Ik zei al in chipmunk stem je moet stoppen met drinkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef ToT het volgende:
Ik ben de draad hier srsly helemaal kwij....MORE COWBELL!!!!
Uh, dan hoor je eigenlijk al te slapenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de korte dienst, morgen om 6:30 wekker
ACT is fan van de Beegees, dus hij moet niet zeurenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei al in chipmunk stem je moet stoppen met drinken
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
ACT is fan van de Beegees, dus hij moet niet zeuren
4 limonade glazen sterke drankquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]Valt nog best wel mee wat ik gedronken heb hoor!
4 glaasjes geloof ik!
Okee die waren wel redelijk vol eigenlijk!
Leuk altijd wel, maar als je uit je zelf na 4 uur slaap wakker wordt, en echt klaar wakker, wat dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dan hoor je eigenlijk al te slapen
Volgens wetenschappelijke onderzoeken en zo, heb je minimaal 7,5 uur slaap per nacht nodig
Ja die alle 3 wel denk ik..maar Bieber weiger ik zelfs hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Justin Bieber - Baby?
Man, man, man…
Peter Andre - Mysterios girl
Basement Jaxxx - Romeo
?
Ook One Direction bij dezequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
ACT is fan van de Beegees, dus hij moet niet zeuren
ummmmquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens wetenschappelijke onderzoeken en zo, heb je minimaal 7,5 uur slaap per nacht nodig
Tja, dat overkwam mij vandaag ook weer rond 2100quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk altijd wel, maar als je uit je zelf na 4 uur slaap wakker wordt, en echt klaar wakker, wat dan?![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb een verzoekje (van mijn vriendin):
een plaatje van skik
ik heb eens glazen vodka als water proberen te slijten. heb ik zelf op moeten drinken. ben er goed slecht van geweestquote:
Damnit...ik had van de week iets in gedachte voor een nieuw Muis-experiment...maar nog niet voorbereidquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
proest ..............quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Damnit...ik had van de week iets in gedachte voor een nieuw Muis-experiment...maar nog niet voorbereidmaar...be prepared hihih
Ik zit op een gemiddelde van 12 uur slaap per dag op dit momentquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef Koen66 het volgende:
3 nachten in de week haal ik sowieso meestal maar een uur of 5, 2 dagen een uur of 4 a 7, en 2 dagen uur of 10
Nee deze vind je leuk, ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
proest ..............
Ahum, OK dan
Die muis experimenten van je vind ik altijd eng maar tot nog toe zijn ze niet dodelijk gebleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |