quote:
19.15quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:04 schreef robdriessen het volgende:
Heu, het rooster klopt niet. Hoe laat is ruler begonnen?
Ik ben betoverdquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Uhm*glim* NIETS *glans*
en vind het een mooie prijs?
jagermeister?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben betoverd![]()
Ik wil graag mijn ouders en iedereen die mij gesteund heeft bedanken voor het bereiken van dit![]()
Tijd voor een nieuwequote:
quote:
nog 1 minuutquote:
Bijschenken dan maarquote:
quote:
Hij komt er nog voor het einde van het jaar...alleen moet Cee er natuurlijk bij zijn, anders dan haakt iedereen na 1,5 minuut afquote:
En haar aanwezigheid houdt mensen wel geboeid?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij komt er nog voor het einde van het jaar...alleen moet Cee er natuurlijk bij zijn, anders dan haakt iedereen na 1,5 minuut af
quote:
niks te danken. het was mooi om te doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef ToT het volgende:
Hee thx weer, Meetlat! Was een zwaar toffe show weer!
Nee, maar zij luistert voor haar plezier...heb ik tenminste een luisteraar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En haar aanwezigheid houdt mensen wel geboeid?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij komt er nog voor het einde van het jaar...alleen moet Cee er natuurlijk bij zijn, anders dan haakt iedereen na 1,5 minuut af
de jagermeisterfles is erg koelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Men grijpe de fles, hale de dop er af, pakke het glas.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |