:04:48 #63
259886 pessie
pi_133557585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:00 schreef Zaire het volgende:
@Loj nee, ze is heel verdrietig de hele dag door, ze is niet ziek ( hebben haar laten onderzoeken) en ze krijgt genoeg voeding, we spelen vaak met haar maar ze lijkt zo ongelukkig. Haar huiltje klinkt ook alsof ze zelf niet zo goed weet wat ze moet ofzo, we weten het ook even niet meer nu.
Hoe oud is ze nu? Is ze al lang zo verdrietig?
pi_133557729
Duplo :D leuk!! (De rest ook natuurlijk) hier gaan we nu eerst voor megabloks... Ow vindt het fantastisch.

Vervelend Zaïre! Vooral als je niet weet wat het is. Soms kan je beter weten wat het is, dan dat je geen idee hebt. Vooral veel knuffelen zou ik zeggen! :*
En bij twijfel gewoon de ha stalken!

Ik ga hier trouwens net in bed leggen en pak een wat warmer slaaptruitje. Vervolgens vraagt m'n lieve vriendje of ik m'n truitje alsje wil uittrekken (en wil weggooien): het was t truitje dat ik aan had tijdens de bevalling (was ik zelf alweer vergeten). Hij had me zo ziek en open gesneden in dit truitje gezien, dat maakte hem heel verdrietig.... Is dat niet ontzettend lief! O+
pi_133557731
Wat sneu Zaire. Lijkt me inderdaad moeilijk.
pi_133557758
Is wel heel lief Loj, Ik denk niet dat mijn man uberhaupt nog weet wat ik tijdens de bevallingen aan had.
pi_133557832
Ze is nu bijna 12 weken, ik denk van afgelopen week dat ze zo is? Voorheen was ze een gelukkige baby, kan het zijn dat ze zich verveelt ofzo? We proberen genoeg met haar te spelen en als ze slaapt laten we haar met rust zodat ze zelf ook aan haar rust komt.

Ik twijfel enorm aan mezelf op het moment, misschien doe ik het wel niet goed, of had ik langer borstvoeding moeten geven.
*zit handen in het haar*
pi_133557847
Zaire, dat is lastig he..

Loj, wel lief. Ik weet dat het shirtje bij nr 1 weggegooid is bij thuiskomst, die van nr 2 weet ik niet eens zeker meer.

Ik heb hier een ziek(ig) meisje. Wat verhoging, en weinig willen drinken. We zitten nu op nog geen 500 ml de afgelopen 24 uur. Paracetamol bracht de verhoging wel omlaag. Ze lijkt verstopt te zitten nu we anti reflux voeding gebruiken. Gelukkig is ze nog wel vrolijk en alert, anders ging ik mij echt flink zorgen maken..

Ik heb afgelopen week weinig bijgelezen, we zijn een weekje weggeweest. Dat ging verder prima, en ze heeft daar ook voor de eerste keer gezwommen..
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:21:55 #69
259886 pessie
pi_133558137
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef Zaire het volgende:
Ze is nu bijna 12 weken, ik denk van afgelopen week dat ze zo is? Voorheen was ze een gelukkige baby, kan het zijn dat ze zich verveelt ofzo? We proberen genoeg met haar te spelen en als ze slaapt laten we haar met rust zodat ze zelf ook aan haar rust komt.

Ik twijfel enorm aan mezelf op het moment, misschien doe ik het wel niet goed, of had ik langer borstvoeding moeten geven.
*zit handen in het haar*
Ik zou zeggen een sprongetje (voor de mensen die nu kippenvel hebben, sorry) kinderen ontwikkelen zich heel snel het eerste jaar, en sommige periodes nog sneller. Vaak worden ze daar wast sikkeneurig van, tegen de tijd dat je het echt niet meer weet worden ze meestal weer zichzelf.
pi_133561411
Ik hoop dat het dat is, we hebben alles wat we kunnen bedenken geprobeerd, hoop dat het anders gaat bij opa en oma misschien word ze wel opgefokt of verdrietig van mij ofzo.

En @Loj haha ja knuffelen doe ik veel met haar, alleen lijkt het nu alsof ze me steeds weg duwt en ligt ze op m'n hoofd te hameren en zwaaien met haar armpjes :'(
pi_133566651
Welnee Zaïre, juist niet! Jij bent de veilige haven.
Houden jullie wat regelmaat aan? Wij hadden met drie maanden een duidelijke omslag toen we F steeds naar bed lieten gaan, wakker worden, spelen, flesje, nog even spelen en bij het eerste vermoeidheidssignaal naar bed. We hadden het boek Baby in een droomritme gebruikt om hem beter te laten slapen. We merkten dat hij toen minimaal een uur sliep. Als hij eerder wakker werd probeerden we hem weer te laten slapen om het uur vol te maken. Nog steeds merken we dat hij meteen minder ontspannen is als hij een keer vroeger wakker is (vaak omdat hij moet poepen :D). Hij is dan ook weer sneller moe. Als dat een paar meer gebeurt is ie echt overgevoelig en gaat hij om alles huilen enzo.

Bij dat weer in slaap brengen gingen we ook snel de huiltjes herkennen en konden we binnen twee dagen inschatten of hij weer zou gaan slapen of niet. En het werd makkelijker te zien of hij moe was. Als je haar beter kunt lezen dan wordt het wel makkelijker en dat duurt niet lang meer! Ze kan zich steeds beter uiten ^O^ Wordt ze vrolijker van en dan wordt het steeds relaxter en gezelliger O+

Ohja, en wij hebben met zes weken zelfs het CB gebeld omdat hij zo ongelukkig leek, terwijl F echt de makkelijkste baby ever is! Iedereen zit er wel eens even doorheen met de kleine. Vaak na zo'n dipje volgt er weer een piek! kuch, sprongetje kuch
pi_133566923
Oei Pessie dat is schrikken :X heeft ze helemaal niet gehuild joh? Over bikkel gesproken :+
Kyara die schoentjes O+ gaan ze nu ze bewegen hun eigen gang of vind je ze toch meestal bij elkaar in de buurt?
Shandaly wat een werk heb je gehad! Fijn dat het achter de rug is. Femke ligt lekker te vliegen O+ en arme Lars, wat een spanning! Lijkt mij heel normaal hoor
As wat moeilijk dat je mannetje zo verdrietig is. En dat jij niet goed uit de voeten kunt. :*
Zaire ik zeg ook sprongetje. Soms heeeeeeel zwaar :*
Loj lekker zwemmen (ik typte zwammen :') )
Laive fijn dat ze nog vrolijk is maar toch zielig. Lekker, een weekje weg! Foto? O-) Of wil je dat niet
pi_133566929
Zaire lastig zeg maar pessie en suiker spreken wijze woorden. Sterkte er mee.

Laiv beterschap voor je meisje

Suiker ik kan me dat dus niet voorstellen dat jullie daar het cb over gebeld hebben. F klinkt idd altijd super relaxed dus goed dat je het deelt.
pi_133566936
Wat zielig Zaïre. Ook voor jou! Kan me voorstellen dat je dan met je handen in t haar zit. Maar niet aan jezelf gaan twijfelen hoor.

Beterschap voor je meisje lv.
pi_133566945
Oh wat een week idd. Dat zijn wel altijd dingen die ik leuk vind.

En kyara hoe vond je drietal de cadeautjes?

Hier krijgt kyan met kerst/verjaardag ook duplo. Hij vind vooral beestjes/poppetjes fantastisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')