quote:
quote:
6 tot 6,5 uur hier ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
6,5 uur tegenwoordig en ik zou er best een uurtje bij willen hebben.
Ja dat probeer ik ook, maar dan lig ik net en hoor ik weer ruziequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
6 tot 6,5 uur hier ook
En in het weekend probeer ik tussendoor nog een uurtje mee te pikken
En als ik helemaal afgepeigerd ben doordeweeks voor of na het eten een uurtje
Ik ben juist helemaal in het weekend afgepeigerd en moet ik een schoonheidsslaapje doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
6 tot 6,5 uur hier ook
En in het weekend probeer ik tussendoor nog een uurtje mee te pikken
En als ik helemaal afgepeigerd ben doordeweeks voor of na het eten een uurtje
ik hoor miauwquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook, maar dan lig ik net en hoor ik weer ruzie
Tja, soms staan mensen te snel met hun conclusies klaarquote:
Ik heb er 2 van ze, het is niet mijn muziekquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef Lejenk het volgende:
Slechtste nummer ookAh well, bedankt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lekker uitslapen morgen
Word ze ook gelukkig als ik haar voor stel aan Daniel Lohues?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
skik![]()
er leeft hier iemand helemaal op
Ik stele me iemand voor die kopje aan het wiegen is...op de maat boven de ene schouder en hup op de maat boven de andere schouder!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
skik![]()
er leeft hier iemand helemaal op
niet drammenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef Lejenk het volgende:
Slechtste nummer ookAh well, bedankt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stele me iemand voor die kopje aan het wiegen is...op de maat boven de ene schouder en hup op de maat boven de andere schouder!
Je weet wel wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van ze, het is niet mijn muziek
En als je nog meer zeikt krijg je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |