SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 22-11-2013 21:51:56 ]
improvement spottedquote:
Waarom noem je jezelf fetakaas.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Wist niet ik lapo had dus ik heb die fetakaasneuker laten pakken.
1. Sterkte/beterschap.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik deed altijd zonder problemen squaten in zo een squatrek maar dan ondersteboven. Dus op je rug liggen en dan met je benen en voeten het gewicht omhoog duwen. Je positie is iets anders dan met staand maar wel lekkerder omdat je de rug niet belast enzo. Afgelopen vrijdag deed in 180 kilo en schijnbaar heb ik zoveel kracht vanuit de buik gebruikt en te ver doorgezakt waardoor ik een knak hoorde aan mijn linkerkant van de buik bij de ribben. Ik heb pas gisteren foto's laten maken aangezien ik niet meer zwaar kon trainen vanwege de pijn. Mijn tiende rib is dus links bij mijn buik doormidden gebroken. Licht trainen gaat nog wel zolang ik maar niet mijn buikspier aanspant. Dus geen zware gewichten meer, geen banken, en dergelijke is voorlopig afgelopen. Zware domper.
Is je buik in staat om een rib kapot te trekken of zou het puur komen door het te veel doorzakken waardoor je buikspieren je onderste ribben wegduwen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is dit dan voor een slechte TT.
Geen Pioneeer CDJ 2000's hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie mijn midicontroller?
Cds/mp3s draaienquote:
Leuke onderzetterquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie mijn midicontroller?
Fuck gymchicks. Ik post gwn lekkere wijven leuke dames. Kijk, hier nog meer:quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:59 schreef CarbonC het volgende:
Goede mascotte, uiteraard.
Maar ik zie geen gymchick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fuck gymchicks. Ik post gwn lekkere wijven leuke dames. Kijk, hier nog meer:not a single curve was seen that daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dit topic is er niet voor jouw fetish.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
not a single curve was seen that day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |